Проект М10Б18 турбо
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
65 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Проект М10Б18 турбо
Ок, ве колега, ама как ще обясниш това?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- TukBaTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 9.04.2005
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
Re: Проект М10Б18 турбо
добре, ве колега, както е казал народа в спора се ражда истината ...
от телефона не мога да ти отговоря като теб в скрийншоти и пак ще е на изуст:
първото с 2,8 височина на изпъкналата част е от е21 - за да се обадиш сам кликаш върху количката с плюсчето отгоре
второто не съм сигурен не съм виждал такова - предполагам, че е от най-първите м10б18 с инжекцион, но така не съм сигурен, но се обзалагам, на по каса
, че на колегата не са такива
аз говорих само какво се слага в е30 - и не твърдя с 100% убеждение, че съм видял всичко
от телефона не мога да ти отговоря като теб в скрийншоти и пак ще е на изуст:
първото с 2,8 височина на изпъкналата част е от е21 - за да се обадиш сам кликаш върху количката с плюсчето отгоре

второто не съм сигурен не съм виждал такова - предполагам, че е от най-първите м10б18 с инжекцион, но така не съм сигурен, но се обзалагам, на по каса


аз говорих само какво се слага в е30 - и не твърдя с 100% убеждение, че съм видял всичко

Re: Проект М10Б18 турбо

Мисля, че авторът на темата вече има достатъчно материал за размисъл.
Моето скромно мнение е да премери всичко прецизно и да види какво точно е положението.
Форумите помагат само донякъде, след това не става само с ядене, трябва и акъл.
Благодаря на колегата TukBaTa за конструктивната дискусия.

- TukBaTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 9.04.2005
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
Re: Проект М10Б18 турбо

100% се мери всичко като се прави, и като се прави втори път пак се мери, после пак ...
моята идея беше просто да дам един от вариантите(изпитан)... да не е колегата като отвори мотора и да се чуди какво да прави

- TukBaTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 9.04.2005
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
Re: Проект М10Б18 турбо
Явор написа:утре ще пусна снимки..че събирам един двулитров за съборя
Явка, сглобили го тоя мотор да го видим

- bma
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 8.03.2006
- Местоположение: pernik
- Пол: Мъж
- Кара: мотор
Re: Проект М10Б18 турбо
Имам останал 1 мотор!! М10 с карантия на М3 2300сс. камерите на главата са правени полу-сверични, шаибата е 36-1(за Едис)!Вала бе шлаифан на 1ви ремонт! Успешно си развърташе ККК27ка !
Ако некои има интерес..... Че ми е жал да го гледам как го вали дъжда
Ако некои има интерес..... Че ми е жал да го гледам как го вали дъжда

BMA Motorsport
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Проект М10Б18 турбо
bma написа:Имам останал 1 мотор!! М10 с карантия на М3 2300сс. камерите на главата са правени полу-сверични, шаибата е 36-1(за Едис)!Вала бе шлаифан на 1ви ремонт! Успешно си развърташе ККК27ка !
Ако некои има интерес..... Че ми е жал да го гледам как го вали дъжда
Две М10-ки ми идват малко и си търся 3-та.

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Проект М10Б18 турбо
TukBaTa написа:Явор написа:утре ще пусна снимки..че събирам един двулитров за съборя
Явка, сглобили го тоя мотор да го видим
остана на навържем електрониката,че малко ме забави колелото...иначе дори го разработихме със стоковата по празниците



иначе те го маторя...


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- TukBaTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 9.04.2005
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
Re: Проект М10Б18 турбо



шайбата на с14-ката е много по стабилна от на м10


- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Проект М10Б18 турбо
тоя си е оригиналния на yesката...другия е 2.5 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- TukBaTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 9.04.2005
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
Re: Проект М10Б18 турбо


ама шайбата си е все тя и е доста по удачна от м10-ковата

- BlackKettle
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 23.05.2007
- Кара: Е30 ххх
- Мечтае да кара: Supra 3.0 TT
Re: Проект М10Б18 турбо
Колеги нямаше ме покрай празниците но се радвам, че темата се е развила 
М10ката ми е инжекцион Л-Жетроник и се си мисля, че трябва да си има вече датчик на коляновия вал?? Иначе откъде ще взима компютъра данни кога да впръсква?
Последно не разбрах мога ли да ползвам моите си бутала за разреждането на мотора или не? 3мм ми се струва, че ще свършат работата и ще разредят достатъчно...все пак целя по-голям надув при които без достатъчно разреждане ще се стигне до прекалено голям риск от детонации и опасност от прегряване на буталата...
От тук се питам и има ли детонационни датчици които мога да ползвам за м10ката си, тъй като тя доколкото зная не разполага с такива..
Поздрави и Христос воскресе,
Светльо

М10ката ми е инжекцион Л-Жетроник и се си мисля, че трябва да си има вече датчик на коляновия вал?? Иначе откъде ще взима компютъра данни кога да впръсква?
Последно не разбрах мога ли да ползвам моите си бутала за разреждането на мотора или не? 3мм ми се струва, че ще свършат работата и ще разредят достатъчно...все пак целя по-голям надув при които без достатъчно разреждане ще се стигне до прекалено голям риск от детонации и опасност от прегряване на буталата...
От тук се питам и има ли детонационни датчици които мога да ползвам за м10ката си, тъй като тя доколкото зная не разполага с такива..
Поздрави и Христос воскресе,
Светльо
- TukBaTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 9.04.2005
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
Re: Проект М10Б18 турбо
няма датчик на коляновия вал...
разглоби мотора пусни една снимка на буталата и ще видим... принципно можеш - няма невъзможни неща, но както каза колегата всичко трябва да се мери
ако ти е направена мегата да може да работи с детонационнен датчик (което ме съмнява) можеш да си ползваш от м50-то (ако то е имало)
разглоби мотора пусни една снимка на буталата и ще видим... принципно можеш - няма невъзможни неща, но както каза колегата всичко трябва да се мери

ако ти е направена мегата да може да работи с детонационнен датчик (което ме съмнява) можеш да си ползваш от м50-то (ако то е имало)
- BlackKettle
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 23.05.2007
- Кара: Е30 ххх
- Мечтае да кара: Supra 3.0 TT
Re: Проект М10Б18 турбо
А ако реша да слагам бутала от друга марка/модел автомобил какво трябва да гледам за да съм сигурен, че биха паснали? Тъй като говоря за бутала с по-голям диаметър не става въпрос за диаметъра - по-голям от 89мм, тогава достатъчно ли е разстоянието от центъра на буталния болт до върха на буталото и естествено диаметъра на буталния болт да са същите?
Питам за да мога да разуча въпроса като цяло....
Питам за да мога да разуча въпроса като цяло....
Re: Проект М10Б18 турбо
След като буталата ти са изпъкнали, можеш да измериш всичко лесно.
Намри някакъв мек, подходящ материал, подобен на глина, пластелин и т.н. и направи отпечатък на челото на буталото. След това пълниш отпечатъка с течност и виждаш какъв е обема му. По същия начин измерваш обема и на горивната камера. След това смяташ сгъстяването според параметрите, дадени по-напред в темата. Тогава ще разбереш 2 неща:
1. С какво реално сгъстяване си;
2. Колко да отнемеш от челото на буталото, за да стигнеш желаното от теб сгъстяване.
Виж и състоянието на цилиндрите и буталата, които ще ползваш - трябва всичко да е в номинални допуски, иначе отиваш на шлайф на цилиндри и ремонтни бутала, намирането на които е почти невъзможно.
Намри някакъв мек, подходящ материал, подобен на глина, пластелин и т.н. и направи отпечатък на челото на буталото. След това пълниш отпечатъка с течност и виждаш какъв е обема му. По същия начин измерваш обема и на горивната камера. След това смяташ сгъстяването според параметрите, дадени по-напред в темата. Тогава ще разбереш 2 неща:
1. С какво реално сгъстяване си;
2. Колко да отнемеш от челото на буталото, за да стигнеш желаното от теб сгъстяване.
Виж и състоянието на цилиндрите и буталата, които ще ползваш - трябва всичко да е в номинални допуски, иначе отиваш на шлайф на цилиндри и ремонтни бутала, намирането на които е почти невъзможно.
65 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани