Чистене грешки чрез сваляне на Акумулатор

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 20.11.2010
Местоположение: с. Гъзибарово
Пол: Мъж
Кара: 528i
Мечтае да кара: Самолетоносач

Чистене грешки чрез сваляне на Акумулатор

Мнение от zenthel » 21 Апр 2012, 14:28

Как се чистят грешки на бордовия чрез сваляне и замасяване на + и - на акумулатора?

Имаше точна процедура, не мога да я издиря във форума.
:wave:

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Чистене грешки чрез сваляне на Акумулатор

Мнение от boksioraE39 » 21 Апр 2012, 16:26

Освен откачане за 20мин ква процедура трябва... :roll:
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Чистене грешки чрез сваляне на Акумулатор

Мнение от mad_presley » 21 Апр 2012, 19:42

Никакви грешки не се чистят със сваляне на акумулатора. Може да се занулят някои настройки, но грешки не се чистят ;)
Това пък със замасяването на + е абсолютно ненужно.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 5.01.2009

Re: Чистене грешки чрез сваляне на Акумулатор

Мнение от aico » 21 Апр 2012, 19:55

от CheGevara » 21 Апр 2007, 23:29

За да ресетнеш ВСИЧКИ управляващи устройства и да изчистиш грешките, направи следното:
1. Откачи акумулатора: първо - и после +
2. Вземи един кабел и свържи двата полюса както са откачени от акумулатора.
(ВНИМАНИЕ: най-добре е акумулатора да се махне от колата, за да не стане късо съединение!!!)
3. с ключа дайте на контакт!
4. Изчакайте 30 мин. и закачете обратно акумулатора.
5. Включете на контакт, но в НИКАКЪВ случай не палете колата, а задръжте така 4-5 мин. докато се рестартира напълно софтуера на всички устройства.
След това запалете и карайте колата ПОНЕ 10 км. за да се настрои софтуера.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Чистене грешки чрез сваляне на Акумулатор

Мнение от Dimitroff » 21 Апр 2012, 21:06

Илко ви го е обяснил повече от ясно.

Все едно да се опитвате да твърдите, че като дръпнете захранващият кабел на компа - дефрагментирате диска, или пък му чистите вирусите :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 4.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520i M52B20TU

Re: Чистене грешки чрез сваляне на Акумулатор

Мнение от mishoval » 22 Апр 2012, 10:09

Dimitroff написа:Илко ви го е обяснил повече от ясно.

Все едно да се опитвате да твърдите, че като дръпнете захранващият кабел на компа - дефрагментирате диска, или пък му чистите вирусите :mhihi:


За компа донякъде не си прав - примерно при срив в операционната система един рестарт може да я възстанови, относително!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1580
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Чистене грешки чрез сваляне на Акумулатор

Мнение от PeReZ » 22 Апр 2012, 11:24

mishoval написа:
Dimitroff написа:Илко ви го е обяснил повече от ясно.

Все едно да се опитвате да твърдите, че като дръпнете захранващият кабел на компа - дефрагментирате диска, или пък му чистите вирусите :mhihi:


За компа донякъде не си прав - примерно при срив в операционната система един рестарт може да я възстанови, относително!


Ако рестартираш компютъра не му изтриваш ERROR Log-а, така че сравнението не е чак толкова лошо. А това, че операционната системата се "възстановява" при рестартиране е доста интересно. Колко много офтопик се бълва всеки ден само :(

Иначе чета темата и не мога да повярвам направо... Единия пита, долу веднага някой му казва невероятната процедура със свързването на плюса и минуса... Майко мила! :banghead:

БМВ-то ви записва грешка в даден модул, понеже открива проблем - я някой датчик е отишъл, я е отчел някоя аномалия... С други думи първо колата има проблем, а после се записва грешката.
Чак след като се отсрани проблема - може да си чистите грешките, въпреки че БМВ-тата са интелигентни коли и почти винаги веднага след смяната на развалената част грешката от активна става неактивна - т.е. колата знае, че вече го няма проблема и логично няма да съобразява работата си с дадената грешка.

Все едно да ви я няма ламбда сондата и да се надявате, че с триене на грешката нещата ще се оправят. Мислете по-реално.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 6.10.2010

Re: Чистене грешки чрез сваляне на Акумулатор

Мнение от kokoko » 22 Апр 2012, 11:30

PeReZ написа:
mishoval написа:
Dimitroff написа:Илко ви го е обяснил повече от ясно.

Все едно да се опитвате да твърдите, че като дръпнете захранващият кабел на компа - дефрагментирате диска, или пък му чистите вирусите :mhihi:


За компа донякъде не си прав - примерно при срив в операционната система един рестарт може да я възстанови, относително!


Ако рестартираш компютъра не му изтриваш ERROR Log-а, така че сравнението не е чак толкова лошо. А това, че операционната системата се "възстановява" при рестартиране е доста интересно. Колко много офтопик се бълва всеки ден само :(

Иначе чета темата и не мога да повярвам направо... Единия пита, долу веднага някой му казва невероятната процедура със свързването на плюса и минуса... Майко мила! :banghead:

БМВ-то ви записва грешка в даден модул, понеже открива проблем - я някой датчик е отишъл, я е отчел някоя аномалия... С други думи първо колата има проблем, а после се записва грешката.
Чак след като се отсрани проблема - може да си чистите грешките, въпреки че БМВ-тата са интелигентни коли и почти винаги веднага след смяната на развалената част грешката от активна става неактивна - т.е. колата знае, че вече го няма проблема и логично няма да съобразява работата си с дадената грешка.

Все едно да ви я няма ламбда сондата и да се надявате, че с триене на грешката нещата ще се оправят. Мислете по-реално.

:yes: :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 16.10.2008
Местоположение: София
Кара: BMW E39, 520i 1997
Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG

Re: Чистене грешки чрез сваляне на Акумулатор

Мнение от buller » 22 Апр 2012, 19:57

С гореописаната процедура може да ви "проработи" заспал датчик за външната температура или нещо друго, което е свързано с доста тежичката съвкупност от системи и глезотийки в БМВ.
Другото - обяснили са го на компютърен език - грешките си остават и трябва да се изтрият през диагностичен софтуер.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 535ix, 2012

Re: Чистене грешки чрез сваляне на Акумулатор

Мнение от landolin » 22 Апр 2012, 23:09

С откачане на акумулатора и даване на късо на клемите освен да се разредят къде що има кондензатори в ЕКУ-то друго незнам какво ще стане :dunno:

По този начин 100% не могат да се трият грешки! Ако набива грешки от някъкъв проблем (от датчик или друго) при изчистване с диагностичен софтуер, грешката се появява почти веднага отново! Грешките не влияят на вървежа или поведението на мотора, прецаканите модули го правят - ако например има повреден датчик и е набило грешки, след смяната на датчика нещата се оправят и без да е изчистена грешката (след около 30-50км за да се извърши адаптирането).

Но друг е въпросът откачането на акумулатора дали чисти адаптивните настройки - тогава има известен смисъл да се прави при проблеми.
Но това пак ще е временен вариант, при мотор разчитащ изцяло на голям брой датчици за да работи нищо не може да се направи освен да се сменят :dunno: - или да си вземе човек жигула и нема ядове :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Чистене грешки чрез сваляне на Акумулатор

Мнение от mad_presley » 22 Апр 2012, 23:28

landolin написа:
Но друг е въпросът откачането на акумулатора дали чисти адаптивните настройки....

Не, не се чиститят дори и адаптации с откачане на акумулатора. Нещата, които се чистят с откачане на акумулатора са описани в упътването, ама българина нали всичко знае...за чеп ли му е това упътване, дето стои в жабката на всяка кола внесена отвън. Те онея са тъпи, сигурно за това им трябва упътване :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 20.11.2010
Местоположение: с. Гъзибарово
Пол: Мъж
Кара: 528i
Мечтае да кара: Самолетоносач

Re: Чистене грешки чрез сваляне на Акумулатор

Мнение от zenthel » 23 Апр 2012, 23:23

Въпросът не е риторичен : )
Питанката е - НЯКОЙ да е Пробвал - Станало?

След прочетеното в книжлето, По опоменатата процедура друго освен разреждане на елементите по ел. верига и нулиране на часовника и борда нищо друго не се постига.

Грешките остават!

За тях - диагностика в сервиз или обзавеждане с кабел, софтуер и лаптоп от Стария завет.
:wave:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Чистене грешки чрез сваляне на Акумулатор

Мнение от mad_presley » 24 Апр 2012, 0:10

zenthel написа:Въпросът не е риторичен : )


След прочетеното в книжлето, По опоменатата процедура друго освен разреждане на елементите по ел. верига и нулиране на часовника и борда нищо друго не се постига.


И нещо важно, след 10мин без акумулатор, кода против палене (ако е въведен такъв) се нулира ;)

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook