Грешка на Airbag и колана на пътника едновременно
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Грешка на Airbag и колана на пътника едновременно
Здравейте колеги,
Колата е compact E46 . Изчетох темите за грешки на Airbag , но моя проблем не е като на останалите. При мен едновременно дава грешки на датчика на седалката и на датчика на колана. Проблема се появи ,когато един приятел слизаше от колата , в момента в който стана от седалката светна лампата за бег-а на километража, изгасих колата и я запалих и лампата изгасна. Следващите дни лампата светеше избирателно (ту светеше, ту не светеше) и един ден ударих юмрук на седалката до мен , лампата изгасна за момент и после започна да свети постоянно. С един колега пробвахме да трием грешките , но се появяват постоянно, пробвахме и да излъжем датчика софтуерно,така че постоянно да отчита,че има някой на седалката,за да може да бег-а да стой активен. За жалост компа на колата не иска да приеме промяната на настройката и лампата свети постоянно. В допъление на проблема - подгряването на седалката на пасажера не работи правилно- когато го включа светва за 5сек и се изключва автоматично. Мисля ,че може да е проблем с кабелите и да се е прекъснал някой кабел. Някой от вас виждал ли е тези грешки ? Дали с кондензатора и диода ще се реши проблема ?
Благодаря предварително на отзовалите се и пожелавам Весели празници на всички !
Колата е compact E46 . Изчетох темите за грешки на Airbag , но моя проблем не е като на останалите. При мен едновременно дава грешки на датчика на седалката и на датчика на колана. Проблема се появи ,когато един приятел слизаше от колата , в момента в който стана от седалката светна лампата за бег-а на километража, изгасих колата и я запалих и лампата изгасна. Следващите дни лампата светеше избирателно (ту светеше, ту не светеше) и един ден ударих юмрук на седалката до мен , лампата изгасна за момент и после започна да свети постоянно. С един колега пробвахме да трием грешките , но се появяват постоянно, пробвахме и да излъжем датчика софтуерно,така че постоянно да отчита,че има някой на седалката,за да може да бег-а да стой активен. За жалост компа на колата не иска да приеме промяната на настройката и лампата свети постоянно. В допъление на проблема - подгряването на седалката на пасажера не работи правилно- когато го включа светва за 5сек и се изключва автоматично. Мисля ,че може да е проблем с кабелите и да се е прекъснал някой кабел. Някой от вас виждал ли е тези грешки ? Дали с кондензатора и диода ще се реши проблема ?
Благодаря предварително на отзовалите се и пожелавам Весели празници на всички !
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Роден съм изморен,живея за да почивам
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешка на Airbag и колана на пътника едновременно
принципно изключи ли се софтуерно кантара трябва да откачиш и буксата на датчика под седалката и след това изтрие ли се грешката значи е направено както трябва и не трябва пак да записва кантара като грешка, сега остава да изключиш и пиропатрона на колана и да видиш дали тогава ще можеш да изтриеш грешките но хубаво е да го правиш с БМВ Скенера а не с Екперта защото може да стане някоя беля и да замине централата. На мен ми се е случвало да записва така грешки едновременно в пиропатрона и в кантара и проблема да е или в буксата под седалката или пък самата централа се е бъгнала и не ги чете правилно.
Но за да записва грешка в кантара при положение че софтуерно е спрян значи не сте го спрели както трябва, ако не знаеш как по добре му сложи залъгалката с диода, кондензатора и резистора, но на буксата на пиропатрона ще трябва да сложиш съпротивление 1 ом за да го залъжеш и него другия вариант е пак софтуерно но задължително преди да прекодирате централата откаче буксите на пиропатрона и на кантара за да не сменяш централата после ако не сте я прецакали вече.
Но за да записва грешка в кантара при положение че софтуерно е спрян значи не сте го спрели както трябва, ако не знаеш как по добре му сложи залъгалката с диода, кондензатора и резистора, но на буксата на пиропатрона ще трябва да сложиш съпротивление 1 ом за да го залъжеш и него другия вариант е пак софтуерно но задължително преди да прекодирате централата откаче буксите на пиропатрона и на кантара за да не сменяш централата после ако не сте я прецакали вече.
Re: Грешка на Airbag и колана на пътника едновременно
Благодаря за съвета oci !
Ще изключа буксата на кантара ,като го изключваме софтуерно , дано да стане така.
Като изключа буксата на пиропатрона и на другите колани ли няма да работи или само на пасажерската седалка ?
Само за уточнение - под седалката имам две букси -едната е за син и бял кабел , а в другата влизат няколко кабела . И двете ли да ги изключа ?
Какъв беше проблема с буксата при теб ? целта ми е да си проработят бег-овете ако се наложи , недай си Боже !
Ще изключа буксата на кантара ,като го изключваме софтуерно , дано да стане така.
Като изключа буксата на пиропатрона и на другите колани ли няма да работи или само на пасажерската седалка ?
Само за уточнение - под седалката имам две букси -едната е за син и бял кабел , а в другата влизат няколко кабела . И двете ли да ги изключа ?
Какъв беше проблема с буксата при теб ? целта ми е да си проработят бег-овете ако се наложи , недай си Боже !
Роден съм изморен,живея за да почивам
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешка на Airbag и колана на пътника едновременно
bohem написа:Благодаря за съвета oci !
Ще изключа буксата на кантара ,като го изключваме софтуерно , дано да стане така.
Като изключа буксата на пиропатрона и на другите колани ли няма да работи или само на пасажерската седалка ?
Само за уточнение - под седалката имам две букси -едната е за син и бял кабел , а в другата влизат няколко кабела . И двете ли да ги изключа ?
Какъв беше проблема с буксата при теб ? целта ми е да си проработят бег-овете ако се наложи , недай си Боже !
Аз не съм имал проблеми с буксата просто като се прекодира и се изключва буксата на това което ще спираш софтуерно за да не смениш после централата на беговете.
Но аз те съветвам да направиш следното:
да откачиш буксата по седалката и да я напръскаш с контактен спрей и да погледнеш пинчетата на буксата и кабелите да няма прекъсване и ако проследиш два от кабелите отиват за пиропатрона на колана, а другите два син и бял са за кантара на седалката.
Почисти буксата с контактен спрей и после откачи буксата на пиропатрона и нея я почисти със същия спрей или ВД, след това трийте грешката и ако изчезне пиропатрона като грешка изключи само кантара софтуерно и си готов.
Пиропатроните обикновено ги записва като грешка от лош контакт т.е проблем с буксите окисляват се с времето още повече ако е пран салона на автомивка, затова пробвай с почистване на буксите и ако заработи пиропатрона изключи само кантара защото той си детска болес.
Изключиш ли пиропатрона той няма да ти опъне колана при удар това му е функцията, но другия колан ще работи, както и беговете.
Re: Грешка на Airbag и колана на пътника едновременно
Напръсках буксите с контактен спрей и когато ги закачих отново излязоха грешки на трите датчика , които влизат в жълтата букса - дава грешка на :
1. кантара
2.пиропатрона
3.закопчалката на колана
Не съм изключвал кантара софтуерно,защото според мен проблема не е в него , а и като го изключа другите грешки ще стоят.
Според мен е малко вероятно и трите датчика да са изгърмели наведнъж затова си мисля,че проблема е в самата жълта букса или в кабелите преди нея.Четох,че вероятна причина за проблема може да е кабела на пиропатрона , но ако съм разбрал правилно кой точно е той кабела му е много добре изолиран и не видях някъде да е прекъснат. Жълтата букса има две страни - задната (влизат кабелите за 3-те датчика ) а отпред(към челното стъкло) влизат други кабели . Какви са тези кабели,те към централата на колата ли отиват ?
Мисля си да сменя жълтата букса ако намеря нова отнякъде и да пробвам да елиминирам нея като причина за проблема. Дали причината може да е в буксата или е в захранването някъде преди нея ?
1. кантара
2.пиропатрона
3.закопчалката на колана
Не съм изключвал кантара софтуерно,защото според мен проблема не е в него , а и като го изключа другите грешки ще стоят.
Според мен е малко вероятно и трите датчика да са изгърмели наведнъж затова си мисля,че проблема е в самата жълта букса или в кабелите преди нея.Четох,че вероятна причина за проблема може да е кабела на пиропатрона , но ако съм разбрал правилно кой точно е той кабела му е много добре изолиран и не видях някъде да е прекъснат. Жълтата букса има две страни - задната (влизат кабелите за 3-те датчика ) а отпред(към челното стъкло) влизат други кабели . Какви са тези кабели,те към централата на колата ли отиват ?
Мисля си да сменя жълтата букса ако намеря нова отнякъде и да пробвам да елиминирам нея като причина за проблема. Дали причината може да е в буксата или е в захранването някъде преди нея ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Роден съм изморен,живея за да почивам
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани