Съвет за покупка на Е34
Модератор: Технически модератори
63 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Re: Съвет за покупка на Е34
На Шипка още няма камери, а от както оправиха пътя... бррр, с нетърпение чакам път натам
П.П. Децата се кефят повече и от нас - номера е да не се уливаме и да са в добре закрепени столчета
и, а да - жена ти да е от спокойните

П.П. Само да вметна по темата - М20 е от старите кокали и съответно водната помпа е с лята чугунена турбина. Може да просълзи от фибъра, но няма да се предаде лесно

П.П. Децата се кефят повече и от нас - номера е да не се уливаме и да са в добре закрепени столчета



П.П. Само да вметна по темата - М20 е от старите кокали и съответно водната помпа е с лята чугунена турбина. Може да просълзи от фибъра, но няма да се предаде лесно

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Съвет за покупка на Е34
М20 съм останал с убеждението, че е капризен откъм охлаждане мотор, поне според форума, за някакви цепени глави имаше теми преди време.
only rear wheel drive
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Re: Съвет за покупка на Е34
michev написа:М20 съм останал с убеждението, че е капризен откъм охлаждане мотор, поне според форума, за някакви цепени глави имаше теми преди време.
Имах Е28 с М20В20 преди време и при едно изпистване с 200++ по магистралата се обози. Пукната глава и т.н. Причината се оказа сцепен маркуч, от там загуба на вода и прегряване с фатални за главата последици. На Петко това лято ще му купя нов радиатор + водни съединения и ще спя по-спокойно

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Съвет за покупка на Е34
viper написа:michev написа:М20 съм останал с убеждението, че е капризен откъм охлаждане мотор, поне според форума, за някакви цепени глави имаше теми преди време.
Имах Е28 с М20В20 преди време и при едно изпистване с 200++ по магистралата се обози. Пукната глава и т.н. Причината се оказа сцепен маркуч, от там загуба на вода и прегряване с фатални за главата последици. На Петко това лято ще му купя нов радиатор + водни съединения и ще спя по-спокойно
A при това положение сензора отчете ли прегряването ?

ПС ей сменяйте или поне промивайте маркучите като се обози мотора, защото не са маслоустойчиви


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Съвет за покупка на Е34
michev написа:М20 съм останал с убеждението, че е капризен откъм охлаждане мотор, поне според форума, за някакви цепени глави имаше теми преди време.
На нищо не е капризен-карал съм го от 120 до над 800К без да пипам нищо,обаче беше В25 и вървеше.Понеже знаех ,че имаш деца ,за това ти писах в началото ,че с този двигател ще рискуваш живота на семейството си-наистина е много зле.
A при това положение сензора отчете ли прегряването
Този двигател е много интересен-карам си,стрелката е по средата,но почна да смърди на изгоряло желязо,спирам и гледам антифриза изтекъл от спукано водно съединение,но датчика е на такова място ,че не може да се напече от двигателя и да отчете какво става,хубавото на цялата работа беше ,че нямаше никакви последици от това прегряване-наистина двигателя е „железен“

То май двигателя е по-добрият вариант......Купе тръгне ли край..ако искаш я кърпи пак тая.Кво стана с тоя двигател не тръгна ли?Или вече не се занимаваш или подготвяш някой б28
А ,с моя двигател вече не се занимавам-вече 20К даже не съм му сменял маслото и съм подготвил един 20кг чук за след когато го сваля.



- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Съвет за покупка на Е34
Пак таковахме темата ,
, б28 е решението на б20ката.30ката е следващата стъпка 



М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Съвет за покупка на Е34
Ми има такава работа с главите за м20.Цепи се под разпределителния вал от прегряването и то главно 731 главите.За 884 главите не знам може и да са по държеливи.Радиатора за тия години е сдал багажа 100% ...просто изгнива и почва да сълзи по питата но трудно се открива щото течовете са малки и бързо изсъхва.Освен това на разширителното казанче може да има течност но в системата пак да има недостиг та по честа проверка не е излишна.Същото е и за водната помпа.Аз лично смених радиатора и сложих от м52б28 с голямото тяло.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Съвет за покупка на Е34
Тези номера на главите на лесно място ли са да се видят и примерно как са разпределени в годините 

only rear wheel drive
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Съвет за покупка на Е34
PornoMANo написа:DLVasilev написа:...
Като тръгна да реставрирам купето живи и здрави от другия месец ако срещна нещо ново ще споделя, но моя съвет е ако те кефи колата НЕ гледай споменатите места или места, за които имаш съмнения. Защото ще стане като мен или правиш изцяло всичко на ново(Без заварки-технологията не я издавам, анти корозионна е) или... не знам какво друго бих направил
Поздрави!
Е 'убава работа, колега, крий секретните технологии.![]()
E не, че я крия, просто още не искам да казвам поради факта, че не съм изпробвал как ще излезе.
Правил съм частични такива кръпки, става 1 път, но на плоски участъци по подове, искам да експериментирам с прагове и някои други дребни детайли


ATR-42/72
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Съвет за покупка на Е34
По памет 200 731 884 през две години до 86 или 87 ако се не лъжа.Номера е от страната на смукателния колектор.884 е с най добър дизайн на портовете и с най голяма пропускливост но не се слага на м20б20 стоково. За по големия мотор е но ако набараш такава е добър UP за м20 ската.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Re: Съвет за покупка на Е34
cod-cdbp написа:viper написа:michev написа:М20 съм останал с убеждението, че е капризен откъм охлаждане мотор, поне според форума, за някакви цепени глави имаше теми преди време.
Имах Е28 с М20В20 преди време и при едно изпистване с 200++ по магистралата се обози. Пукната глава и т.н. Причината се оказа сцепен маркуч, от там загуба на вода и прегряване с фатални за главата последици. На Петко това лято ще му купя нов радиатор + водни съединения и ще спя по-спокойно
A при това положение сензора отчете ли прегряването ?![]()
ПС ей сменяйте или поне промивайте маркучите като се обози мотора, защото не са маслоустойчиви
Определено не са домислени местата за сензорите - стрелката стоеше една идея след средата, ама си помислих, че всичко е ОК - нали повече не помръдваше и си карах с 200 поне още 20-тина километра. На финала започна да отчита загряване, но вече беше доста късно...

Последна промяна viper на 21 Апр 2012, 11:18, променена общо 2 пъти
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Съвет за покупка на Е34
Покупката на колата за която питах няма да се състои, ориентирам се към нещо с М50, излизат и доста дизели, ама там нещо сякаш не ми се ще. Ако някой има нещо предвид нека пише на ЛС, моля да ме извинят модераторите, знам че има раздел купува, ама ако нещо изскочи ще е тук.
only rear wheel drive
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Съвет за покупка на Е34
michev написа:Покупката на колата за която питах няма да се състои, ориентирам се към нещо с М50, излизат и доста дизели, ама там нещо сякаш не ми се ще. Ако някой има нещо предвид нека пише на ЛС, моля да ме извинят модераторите, знам че има раздел купува, ама ако нещо изскочи ще е тук.
Умно решение колега.


- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Съвет за покупка на Е34
Позанимавал съм се малко с М50
Намерих ТДС от последните, не ми се ще много дизел, ама ще ида да го видя, по думи колата била много хубава, със купе без точка ръжда и изобщо всичко било перфектно
И цената разбира се е друга, но казаха, че можело да се коментира.


only rear wheel drive
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Съвет за покупка на Е34
michev написа:Позанимавал съм се малко с М50Намерих ТДС от последните, не ми се ще много дизел, ама ще ида да го видя, по думи колата била много хубава, със купе без точка ръжда и изобщо всичко било перфектно
И цената разбира се е друга, но казаха, че можело да се коментира.
Вдигни мокета и огледай пода, свали корите на багажника(страничните) и огледай вътрешната част на калниците доколкото можеш на око. По принцип там тия коли по необяснима за мене причина са сухи като барут-само грунд без никакво друго покритие като парафин например при положение, че в менюъла за ремонт пише, че това се води кухина подлежаща на обработка с такива материали

Вземи си един фенер и свали черните пластмасови тапи на дъното на багажника( те са за пръскане в кухините) и доколкото можеш погледни какво се случва вътре. Аз мойта съм я гледал с бороскоп по принцип и и знам буквално всяка една ръждица дето е избила. Но понеже бороскопа се намира трудно гледай много и внимателно. Като вдигнеш мокета по вътрешните прагове имаш същите черни тапи, махаш ги и гледаш вътре в праговете какво се случва.
Знам, че собственика ще е против, но мое мнение е, че ако купуваш една кола която е на години и искаш да попаднеш на читава и да си доволен, че си дал парите правилно си струва мнооого гледане, че аз на зор, на зор, не гледах, а сега земи тва правене


ATR-42/72
63 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани