Въпрос относно закупуването на Е39 530D

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 8.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 320i седан 1993г.

Въпрос относно закупуването на Е39 530D

Мнение от ratamahata » 19 Апр 2012, 13:27

Здравейте, харесал съм една Е39-ка 530D, 12/1999г производство, но имам няколко въпросителни относно закупуването. Продавачът ми каза, че му е правил диагностика и е излязла грешка на клапана за налягането на ГНП. Според него, разбира се, проблема е 1000% в клапана, който струвал 150лв, а единственото което е следствие от този клапан било шум при празен ход, който е все едно от ролка, която е за смяна. Аз проверих и се оказа че грешката може да идва от пикаещи дюзи и от самото ГНП. Въпроса ми е, много често явление ли е при този двигател да се прецакат дюзите, понеже ремонта на едната е 300лв, а доколкото разбрах ако сега ти се прецака една дюза и я оправиш само нея, след месец-два, дефектира друга дюза и на преактика трябва да ги отремонтираш всичките. Как се проявява в работата на двигателя, пикаеща дюза? Този шум, който се чува на празен ход, може ли да се дължи на клапана за налягането?

Благодаря предварително за информацията!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 19.08.2010
Пол: Мъж

Re: Въпрос относно закупуването на Е39 530D

Мнение от cHaunepucTa » 19 Апр 2012, 21:58

Здравей колега,
Със сигурност мога да ти кажа да не си играеш с късмета си, а да закараш колата в дизел сервиз да ти направят диагностика.
Ако се наложи, дори и помпата и дюзите могат да ти тестват, не вярвам да дадеш повече от 100лв за услугата,а с дадените пари има голяма вероятност да си спестиш много скъпи ремонти.

Давам ти пример със старата ми кола, помпата се развали, ходи на ремонт...всяко сваляне и слагане на помпата си струваше 100лв. само за работа , отделно цената на ремонта на помпата е бая солена. Първия път ми я оправиха, след месец протече, пак я свалиха и правиха, започна да гори много/не я бяха настроили нещо/ и така и не ми оправиха колата, а се набих с много пари.
Ако има проблем с дюзите, колата или няма да върви или ще тресе или ще гори много или ще пуши, но пак ти казвам...отиди на сервиз и не слушай много много какво ти обяснява собственика.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Въпрос относно закупуването на Е39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 19 Апр 2012, 22:32

За проверка на дюзи - сваляне, тестове колби ала бала става дълга и широка, но най точна. Компютърна диагностика и тогава ако евентуално има отклонения, ходене в специализиран сервиз за точна диагностика. И най добре закарай колата в сервиз при някой колега от форума, за 50 лв ще ти я прегледат от до! :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 1.11.2004
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
Мечтае да кара: м5

Re: Въпрос относно закупуването на Е39 530D

Мнение от popai » 20 Апр 2012, 16:52

ratamahata написа:Здравейте, харесал съм една Е39-ка 530D, 12/1999г производство, но имам няколко въпросителни относно закупуването. Продавачът ми каза, че му е правил диагностика и е излязла грешка на клапана за налягането на ГНП. Според него, разбира се, проблема е 1000% в клапана, който струвал 150лв, а единственото което е следствие от този клапан било шум при празен ход, който е все едно от ролка, която е за смяна. Аз проверих и се оказа че грешката може да идва от пикаещи дюзи и от самото ГНП. Въпроса ми е, много често явление ли е при този двигател да се прецакат дюзите, понеже ремонта на едната е 300лв, а доколкото разбрах ако сега ти се прецака една дюза и я оправиш само нея, след месец-два, дефектира друга дюза и на преактика трябва да ги отремонтираш всичките. Как се проявява в работата на двигателя, пикаеща дюза? Този шум, който се чува на празен ход, може ли да се дължи на клапана за налягането?

Благодаря предварително за информацията!!!


Тя тази кола е комън рейл, за каква ГНП ти говори, има помпа в резеровара и под седалката, датчик за налягане има на рейла който е горе над дюзите, и нов струва към 380- 450 лв, аз имах проблем с него беше счупен и колата ми тресеше на празен ход, и работеше неравномерно, 50 лв 2ра ръка сложих, най добре на диагностика както казват колегите и да ти е мирна главата да ти кажат повече неща....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 563
Регистриран на: 20.11.2005
Местоположение: Бургас
Кара: E60 530D '05

Re: Въпрос относно закупуването на Е39 530D

Мнение от toni » 20 Апр 2012, 17:59

Айде сега намяло ГНП, има. Просто грешно е да се казва ГНП, а само помпа за високо налягане. А това високо налягане от 1600 бара как мислиш, че го прави тази помпичка под седалката?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 1.11.2004
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
Мечтае да кара: м5

Re: Въпрос относно закупуването на Е39 530D

Мнение от popai » 21 Апр 2012, 20:59

е не е ГНП,

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook