Въпрос относно закупуването на Е39 530D
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- ratamahata
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 8.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i седан 1993г.
Въпрос относно закупуването на Е39 530D
Здравейте, харесал съм една Е39-ка 530D, 12/1999г производство, но имам няколко въпросителни относно закупуването. Продавачът ми каза, че му е правил диагностика и е излязла грешка на клапана за налягането на ГНП. Според него, разбира се, проблема е 1000% в клапана, който струвал 150лв, а единственото което е следствие от този клапан било шум при празен ход, който е все едно от ролка, която е за смяна. Аз проверих и се оказа че грешката може да идва от пикаещи дюзи и от самото ГНП. Въпроса ми е, много често явление ли е при този двигател да се прецакат дюзите, понеже ремонта на едната е 300лв, а доколкото разбрах ако сега ти се прецака една дюза и я оправиш само нея, след месец-два, дефектира друга дюза и на преактика трябва да ги отремонтираш всичките. Как се проявява в работата на двигателя, пикаеща дюза? Този шум, който се чува на празен ход, може ли да се дължи на клапана за налягането?
Благодаря предварително за информацията!!!
Благодаря предварително за информацията!!!
- cHaunepucTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 19.08.2010
- Пол: Мъж
Re: Въпрос относно закупуването на Е39 530D
Здравей колега,
Със сигурност мога да ти кажа да не си играеш с късмета си, а да закараш колата в дизел сервиз да ти направят диагностика.
Ако се наложи, дори и помпата и дюзите могат да ти тестват, не вярвам да дадеш повече от 100лв за услугата,а с дадените пари има голяма вероятност да си спестиш много скъпи ремонти.
Давам ти пример със старата ми кола, помпата се развали, ходи на ремонт...всяко сваляне и слагане на помпата си струваше 100лв. само за работа , отделно цената на ремонта на помпата е бая солена. Първия път ми я оправиха, след месец протече, пак я свалиха и правиха, започна да гори много/не я бяха настроили нещо/ и така и не ми оправиха колата, а се набих с много пари.
Ако има проблем с дюзите, колата или няма да върви или ще тресе или ще гори много или ще пуши, но пак ти казвам...отиди на сервиз и не слушай много много какво ти обяснява собственика.
Със сигурност мога да ти кажа да не си играеш с късмета си, а да закараш колата в дизел сервиз да ти направят диагностика.
Ако се наложи, дори и помпата и дюзите могат да ти тестват, не вярвам да дадеш повече от 100лв за услугата,а с дадените пари има голяма вероятност да си спестиш много скъпи ремонти.
Давам ти пример със старата ми кола, помпата се развали, ходи на ремонт...всяко сваляне и слагане на помпата си струваше 100лв. само за работа , отделно цената на ремонта на помпата е бая солена. Първия път ми я оправиха, след месец протече, пак я свалиха и правиха, започна да гори много/не я бяха настроили нещо/ и така и не ми оправиха колата, а се набих с много пари.
Ако има проблем с дюзите, колата или няма да върви или ще тресе или ще гори много или ще пуши, но пак ти казвам...отиди на сервиз и не слушай много много какво ти обяснява собственика.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Въпрос относно закупуването на Е39 530D
За проверка на дюзи - сваляне, тестове колби ала бала става дълга и широка, но най точна. Компютърна диагностика и тогава ако евентуално има отклонения, ходене в специализиран сервиз за точна диагностика. И най добре закарай колата в сервиз при някой колега от форума, за 50 лв ще ти я прегледат от до! 


- popai
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 339
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
- Мечтае да кара: м5
Re: Въпрос относно закупуването на Е39 530D
ratamahata написа:Здравейте, харесал съм една Е39-ка 530D, 12/1999г производство, но имам няколко въпросителни относно закупуването. Продавачът ми каза, че му е правил диагностика и е излязла грешка на клапана за налягането на ГНП. Според него, разбира се, проблема е 1000% в клапана, който струвал 150лв, а единственото което е следствие от този клапан било шум при празен ход, който е все едно от ролка, която е за смяна. Аз проверих и се оказа че грешката може да идва от пикаещи дюзи и от самото ГНП. Въпроса ми е, много често явление ли е при този двигател да се прецакат дюзите, понеже ремонта на едната е 300лв, а доколкото разбрах ако сега ти се прецака една дюза и я оправиш само нея, след месец-два, дефектира друга дюза и на преактика трябва да ги отремонтираш всичките. Как се проявява в работата на двигателя, пикаеща дюза? Този шум, който се чува на празен ход, може ли да се дължи на клапана за налягането?
Благодаря предварително за информацията!!!
Тя тази кола е комън рейл, за каква ГНП ти говори, има помпа в резеровара и под седалката, датчик за налягане има на рейла който е горе над дюзите, и нов струва към 380- 450 лв, аз имах проблем с него беше счупен и колата ми тресеше на празен ход, и работеше неравномерно, 50 лв 2ра ръка сложих, най добре на диагностика както казват колегите и да ти е мирна главата да ти кажат повече неща....
- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Въпрос относно закупуването на Е39 530D
Айде сега намяло ГНП, има. Просто грешно е да се казва ГНП, а само помпа за високо налягане. А това високо налягане от 1600 бара как мислиш, че го прави тази помпичка под седалката?
- popai
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 339
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
- Мечтае да кара: м5
Re: Въпрос относно закупуването на Е39 530D
е не е ГНП,
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани