Номенклатурен номер на аксиален лагер
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- shao
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 15.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, 330D, 2002
- Мечтае да кара: по хубави пътища.
Номенклатурен номер на аксиален лагер
Здравейте,
Имам един от най-често срещаните проблеми тук - стържещ звук при средно натиснат съединител (не до долу). На място без натискане на педала на съединителя няма звук. Майсторите ми казаха, че проблемът най-вероятно е в аксиалния лагер на съединителя.
За съжаление при E46 смяната на въпросния лагер е трудоемка операция, която ще отнеме 5-6 часа работа. В този ред на мисли имам следните два въпроса:
1) Така или иначе ще свалям съединителя, дали си струва да сменя и притисквателния, и феродовия диск (колата е на около 200 хил. км), или пък направо целия съединител?
2) Някой може ли да ми каже какви са номенклатурните номера на въпросния лагер (ако изобщо има такъв), притисквателен диск, феродов диск и съединител?
Не се оправям все още с realOEM-a.
Колата е 320D E46 2004, 6-скоростна кутия.
Имам един от най-често срещаните проблеми тук - стържещ звук при средно натиснат съединител (не до долу). На място без натискане на педала на съединителя няма звук. Майсторите ми казаха, че проблемът най-вероятно е в аксиалния лагер на съединителя.
За съжаление при E46 смяната на въпросния лагер е трудоемка операция, която ще отнеме 5-6 часа работа. В този ред на мисли имам следните два въпроса:
1) Така или иначе ще свалям съединителя, дали си струва да сменя и притисквателния, и феродовия диск (колата е на около 200 хил. км), или пък направо целия съединител?
2) Някой може ли да ми каже какви са номенклатурните номера на въпросния лагер (ако изобщо има такъв), притисквателен диск, феродов диск и съединител?
Не се оправям все още с realOEM-a.
Колата е 320D E46 2004, 6-скоростна кутия.
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Номенклатурен номер на аксиален лагер
колега не ги разбирам много но да не е маховика,щото тои претропва така като е отишъл

- shao
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 15.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, 330D, 2002
- Мечтае да кара: по хубави пътища.
Re: Номенклатурен номер на аксиален лагер
При отишъл маховик има тресене при потегляне. При мен проблемът не е при потегляне - а на място, когато натисна полусъединител се чува едно леко стържене.
Но предвид факта, че колата е на 200 000км може би ще е добре направо да сменя и маховика (не че много държа да давам 600лв отгоре де
).
И все пак засега по-скоро ме интересува номера на аксиалния лагер, притисквателния и феродовия диск.
Но предвид факта, че колата е на 200 000км може би ще е добре направо да сменя и маховика (не че много държа да давам 600лв отгоре де

И все пак засега по-скоро ме интересува номера на аксиалния лагер, притисквателния и феродовия диск.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Номенклатурен номер на аксиален лагер
Просто си купи комплект съединител и тва е.
Si non confectus, non reficiat.
Re: Номенклатурен номер на аксиален лагер
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- shao
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 15.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, 330D, 2002
- Мечтае да кара: по хубави пътища.
Re: Номенклатурен номер на аксиален лагер
В крайна сметка това са резултатите от търсенето дотук (в случай, че някой изпадне в ситуацията да си търси аксиален лагер за съединител).
--------------
Аксиален лагер за E46 320D (5 скорости)
Номенклатурен номер : 21517521360
Описание : АКСИАЛЕН ЛАГЕР СЪЕДИНИТЕЛ (Release bearing)
Ед.цена (с ДДС) : 134.56 BGN
Аксиален лагер за E46 320D (6 скорости)
Номенклатурен номер : 21517564027
Описание : ВИЛКА С ЛАГЕР (Release module)
Ед.цена (с ДДС) : 134.56 BGN
Феродов диск (съединителен диск го наричат явно) за E46 320D (6 скорости)
Номенклатурен номер : 21207553770
Описание : AT-съединителен диск (Clutch Disc)
Ед.цена (с ДДС) : 268.28 BGN
Съединител за E46 320D (6 скорости)
Номенклатурен номер : 21207575556
Описание : АТ-СЪЕДИНИТЕЛ
Ед.цена (с ДДС) : 509.04 BGN
Сега съм пред дилема:
1) Аксиален лагер ли само да сменя = 130лв + ~150лв за труда (300лв)
или
2) Цял съединител ли = 400-500лв + ~150лв за труда (600лв)
3) Или Съединител+Маховик = 1100лв + ~150лв за труда (1300лв)
Май клоня към вариант №1, пък като отворим съединителя ще видим покрай него всички части в какво състояние са и колко още живот им остава.
--------------
Аксиален лагер за E46 320D (5 скорости)
Номенклатурен номер : 21517521360
Описание : АКСИАЛЕН ЛАГЕР СЪЕДИНИТЕЛ (Release bearing)
Ед.цена (с ДДС) : 134.56 BGN
Аксиален лагер за E46 320D (6 скорости)
Номенклатурен номер : 21517564027
Описание : ВИЛКА С ЛАГЕР (Release module)
Ед.цена (с ДДС) : 134.56 BGN
Феродов диск (съединителен диск го наричат явно) за E46 320D (6 скорости)
Номенклатурен номер : 21207553770
Описание : AT-съединителен диск (Clutch Disc)
Ед.цена (с ДДС) : 268.28 BGN
Съединител за E46 320D (6 скорости)
Номенклатурен номер : 21207575556
Описание : АТ-СЪЕДИНИТЕЛ
Ед.цена (с ДДС) : 509.04 BGN
Сега съм пред дилема:
1) Аксиален лагер ли само да сменя = 130лв + ~150лв за труда (300лв)
или
2) Цял съединител ли = 400-500лв + ~150лв за труда (600лв)
3) Или Съединител+Маховик = 1100лв + ~150лв за труда (1300лв)
Май клоня към вариант №1, пък като отворим съединителя ще видим покрай него всички части в какво състояние са и колко още живот им остава.
- Sorrow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 2.12.2009
- Местоположение: София / Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Номенклатурен номер на аксиален лагер
Да питам един леко тъп въпрос, тъй като и на мен ми предстои смяна на маховик и съединител скоро. Аксиалният лагер включен ли е в комплекта съединител или се купува отделно? Съдейки по предния пост го има в комплекта, но предпочитам да питам 

- shao
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 15.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, 330D, 2002
- Мечтае да кара: по хубави пътища.
Re: Номенклатурен номер на аксиален лагер
Да, аксиалният лагер е част от съединителя.
- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Номенклатурен номер на аксиален лагер
При смяна на съединител е хубаво да се види и маховика в какво състояние е.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Номенклатурен номер на аксиален лагер
mitaka7 написа:При смяна на съединител е хубаво да се види и маховика в какво състояние е.
Тук си прав,но пък ако колегата е решил да кара колата поне още 2 години да кажем аз бих заложил на целия комплект - няма да си познае колата,карал съм със стар и с нов съединител на Е46 - разлика е доста голяма и е доста приятно,когато скоростите се сменят плавно и точно
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Номенклатурен номер на аксиален лагер
Всичко е въпрос на финанси. 

- /ASTERIX/
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 21.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на китайско
Re: Номенклатурен номер на аксиален лагер
Миналата седмица смених съединителя заедни с маховика гуменото каре и висящия лагер и наистина не мога да си позная колата..
Колата ми показва 180х.по километраж но незнам дали са толкова и всичко беше на дроб а най вече маховика с много аксиален и радиален луфт.
Бях чел някъде че на 200х.се прави тази манипулация задължително.
Колата ми показва 180х.по километраж но незнам дали са толкова и всичко беше на дроб а най вече маховика с много аксиален и радиален луфт.
Бях чел някъде че на 200х.се прави тази манипулация задължително.
- shao
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 15.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, 330D, 2002
- Мечтае да кара: по хубави пътища.
Re: Номенклатурен номер на аксиален лагер
/ASTERIX/ написа:Миналата седмица смених съединителя заедни с маховика гуменото каре и висящия лагер и наистина не мога да си позная колата..
Колата ми показва 180х.по километраж но незнам дали са толкова и всичко беше на дроб а най вече маховика с много аксиален и радиален луфт.
Бях чел някъде че на 200х.се прави тази манипулация задължително.
Колега, ще можеш ли да си по-конкретен, когато описваш промяната в поведението на колата (по-меко превключване между скорости, липса на претрисания, изчезване на някой паразитен звук и т.н.)?
Също така ако можеш да споделиш и колко ти излезе като цяло ремонтът.
- /ASTERIX/
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 21.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на китайско
Re: Номенклатурен номер на аксиален лагер
1000лв.-части, труда си е мой...
Като цяло колата стана по плавна изчезна притрисането при тръгване и металното почукване на полусъединител.Имаше и едно леко притрисане само като набирах с повече газ но това го отдавам на гуменото каре и лагера.
По принцип също така сменихме и на брат ми съединителя но взехме маховик втора ръка който почти нямаше разлика с новия но много трудно се намира читав такъв и пак нов притискателен и феродов и ефекта беше същия.Ако си го правиш ти внимавай със заключването на притискателя и го донатегни до край но по този въпрос има много изписано...
Като цяло колата стана по плавна изчезна притрисането при тръгване и металното почукване на полусъединител.Имаше и едно леко притрисане само като набирах с повече газ но това го отдавам на гуменото каре и лагера.
По принцип също така сменихме и на брат ми съединителя но взехме маховик втора ръка който почти нямаше разлика с новия но много трудно се намира читав такъв и пак нов притискателен и феродов и ефекта беше същия.Ако си го правиш ти внимавай със заключването на притискателя и го донатегни до край но по този въпрос има много изписано...
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани