M50B25 Придърпва на ниски обороти
Модератор: Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: M50B25 Придърпва на ниски обороти
Има и няма да спре скоро, според мен смуче въздух или дебитомера е в джаза, като залагам на първото 


- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: M50B25 Придърпва на ниски обороти
Проблема е още наличен и е супер спъната колата. Понякога се отпушва и върви добре, но повечето време се едно е на 5 цилиндъра... Тресе и нема повер. На място се форсира нормално, но държи по-ниски обороти. Сякаш няма автоматичен смукач. Зависи от температурата на мотора, според мен но нямах време до сега да видя от кво що. Като е студена тресе, като позагрее понякога се оправя понякога не. Като не е напълно истинала също понякога е ок понякога не...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- tuzins
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 10.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 и Е36
- Мечтае да кара: Е38 M62B44 или Е46 М3
Re: M50B25 Придърпва на ниски обороти
Колега имам две идеи,
Едната е датчика за температурата на двигателя (тои е на главата под колектора)
Другата е някоя бубина да е заминала.
Едната е датчика за температурата на двигателя (тои е на главата под колектора)
Другата е някоя бубина да е заминала.
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: M50B25 Придърпва на ниски обороти
Знам за датчика, просто нямам време да го сваля и да му замеря съпротивлението. Дали диагностика ще го хване?! Ако е бубина,мисля че би трябвало постоянно да е зле, а не е.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Re: M50B25 Придърпва на ниски обороти
KPETEH написа:Знам за датчика, просто нямам време да го сваля и да му замеря съпротивлението. Дали диагностика ще го хване?!
Хваща го, при бош е 1224 грешка на IAT-a, ECT-то (на двигателя е 2223), но само ако е тотално прецакан, ако е блокирал на някакво съпротивление не излиза грешка и стават чудеса...
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: M50B25 Придърпва на ниски обороти
След чистене на дебитомер, стъпково моторче, смяна въздушен и горивен филтър, след проба на вакуум регулатора и запушване на маркучите около дросела, проблема най-накрая бе локализиран - масло при свещите! Особенно на 4-ти цилиндър имаше направо локва. На 5 от 6-те свещи резбата беше омаслена. Свалихме капака на главата, почистихме гарнитурите, мазнахме със силикон и за сега 3-ти ден няма проблеми. Колата се ускорява плавно на всички скорости и при настъпен до край педал на газта. Според мен проблема беше във боята на капака, която се лющеше от долната страна , където прави контакт с гарнитурата. Маслото минава между боята и капака. Та така - за мен проблема за момента е решен.
Благодарности на Серго(aka skylord) за ентусиазъма и помощта.
П.С.
Точно махнахме капака и заваля - добре че имах найлон, та найлона от отворения капак до предните врати, над мотора. Дъжда вали - ние целите мокри, наведени, сглобяваме, а шестака на сухо. Ненормални са тия хора...
Благодарности на Серго(aka skylord) за ентусиазъма и помощта.
П.С.
Точно махнахме капака и заваля - добре че имах найлон, та найлона от отворения капак до предните врати, над мотора. Дъжда вали - ние целите мокри, наведени, сглобяваме, а шестака на сухо. Ненормални са тия хора...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
Re: M50B25 Придърпва на ниски обороти
Евала, че си решил проблема, колега!
И искрени адмирации към skylord, явно е много точен - за поне втори път чета как е помогнал на някого. Хубаво е да има колеги като него!

И искрени адмирации към skylord, явно е много точен - за поне втори път чета как е помогнал на някого. Хубаво е да има колеги като него!



- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: M50B25 Придърпва на ниски обороти
KPETEH написа:След чистене на дебитомер, стъпково моторче, смяна въздушен и горивен филтър, след проба на вакуум регулатора и запушване на маркучите около дросела, проблема най-накрая бе локализиран - масло при свещите! Особенно на 4-ти цилиндър имаше направо локва. На 5 от 6-те свещи резбата беше омаслена. Свалихме капака на главата, почистихме гарнитурите, мазнахме със силикон и за сега 3-ти ден няма проблеми. Колата се ускорява плавно на всички скорости и при настъпен до край педал на газта. Според мен проблема беше във боята на капака, която се лющеше от долната страна , където прави контакт с гарнитурата. Маслото минава между боята и капака. Та така - за мен проблема за момента е решен.
Благодарности на Серго(aka skylord) за ентусиазъма и помощта.
П.С.
Точно махнахме капака и заваля - добре че имах найлон, та найлона от отворения капак до предните врати, над мотора. Дъжда вали - ние целите мокри, наведени, сглобяваме, а шестака на сухо. Ненормални са тия хора...
Ай градски големи премеждия преживя покрай таз 34-ка ..
П.П. Интересно ми е само относно стрелката за температурата на двигателя (знаеш какво говоря) какво излезна...
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: M50B25 Придърпва на ниски обороти
Интересно ми е само относно стрелката за температурата на двигателя (знаеш какво говоря) какво излезна...
Ами нещата според мен са 2 - но още си я карам така, защото не се мърда повече от това положение 12 и 1. Виското е за смяна на 100% гася мотора и то си се върти... Другото е, че радиатора на климатика ми е дроб и намалява дебита към водния.
Премеждия ми... То от толко зор да я зема...

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: M50B25 Придърпва на ниски обороти
Още малко развитие:
Една седмица след поста ми за разрешения проблем, колата почна да придърпва пак.(То тогава свещите ги понаваля дъжда, че ги бехме забравили на покрива). Позачистих свещите отново и се оправи, докато онзи ден почна да работи само на 5 цилиндъра. Пак чистих свещи, даже при затягането скъсах на една резбата - купих нова, но този път нямаше ефект от чистенето. Забелязах, че кат стисна лулите отпред и се цепят - та купих и нови лули, взех и чужда бубина за проба, щото на 6-ти цилиндър на работещ мотор, с включена бубина и без все еднакво звучеше. Не се оправи и с бубината. Остана да е свещ(макар, че тия са на по-малко от 20к км.) или дюза или компресия. Купих нова свещ и всичко заспа. Явно НЖК-то издават дефекти от време на време... Дали в свещите ми е бил проблема и преди това не мога да знам. То стана ясно след като спря да пали цилиндъра изобщо...
Може ли свещ, ту да работи, ту не?!
С кви други свещи карате?! Бош? Денсо? Беру? Шампион?
Споделете...
Една седмица след поста ми за разрешения проблем, колата почна да придърпва пак.(То тогава свещите ги понаваля дъжда, че ги бехме забравили на покрива). Позачистих свещите отново и се оправи, докато онзи ден почна да работи само на 5 цилиндъра. Пак чистих свещи, даже при затягането скъсах на една резбата - купих нова, но този път нямаше ефект от чистенето. Забелязах, че кат стисна лулите отпред и се цепят - та купих и нови лули, взех и чужда бубина за проба, щото на 6-ти цилиндър на работещ мотор, с включена бубина и без все еднакво звучеше. Не се оправи и с бубината. Остана да е свещ(макар, че тия са на по-малко от 20к км.) или дюза или компресия. Купих нова свещ и всичко заспа. Явно НЖК-то издават дефекти от време на време... Дали в свещите ми е бил проблема и преди това не мога да знам. То стана ясно след като спря да пали цилиндъра изобщо...
Може ли свещ, ту да работи, ту не?!
С кви други свещи карате?! Бош? Денсо? Беру? Шампион?
Споделете...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: M50B25 Придърпва на ниски обороти
Колега, не те знам как действаш.. но ПО-полека! Какво е това хамалско натягане че късаш резба на свещ? Тея неща се правят с определен въртящ момент, а ако не можеш да го замериш-по усет. Но щом късаш резби, явно усета ти го няма. Действай по-отговорно и по-внимателно към колата и ще си по-доволен. Този мотор е много здрав по принцип.
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: M50B25 Придърпва на ниски обороти
Не бре честно - имам мярка, ама кво да направя, нещо се бех изнервил, то беше 11:30 вечерта... Отделно кат се сплескал дифтунга - кога да го усетя, че се е затегнала. Явно ми е големо гедорето
То нема и милиметър дебелина стената на свещта в зоната до дифтунга. Пак добре, че я развих без да остане вътре част от нея. Разбрах, че е по-вероятно е да се преебе резбата на главата, а не свещта ама.. късмет. Па мое и НЖК-то да са лабави, както споменах горе... Обичам я колата и ми е много скъпа - пряко и преносно, за момента и единствената в движение. Всеки ден се кара, детето на градина ала бала.... Никой да не си мисли, че искам да и видя сметката... Нема да ви разказвам, как сферата на нивомата се вози на двуцефката и се чудя що нема от къде да извадя стабил. щангата за да туря по-дебелата....
Поздрави на всички.

Поздрави на всички.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани