Чистене грешки чрез сваляне на Акумулатор
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- zenthel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: с. Гъзибарово
- Пол: Мъж
- Кара: 528i
- Мечтае да кара: Самолетоносач
Чистене грешки чрез сваляне на Акумулатор
Как се чистят грешки на бордовия чрез сваляне и замасяване на + и - на акумулатора?
Имаше точна процедура, не мога да я издиря във форума.
Имаше точна процедура, не мога да я издиря във форума.

- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Чистене грешки чрез сваляне на Акумулатор
Освен откачане за 20мин ква процедура трябва... 


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Чистене грешки чрез сваляне на Акумулатор
Никакви грешки не се чистят със сваляне на акумулатора. Може да се занулят някои настройки, но грешки не се чистят
Това пък със замасяването на + е абсолютно ненужно.

Това пък със замасяването на + е абсолютно ненужно.
Re: Чистене грешки чрез сваляне на Акумулатор
от CheGevara » 21 Апр 2007, 23:29
За да ресетнеш ВСИЧКИ управляващи устройства и да изчистиш грешките, направи следното:
1. Откачи акумулатора: първо - и после +
2. Вземи един кабел и свържи двата полюса както са откачени от акумулатора.
(ВНИМАНИЕ: най-добре е акумулатора да се махне от колата, за да не стане късо съединение!!!)
3. с ключа дайте на контакт!
4. Изчакайте 30 мин. и закачете обратно акумулатора.
5. Включете на контакт, но в НИКАКЪВ случай не палете колата, а задръжте така 4-5 мин. докато се рестартира напълно софтуера на всички устройства.
След това запалете и карайте колата ПОНЕ 10 км. за да се настрои софтуера.
За да ресетнеш ВСИЧКИ управляващи устройства и да изчистиш грешките, направи следното:
1. Откачи акумулатора: първо - и после +
2. Вземи един кабел и свържи двата полюса както са откачени от акумулатора.
(ВНИМАНИЕ: най-добре е акумулатора да се махне от колата, за да не стане късо съединение!!!)
3. с ключа дайте на контакт!
4. Изчакайте 30 мин. и закачете обратно акумулатора.
5. Включете на контакт, но в НИКАКЪВ случай не палете колата, а задръжте така 4-5 мин. докато се рестартира напълно софтуера на всички устройства.
След това запалете и карайте колата ПОНЕ 10 км. за да се настрои софтуера.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Чистене грешки чрез сваляне на Акумулатор
Илко ви го е обяснил повече от ясно.
Все едно да се опитвате да твърдите, че като дръпнете захранващият кабел на компа - дефрагментирате диска, или пък му чистите вирусите
Все едно да се опитвате да твърдите, че като дръпнете захранващият кабел на компа - дефрагментирате диска, или пък му чистите вирусите

- mishoval
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 4.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i M52B20TU
Re: Чистене грешки чрез сваляне на Акумулатор
Dimitroff написа:Илко ви го е обяснил повече от ясно.
Все едно да се опитвате да твърдите, че като дръпнете захранващият кабел на компа - дефрагментирате диска, или пък му чистите вирусите
За компа донякъде не си прав - примерно при срив в операционната система един рестарт може да я възстанови, относително!
Re: Чистене грешки чрез сваляне на Акумулатор
mishoval написа:Dimitroff написа:Илко ви го е обяснил повече от ясно.
Все едно да се опитвате да твърдите, че като дръпнете захранващият кабел на компа - дефрагментирате диска, или пък му чистите вирусите
За компа донякъде не си прав - примерно при срив в операционната система един рестарт може да я възстанови, относително!
Ако рестартираш компютъра не му изтриваш ERROR Log-а, така че сравнението не е чак толкова лошо. А това, че операционната системата се "възстановява" при рестартиране е доста интересно. Колко много офтопик се бълва всеки ден само

Иначе чета темата и не мога да повярвам направо... Единия пита, долу веднага някой му казва невероятната процедура със свързването на плюса и минуса... Майко мила!

БМВ-то ви записва грешка в даден модул, понеже открива проблем - я някой датчик е отишъл, я е отчел някоя аномалия... С други думи първо колата има проблем, а после се записва грешката.
Чак след като се отсрани проблема - може да си чистите грешките, въпреки че БМВ-тата са интелигентни коли и почти винаги веднага след смяната на развалената част грешката от активна става неактивна - т.е. колата знае, че вече го няма проблема и логично няма да съобразява работата си с дадената грешка.
Все едно да ви я няма ламбда сондата и да се надявате, че с триене на грешката нещата ще се оправят. Мислете по-реално.
Re: Чистене грешки чрез сваляне на Акумулатор
PeReZ написа:mishoval написа:Dimitroff написа:Илко ви го е обяснил повече от ясно.
Все едно да се опитвате да твърдите, че като дръпнете захранващият кабел на компа - дефрагментирате диска, или пък му чистите вирусите
За компа донякъде не си прав - примерно при срив в операционната система един рестарт може да я възстанови, относително!
Ако рестартираш компютъра не му изтриваш ERROR Log-а, така че сравнението не е чак толкова лошо. А това, че операционната системата се "възстановява" при рестартиране е доста интересно. Колко много офтопик се бълва всеки ден само
Иначе чета темата и не мога да повярвам направо... Единия пита, долу веднага някой му казва невероятната процедура със свързването на плюса и минуса... Майко мила!![]()
БМВ-то ви записва грешка в даден модул, понеже открива проблем - я някой датчик е отишъл, я е отчел някоя аномалия... С други думи първо колата има проблем, а после се записва грешката.
Чак след като се отсрани проблема - може да си чистите грешките, въпреки че БМВ-тата са интелигентни коли и почти винаги веднага след смяната на развалената част грешката от активна става неактивна - т.е. колата знае, че вече го няма проблема и логично няма да съобразява работата си с дадената грешка.
Все едно да ви я няма ламбда сондата и да се надявате, че с триене на грешката нещата ще се оправят. Мислете по-реално.


- buller
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 16.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: BMW E39, 520i 1997
- Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG
Re: Чистене грешки чрез сваляне на Акумулатор
С гореописаната процедура може да ви "проработи" заспал датчик за външната температура или нещо друго, което е свързано с доста тежичката съвкупност от системи и глезотийки в БМВ.
Другото - обяснили са го на компютърен език - грешките си остават и трябва да се изтрият през диагностичен софтуер.
Другото - обяснили са го на компютърен език - грешките си остават и трябва да се изтрият през диагностичен софтуер.
- landolin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Re: Чистене грешки чрез сваляне на Акумулатор
С откачане на акумулатора и даване на късо на клемите освен да се разредят къде що има кондензатори в ЕКУ-то друго незнам какво ще стане
По този начин 100% не могат да се трият грешки! Ако набива грешки от някъкъв проблем (от датчик или друго) при изчистване с диагностичен софтуер, грешката се появява почти веднага отново! Грешките не влияят на вървежа или поведението на мотора, прецаканите модули го правят - ако например има повреден датчик и е набило грешки, след смяната на датчика нещата се оправят и без да е изчистена грешката (след около 30-50км за да се извърши адаптирането).
Но друг е въпросът откачането на акумулатора дали чисти адаптивните настройки - тогава има известен смисъл да се прави при проблеми.
Но това пак ще е временен вариант, при мотор разчитащ изцяло на голям брой датчици за да работи нищо не може да се направи освен да се сменят
- или да си вземе човек жигула и нема ядове 

По този начин 100% не могат да се трият грешки! Ако набива грешки от някъкъв проблем (от датчик или друго) при изчистване с диагностичен софтуер, грешката се появява почти веднага отново! Грешките не влияят на вървежа или поведението на мотора, прецаканите модули го правят - ако например има повреден датчик и е набило грешки, след смяната на датчика нещата се оправят и без да е изчистена грешката (след около 30-50км за да се извърши адаптирането).
Но друг е въпросът откачането на акумулатора дали чисти адаптивните настройки - тогава има известен смисъл да се прави при проблеми.
Но това пак ще е временен вариант, при мотор разчитащ изцяло на голям брой датчици за да работи нищо не може да се направи освен да се сменят


- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Чистене грешки чрез сваляне на Акумулатор
landolin написа:
Но друг е въпросът откачането на акумулатора дали чисти адаптивните настройки....
Не, не се чиститят дори и адаптации с откачане на акумулатора. Нещата, които се чистят с откачане на акумулатора са описани в упътването, ама българина нали всичко знае...за чеп ли му е това упътване, дето стои в жабката на всяка кола внесена отвън. Те онея са тъпи, сигурно за това им трябва упътване

- zenthel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: с. Гъзибарово
- Пол: Мъж
- Кара: 528i
- Мечтае да кара: Самолетоносач
Re: Чистене грешки чрез сваляне на Акумулатор
Въпросът не е риторичен : )
Питанката е - НЯКОЙ да е Пробвал - Станало?
След прочетеното в книжлето, По опоменатата процедура друго освен разреждане на елементите по ел. верига и нулиране на часовника и борда нищо друго не се постига.
Грешките остават!
За тях - диагностика в сервиз или обзавеждане с кабел, софтуер и лаптоп от Стария завет.
Питанката е - НЯКОЙ да е Пробвал - Станало?
След прочетеното в книжлето, По опоменатата процедура друго освен разреждане на елементите по ел. верига и нулиране на часовника и борда нищо друго не се постига.
Грешките остават!
За тях - диагностика в сервиз или обзавеждане с кабел, софтуер и лаптоп от Стария завет.

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Чистене грешки чрез сваляне на Акумулатор
zenthel написа:Въпросът не е риторичен : )
След прочетеното в книжлето, По опоменатата процедура друго освен разреждане на елементите по ел. верига и нулиране на часовника и борда нищо друго не се постига.
И нещо важно, след 10мин без акумулатор, кода против палене (ако е въведен такъв) се нулира

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани