ЕКУ Е34 М50Б20

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 23.07.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е34
Мечтае да кара: М5 Е34 Touring

ЕКУ Е34 М50Б20

Мнение от Bavariqtamniska » 17 Апр 2012, 19:01

Здравейте, Колеги, днес колата ми остана на 5 цилиндъра и когато отидох на елкон ми казаха, че ми е изгоряло ЕКУ-то. Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем ще съм му благодарен да ме опъти какво да правя, а проблема е че не отива сигнал до дюзата на 1-ви цилиндър. Замерихме всичко възможно и се оказа че дюзата не е изгоряла даде около 3,5 ома, има и искра, просто не отива сигнал от ЕКУ-то до нея да впръска бензина. Дайте съвет, възможност за ремонт или предложения от къде да си търся ЕКУ втора ръка ще съм ви много благодарен! :help: :help: :help:
Вземи туй кръгово на вратиииииииии! Изображение
http://farm3.static.flickr.com/2722/442 ... 853709.jpg

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: ЕКУ Е34 М50Б20

Мнение от BABHOMED » 18 Апр 2012, 8:28

Мерихте ли за импулс директно от екуто а не по кабелите ? Идеята ми е да се игнорират гадни връзки по веригата ..
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 23.07.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е34
Мечтае да кара: М5 Е34 Touring

Re: ЕКУ Е34 М50Б20

Мнение от Bavariqtamniska » 18 Апр 2012, 16:44

Не ги знам, те повечето са пишман майстори направо ми се изправи косата като решиха да го отварят хаха ама се спряха. Сега колега ми праща ЕКУ да го пробвам на моята кола и ще се разбере до ден, два всичко надявам се. Забравих по горе в темата да пиша че е на Бош ама не знам там какви номера са ако някой може да ми каже какво да гледам ще съм благодарен.
Вземи туй кръгово на вратиииииииии! Изображение
http://farm3.static.flickr.com/2722/442 ... 853709.jpg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: ЕКУ Е34 М50Б20

Мнение от Ненко Вранков » 18 Апр 2012, 22:11

Нали вече са ти пратили.. то е трябвало преди това да гледаш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: ЕКУ Е34 М50Б20

Мнение от VesoPesa » 19 Апр 2012, 8:12

Газ имала ли е колата? Щото ако е имала или все още има, търси проблема при връзването на ЕКУ-то на газ-та, ако е било ГИ, ако е било обикновенна, търси къде са прекъсвали сигнала към бензиновите дюзи.

Ако не е имала газ иди при някой дето прави чипове да проверите дали не е чипвана и да е направено не какво трябва :idea:
Ако е така или сменяй компа или върни сток настройките на компа, ако е чипван софтуерно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 23.07.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е34
Мечтае да кара: М5 Е34 Touring

Re: ЕКУ Е34 М50Б20

Мнение от Bavariqtamniska » 20 Апр 2012, 16:52

Проблема се реши с подмяна на компа, сега остава да видя на моя какво му има или да не видя какво му има и да го изхвърля ха. Благодаря на всички които отделихте време и споделихте мнение по моя проблем. :driving: :driving: :driving:
Вземи туй кръгово на вратиииииииии! Изображение
http://farm3.static.flickr.com/2722/442 ... 853709.jpg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: ЕКУ Е34 М50Б20

Мнение от cod-cdbp » 20 Апр 2012, 16:54

Bavariqtamniska написа:Проблема се реши с подмяна на компа, сега остава да видя на моя какво му има или да не видя какво му има и да го изхвърля ха. Благодаря на всички които отделихте време и споделихте мнение по моя проблем. :driving: :driving: :driving:


Обичайно горят крайните транзистори, които управляват бобините. Това е от челен опит. :smoke:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1662
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Re: ЕКУ Е34 М50Б20

Мнение от ildivvy » 23 Апр 2012, 11:54

Ако е краен транзистор,може да се провери лесно,както и да се смени.Трябва да го занесеш на някой,който се занимава с електроника,да ги провери,дали са наред.Така може да се съживи за следващия колега,който ще изплаче ("да не дава господ").
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: ЕКУ Е34 М50Б20

Мнение от zvetiko » 23 Апр 2012, 13:01

ildivvy написа:Ако е краен транзистор,може да се провери лесно,както и да се смени.Трябва да го занесеш на някой,който се занимава с електроника,да ги провери,дали са наред.Така може да се съживи за следващия колега,който ще изплаче ("да не дава господ").


Ако ти го финансираш може и да си заслужава-като се има в предвид ,че цената на друго ЕКУ е 50-80лв. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1662
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Re: ЕКУ Е34 М50Б20

Мнение от ildivvy » 24 Апр 2012, 8:45

Ами транзисторите едва ли са повече от 1-2лв максимум на дребно.
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: ЕКУ Е34 М50Б20

Мнение от zvetiko » 24 Апр 2012, 9:00

ildivvy написа:Ами транзисторите едва ли са повече от 1-2лв максимум на дребно.


Крайните транзистори може и да са по-скъпи ;) +стойноста на проверката и запояването-все пак трябва да го направи грамотен човек и накрая пак не знаеш дали всичко е наред,защото нямаш стенд ,на който да закачиш самото ЕКУ и да видиш ,че работи нормално.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1662
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Re: ЕКУ Е34 М50Б20

Мнение от ildivvy » 24 Апр 2012, 10:59

Мисълта ми беше,че не е трудно да се проверят или огледат (понякога си личат и визуално,дали са изгорели),както и да се запоят (поне за мен,занимавам се с такива неща).Проверката мислех пак на колата да си я направи.Като цяло,да не го хвърля,не се знае дали няма да потрябва за нещо :) .
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: ЕКУ Е34 М50Б20

Мнение от Ненко Вранков » 24 Апр 2012, 11:50

Работата с ремонта НЕ става!
Пробвано е. И проблема е, не крайните транзистори - намират се от друго ЕCU, или в магазина - 8лв бройката.. проблема е, че 99% от случаите дефектира интеграла, който ги управлява, а там смяна няма.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook