Няколко въпроса за Х3, може би глупави...
Модератор: Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Bushman
-
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 15.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: черна FZ-1N
- Мечтае да кара: черна XJR 1300
Няколко въпроса за Х3, може би глупави...
Привет на всички фенове на баварската марка. Искам да се консултирам с разбирачите във форума, като предварително се извинявам, ако въпросите ми прозвучат малко тъпо... Но първо трябва да направя някои уточнения:
В интерес на истината, след МВ баварците са ми най-противната марка. Не че знам за някакви технически проблеми за тези автомобили, даже напротив. Но хората обикновено ги свързват с някаква арогантност, гъзария, агресивност и комплексарщина на пътя, а аз се смятам за толерантен и спокоен човек и последното, което бих искал, е да ме свързват с подобен имидж. Но преди няколко дни някак неочаквано ми набутаха един такъв автомобил, всъщност го взех за жена ми. Дадох за него една новичка Навара, която ми вършеше страхотна работа и си я карах с голям кеф. Единственият проблем с нея беше, че жена ми не искаше да я кара, щото нямала климатик и как ще ходи на работа с камион, такива глупости... Та с мъка на сърцето бартеросах Наварата за едно BMW. Моделът е Х3 (мисля, че го водите Е83), дизелово, автоматик, 2004г. Ето преди малко щракнах няколко снимки:







Аз лично още не мога да повярвам какво направих, като отворя гаража и като се озъби оная муцуна срещу мен, направо ми се свива стомаха. Но станалото - станало, да не драматизираме. Жената наистина го хареса и не слиза от него, та явно ще го задържим. Затова и ще ми бъде полезна всякаква информация за модела - технически особености и възможности, слаби места и преимущества (ако има такива), нещо за обслужването, такива неща. Това прилича на джип, но забелязах, че няма шаси и демултипликатор. Освен това ми се вижда доста ниско и е обуто с някакви шосейни гуми, та до момента не съм го пробвал извън пътя. Нямам особени претенции, само понякога да ида с него за риба или да слезем на пикник до Дунава. Интересува ме мнението на хора, които РЕАЛНО са карали такава кола, по следните въпроси:
1. Какво мога да очаквам от нея като проходимост и устойчивост на различни настилки (по принцип не очаквам много)?
2. Как стои въпросът с обслужването и ремонта, може ли това да стане във всякакъв сервиз, или трябва да се търси някакъв специален?
3. Консумативите скъпи ли са, например - масла, филтри, ремъци, накладки? Също и частите? Откъде се купуват?
4. Трябва ли да взимам някакви допълнителни мерки срещу кражба - аларми, застраховки? Нали разправят, че тия БМВ-та често ги крадат...
5. Ако може някой да каже откъде мога да си истегля някаква инструкция, щото половината му екстри не мога да ги ползвам.
6. Всякакви други компетентни съвети и препоръки ще ми бъдат полезни, изобщо - всякаква информация, която сметнете за необходима.
Ами това е за момента, благодаря предварително за информацията и желая на всички много безаварийни километри.
В интерес на истината, след МВ баварците са ми най-противната марка. Не че знам за някакви технически проблеми за тези автомобили, даже напротив. Но хората обикновено ги свързват с някаква арогантност, гъзария, агресивност и комплексарщина на пътя, а аз се смятам за толерантен и спокоен човек и последното, което бих искал, е да ме свързват с подобен имидж. Но преди няколко дни някак неочаквано ми набутаха един такъв автомобил, всъщност го взех за жена ми. Дадох за него една новичка Навара, която ми вършеше страхотна работа и си я карах с голям кеф. Единственият проблем с нея беше, че жена ми не искаше да я кара, щото нямала климатик и как ще ходи на работа с камион, такива глупости... Та с мъка на сърцето бартеросах Наварата за едно BMW. Моделът е Х3 (мисля, че го водите Е83), дизелово, автоматик, 2004г. Ето преди малко щракнах няколко снимки:







Аз лично още не мога да повярвам какво направих, като отворя гаража и като се озъби оная муцуна срещу мен, направо ми се свива стомаха. Но станалото - станало, да не драматизираме. Жената наистина го хареса и не слиза от него, та явно ще го задържим. Затова и ще ми бъде полезна всякаква информация за модела - технически особености и възможности, слаби места и преимущества (ако има такива), нещо за обслужването, такива неща. Това прилича на джип, но забелязах, че няма шаси и демултипликатор. Освен това ми се вижда доста ниско и е обуто с някакви шосейни гуми, та до момента не съм го пробвал извън пътя. Нямам особени претенции, само понякога да ида с него за риба или да слезем на пикник до Дунава. Интересува ме мнението на хора, които РЕАЛНО са карали такава кола, по следните въпроси:
1. Какво мога да очаквам от нея като проходимост и устойчивост на различни настилки (по принцип не очаквам много)?
2. Как стои въпросът с обслужването и ремонта, може ли това да стане във всякакъв сервиз, или трябва да се търси някакъв специален?
3. Консумативите скъпи ли са, например - масла, филтри, ремъци, накладки? Също и частите? Откъде се купуват?
4. Трябва ли да взимам някакви допълнителни мерки срещу кражба - аларми, застраховки? Нали разправят, че тия БМВ-та често ги крадат...
5. Ако може някой да каже откъде мога да си истегля някаква инструкция, щото половината му екстри не мога да ги ползвам.
6. Всякакви други компетентни съвети и препоръки ще ми бъдат полезни, изобщо - всякаква информация, която сметнете за необходима.
Ами това е за момента, благодаря предварително за информацията и желая на всички много безаварийни километри.
Аз съм много лицемерен!Ето какво мисля за БМВ и притежателите му, а в същото време пускам тема в техния форум с призив да ни пазят на пътя!
Наистина интересна равносметка... След Мерцедес, БМВ ми е най-противната от всички марки автомобили. Естествено, не заради самите коли, ами заради хората, които ги купуват, карат, харесват или мечтаят за такива. За мен, това са комплексари, които по този начит се опитват да изпъкнат от тълпата и да се изтъкнат чрез кошницата, която карат. Защото (реално поглднато), един МБ или БМВ не ти дава нищо повече от една Тойота или Хонда от същия клас, при това - на много по-ниска цена. За съжаление, отскоро и аз се пиша при "беемвистите", щото бартеросах Наварата за един такъв самоходен курник. Но това не значи, че го харесвам или съм фен на марката.
Наистина интересна равносметка... След Мерцедес, БМВ ми е най-противната от всички марки автомобили. Естествено, не заради самите коли, ами заради хората, които ги купуват, карат, харесват или мечтаят за такива. За мен, това са комплексари, които по този начит се опитват да изпъкнат от тълпата и да се изтъкнат чрез кошницата, която карат. Защото (реално поглднато), един МБ или БМВ не ти дава нищо повече от една Тойота или Хонда от същия клас, при това - на много по-ниска цена. За съжаление, отскоро и аз се пиша при "беемвистите", щото бартеросах Наварата за един такъв самоходен курник. Но това не значи, че го харесвам или съм фен на марката.
Re: Няколко въпроса за Х3, може би глупави...
Здравей, добре дошъл при джибките на БМВ.Аз купих същата миналата година.До момента съм много доволен от нея, но имах няколко проблема, които явно си и бяха писани да си случат.Не е задължително и на те б да се случат, но ще ти кажа да го имаш в предвид.
1. Януари месец ми изтропа скоростната кутия.От няколко места ми казаха ,че за тези джипове е нормално на около 150 хил.км да направят проблем със скоростите.Оправих ги срещу 2500лв. като смениха абсолютно всичко в скроростната кутия.
2. Февруари месец ми откраднаха фаровете - адаптивен ксенон. По думи на крадци вървят около 1000лв. веднага и са доста апетитни за кражба.Майстора се озори с бронята, а тия "юнаци" се бяха справили за отрицателно време.Както и да е намерих фарове 2 упатреба и отново съм на пътя.Напоследък зачестиха доста кражбите на фарове и волани от нашите коли - незнам защо, но както ми казаха от "Армеец" "Хахаха, Вие не знаете ли че тези коли ги крадат най-много"
3. Първоначалното ми обслужване ,след като я взех ми излезе някъде около 800лв. - масло двигателно, филтър купе, филтър климатик, маслен филтър + работата.Поисках да се види и маслото в скоростите, но на две места ми каха - "Щом няма проблеми, не отваряй изобщо скорстите".
4. Купих и нови гуми и цялата зима не съм имал проблем да влизам къдено съм искал, без значение дали е изчистено или не. За градски джип според мен много добре се държи и по черните пътища имах удоволствието да го пробвам не ме е оставил никъде по поляните.
Имам 2 книжки , които ги намерих с доста усилие , ръководство на потребителя на български език за БМВ Х3 и ако дадеш мейл ще ти ги пратя.
Колата има фабрична аларма, но мен посъветваха да сложа и друга така наречената интерфейсна, която се връзва към ключа на колата.За разлика от Х5 тези джипове се крадът сравнително по-рядко.
1. Януари месец ми изтропа скоростната кутия.От няколко места ми казаха ,че за тези джипове е нормално на около 150 хил.км да направят проблем със скоростите.Оправих ги срещу 2500лв. като смениха абсолютно всичко в скроростната кутия.
2. Февруари месец ми откраднаха фаровете - адаптивен ксенон. По думи на крадци вървят около 1000лв. веднага и са доста апетитни за кражба.Майстора се озори с бронята, а тия "юнаци" се бяха справили за отрицателно време.Както и да е намерих фарове 2 упатреба и отново съм на пътя.Напоследък зачестиха доста кражбите на фарове и волани от нашите коли - незнам защо, но както ми казаха от "Армеец" "Хахаха, Вие не знаете ли че тези коли ги крадат най-много"
3. Първоначалното ми обслужване ,след като я взех ми излезе някъде около 800лв. - масло двигателно, филтър купе, филтър климатик, маслен филтър + работата.Поисках да се види и маслото в скоростите, но на две места ми каха - "Щом няма проблеми, не отваряй изобщо скорстите".
4. Купих и нови гуми и цялата зима не съм имал проблем да влизам къдено съм искал, без значение дали е изчистено или не. За градски джип според мен много добре се държи и по черните пътища имах удоволствието да го пробвам не ме е оставил никъде по поляните.
Имам 2 книжки , които ги намерих с доста усилие , ръководство на потребителя на български език за БМВ Х3 и ако дадеш мейл ще ти ги пратя.
Колата има фабрична аларма, но мен посъветваха да сложа и друга така наречената интерфейсна, която се връзва към ключа на колата.За разлика от Х5 тези джипове се крадът сравнително по-рядко.
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Няколко въпроса за Х3, може би глупави...
Книжката може да изтеглиш от тук - viewtopic.php?f=112&t=206698
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Няколко въпроса за Х3, може би глупави...
Проблемите със скоростите са по-характерни за старите Х5 преди фейслифта, за Х3 са рядкост. При Х3 по-често се скапва раздатката, но това е по-скоро изключение, а не правило. С подходящи гуми колата е много стабилна в завои и доставя удоволствие от шофирането по завои. Като проходимост не очаквай много и няма да бъдеш разочарован - все пак това не е Навара и няма претенции за сериозен офроудър. Обслужването е съпоставимо с останалите представители на този клас, като според мен е по-приемливо като цена от Q5 и GLK. Моята кола стана вече на 4 годинки и освен един запушен инжектор (от кофти нафта) и един датчик за маслото не е имала други проблеми, като тези и двата са отстранени гаранционно. Според мен едно пътуване по път със завои и ще ти легне на сърцето доста бързо това малко джипче. Не си споменал точно с какъв мотор е, но по принцип не са лакоми, което е още едно предимство при днешните цени на горивата.
- Bushman
-
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 15.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: черна FZ-1N
- Мечтае да кара: черна XJR 1300
Re: Няколко въпроса за Х3, може би глупави...
Благодаря на всички за любезното посрещане и полезната информация. Признавам - не съм голям фен на марката и предвид годините ми (днес правя 45) едва ли ще стана такъв в бъдеще. За мен е важно жената да кара тази кола безпроблемно и с кеф, да не ни създава ядове от техническо и друго естество. Други претенции нямам.
Прегледах първия си пост и действително - не съм дал достатъчно информация за модела. Слагам още няколко снимки, които (надявам се), изясняват нещата:



Това е един от предните дискове:

А това е един от задните:

Има разни системи, тази за спускането я пробвахме и работи, това за паркирането също пищи на поразия, даже на два гласа:

Гумите изглеждат добри за шосе, по трева ще бъдат трагедия, за тиня не ми се мисли...



Някъде отпред, от двигателя хвърчи масло, но не мога да видя откъде точно. Може да е моторно, може и да от хидравликата - явно не е отскоро. Още не съм я гледал на канал, а и нямам толкова време да се занимавам, ще я хвърля на един познат майстор да се разправя. Според документите, тази кола е италианска, там (в Италия) е карана от една жена, 63-ти набор. Хареса ми, че изобщо не е одана отдолу, има някакава алуминиева ламарина под мотора - няма и драскотинка по нея:

Двете кутии са сухи на барут, както казах - това масло идва някъде отпред и отгоре, от двигателя:


Гърнетата са здрави:

Значи аз не се притеснявам от технически проблеми, защото жената държи 70км/час на шосето и 40 в града, досега не е вдигала над 1500 оборота и при такава експлоатация тази кола трябва да ни надживее. Повече ме уплашиха с крадци. Аз имам гараж, но той е с обикновена ламаринена врата и го заключвам с катинар за 5 лева, който даже и аз мога да разбия... Ще помисля за някаква "нестандартна" защита, вероятно - механична, защото тези електроники не ми вдъхват доверие. Казвате - Х5 се крадат, а Х3 - по-малко? Интересно защо, за мен са почти еднакви, аз дори не ги различавам двата модела, ако не видя означението отзад...
По принцип не съм по оф-роуда и рядко излизам на черни пътища и извън тях. Наварата също не е кой знае какво извън пътя, с тая дървена трансмисия, лека задница, дълго междуосие и огромни гуми понякога беше напълно безпомощна. Аз по принцип търсех Витара, но ми казаха, че автомоатиците и дизелите им не струват. Огледах и РАВ4, но пък не видях дизелова автоматик, просто няма такива. Освен това няма бавни (демултипликатор). И накрая, някак случайно, взех това БМВ. Някога (преди години) съм имал такова дизелово 2.4 с тройния стоп (не знам как го водите модела) и нямам добри спомени от него... Помня, че веднъж исках да си закарам телевизора на ремонт, но не можах да го вкарам нито в бахажника, нито в купето, та накрая си викнах такси и го закарах с него. И други подобни неприятни и срамни случки съм имах, веднъж на старт от светофара не изряза един бус LT със същия мотор (2.4, шестак), пълен с перални. Освен това беше с някакъв алуминиев картер, който вървеше на два пръста над пътя, колко пъти само съм го бил в прага на гаража... Както и да е, БМВ е сериозна фирма, сигурно отчитат грешките си и се надявам тоя дизел да е поне малко по-читав от оня мъртвец.
Сега ще прегледам книжката (която така любезно ми предоставихте), и ако имам още въпроси (сигурно ще имам...), ще питам отново. Хубав и успешен ден на всички!
Прегледах първия си пост и действително - не съм дал достатъчно информация за модела. Слагам още няколко снимки, които (надявам се), изясняват нещата:



Това е един от предните дискове:

А това е един от задните:

Има разни системи, тази за спускането я пробвахме и работи, това за паркирането също пищи на поразия, даже на два гласа:

Гумите изглеждат добри за шосе, по трева ще бъдат трагедия, за тиня не ми се мисли...



Някъде отпред, от двигателя хвърчи масло, но не мога да видя откъде точно. Може да е моторно, може и да от хидравликата - явно не е отскоро. Още не съм я гледал на канал, а и нямам толкова време да се занимавам, ще я хвърля на един познат майстор да се разправя. Според документите, тази кола е италианска, там (в Италия) е карана от една жена, 63-ти набор. Хареса ми, че изобщо не е одана отдолу, има някакава алуминиева ламарина под мотора - няма и драскотинка по нея:

Двете кутии са сухи на барут, както казах - това масло идва някъде отпред и отгоре, от двигателя:


Гърнетата са здрави:

Значи аз не се притеснявам от технически проблеми, защото жената държи 70км/час на шосето и 40 в града, досега не е вдигала над 1500 оборота и при такава експлоатация тази кола трябва да ни надживее. Повече ме уплашиха с крадци. Аз имам гараж, но той е с обикновена ламаринена врата и го заключвам с катинар за 5 лева, който даже и аз мога да разбия... Ще помисля за някаква "нестандартна" защита, вероятно - механична, защото тези електроники не ми вдъхват доверие. Казвате - Х5 се крадат, а Х3 - по-малко? Интересно защо, за мен са почти еднакви, аз дори не ги различавам двата модела, ако не видя означението отзад...
По принцип не съм по оф-роуда и рядко излизам на черни пътища и извън тях. Наварата също не е кой знае какво извън пътя, с тая дървена трансмисия, лека задница, дълго междуосие и огромни гуми понякога беше напълно безпомощна. Аз по принцип търсех Витара, но ми казаха, че автомоатиците и дизелите им не струват. Огледах и РАВ4, но пък не видях дизелова автоматик, просто няма такива. Освен това няма бавни (демултипликатор). И накрая, някак случайно, взех това БМВ. Някога (преди години) съм имал такова дизелово 2.4 с тройния стоп (не знам как го водите модела) и нямам добри спомени от него... Помня, че веднъж исках да си закарам телевизора на ремонт, но не можах да го вкарам нито в бахажника, нито в купето, та накрая си викнах такси и го закарах с него. И други подобни неприятни и срамни случки съм имах, веднъж на старт от светофара не изряза един бус LT със същия мотор (2.4, шестак), пълен с перални. Освен това беше с някакъв алуминиев картер, който вървеше на два пръста над пътя, колко пъти само съм го бил в прага на гаража... Както и да е, БМВ е сериозна фирма, сигурно отчитат грешките си и се надявам тоя дизел да е поне малко по-читав от оня мъртвец.
Сега ще прегледам книжката (която така любезно ми предоставихте), и ако имам още въпроси (сигурно ще имам...), ще питам отново. Хубав и успешен ден на всички!
Аз съм много лицемерен!Ето какво мисля за БМВ и притежателите му, а в същото време пускам тема в техния форум с призив да ни пазят на пътя!
Наистина интересна равносметка... След Мерцедес, БМВ ми е най-противната от всички марки автомобили. Естествено, не заради самите коли, ами заради хората, които ги купуват, карат, харесват или мечтаят за такива. За мен, това са комплексари, които по този начит се опитват да изпъкнат от тълпата и да се изтъкнат чрез кошницата, която карат. Защото (реално поглднато), един МБ или БМВ не ти дава нищо повече от една Тойота или Хонда от същия клас, при това - на много по-ниска цена. За съжаление, отскоро и аз се пиша при "беемвистите", щото бартеросах Наварата за един такъв самоходен курник. Но това не значи, че го харесвам или съм фен на марката.
Наистина интересна равносметка... След Мерцедес, БМВ ми е най-противната от всички марки автомобили. Естествено, не заради самите коли, ами заради хората, които ги купуват, карат, харесват или мечтаят за такива. За мен, това са комплексари, които по този начит се опитват да изпъкнат от тълпата и да се изтъкнат чрез кошницата, която карат. Защото (реално поглднато), един МБ или БМВ не ти дава нищо повече от една Тойота или Хонда от същия клас, при това - на много по-ниска цена. За съжаление, отскоро и аз се пиша при "беемвистите", щото бартеросах Наварата за един такъв самоходен курник. Но това не значи, че го харесвам или съм фен на марката.
- dan1el
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X3 3.0d
- Мечтае да кара: 650xi
Re: Няколко въпроса за Х3, може би глупави...
Мда това с раздатките незнам дали е случайност, но и на 2 те Х3-та са сменени... На едната роди на 12500км фейслифтова, на другата на 57000 преди фейслифт. Иначе други сериозни проблеми не е имало 

- Bushman
-
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 15.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: черна FZ-1N
- Мечтае да кара: черна XJR 1300
Re: Няколко въпроса за Х3, може би глупави...
dan1el написа:Мда това с раздатките незнам дали е случайност, но и на 2 те Х3-та са сменени... На едната роди на 12500км фейслифтова, на другата на 57000 преди фейслифт.
Стига де, да се "опраси" раздатката на 12 000 километра...


Като стана въпрос за раздатъчна кутия (transfer case), много ми е интересно какво има вътре... Има ли централен (междуосев) диференциал? Предаването към предния кардан с верига ли е? На един картер ли е със скоростната кутия, или е с отделно масло? С тия кори отдолу нищо не мога да видя, пък нямам време да ги разкачвам...
Всъщност кандисах на този "джип" именно защото реших, че (дори при некадърна експлоатация) просто няма как да съсипят трансмисията му. Нали разбирате - ако автомобил с двойно предаване се кара на part-time режим по суха и твърда настилка, трансмисията му заминава. Докато на режим full-time колата може да се кара всякак без проблеми. Сега ми хрумва - тази раздатка на Х3 (и на Х5, и на другите) трябва да има някакъв механизъм за блокаж, защото иначе при забоксуване на един от двата моста другият ще спре. И блокажът трябва да е автоматичен, защото няма възможност водачът да го командва ръчно. Значи. Възможно ли е автоматиката нещо да се сбърка и да блокира раздатката без да има нужда и условия за това? Под "блокиране" разбирам да направи "твърда" връзка между предния и задния кардан, като по този начин разпредели въртящия момент 50 / 50 между двата моста. Ако това стане на суха и твърда повърхност - съвсем естествено е раздатъчната кутия да се прецака. Аз си представям раздатката на X-совете съвсем проста в механично отношение, все пак това не е selec-trac с 5 режима на раздатката:

Аз съм много лицемерен!Ето какво мисля за БМВ и притежателите му, а в същото време пускам тема в техния форум с призив да ни пазят на пътя!
Наистина интересна равносметка... След Мерцедес, БМВ ми е най-противната от всички марки автомобили. Естествено, не заради самите коли, ами заради хората, които ги купуват, карат, харесват или мечтаят за такива. За мен, това са комплексари, които по този начит се опитват да изпъкнат от тълпата и да се изтъкнат чрез кошницата, която карат. Защото (реално поглднато), един МБ или БМВ не ти дава нищо повече от една Тойота или Хонда от същия клас, при това - на много по-ниска цена. За съжаление, отскоро и аз се пиша при "беемвистите", щото бартеросах Наварата за един такъв самоходен курник. Но това не значи, че го харесвам или съм фен на марката.
Наистина интересна равносметка... След Мерцедес, БМВ ми е най-противната от всички марки автомобили. Естествено, не заради самите коли, ами заради хората, които ги купуват, карат, харесват или мечтаят за такива. За мен, това са комплексари, които по този начит се опитват да изпъкнат от тълпата и да се изтъкнат чрез кошницата, която карат. Защото (реално поглднато), един МБ или БМВ не ти дава нищо повече от една Тойота или Хонда от същия клас, при това - на много по-ниска цена. За съжаление, отскоро и аз се пиша при "беемвистите", щото бартеросах Наварата за един такъв самоходен курник. Но това не значи, че го харесвам или съм фен на марката.
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Няколко въпроса за Х3, може би глупави...
Честит празник! И баща ми точно на 45 стана фен на BMW и то точно с Х3, така че не се заричай!
3.0d, автомат е страхотна комбинация.

- Mamouk
- дере дънки сред голи мадами
-
- Мнения: 2242
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Sofia
Re: Няколко въпроса за Х3, може би глупави...
Честита придобивка. Колата е хубава, но може да имаш проблеми с раздатка или съединител. Просто се случвало без определена причина- поне така на мене ми беше обяснено, когато ги сменях едно време...
Legends may sleep...but they never die!
Плюй си на гъза и се пързаляй!
Плюй си на гъза и се пързаляй!
Re: Няколко въпроса за Х3, може би глупави...
Честито за покупката
Теча на масло може да е от колектора има слаби гарнитури.Прочети малко за Пеперуди в колектора преди да са ти полетели около главата има доста изписано за този мотор в темите за е60 и доста други процедури които определено трябва да се направят иначе в последствие цифрите са ненормални 


- Bushman
-
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 15.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: черна FZ-1N
- Мечтае да кара: черна XJR 1300
Re: Няколко въпроса за Х3, може би глупави...
acorde написа:Честито за покупкатаТеча на масло може да е от колектора има слаби гарнитури.Прочети малко за Пеперуди в колектора преди да са ти полетели около главата има доста изписано за този мотор в темите за е60 и доста други процедури които определено трябва да се направят иначе в последствие цифрите са ненормални
Това е интересно и непременно ще потърся какво пише из форума. Но бих помолил да дадете някакъв линк към такава тема, защото все още трудно се ориентирам... Благодаря предварително.
Аз съм много лицемерен!Ето какво мисля за БМВ и притежателите му, а в същото време пускам тема в техния форум с призив да ни пазят на пътя!
Наистина интересна равносметка... След Мерцедес, БМВ ми е най-противната от всички марки автомобили. Естествено, не заради самите коли, ами заради хората, които ги купуват, карат, харесват или мечтаят за такива. За мен, това са комплексари, които по този начит се опитват да изпъкнат от тълпата и да се изтъкнат чрез кошницата, която карат. Защото (реално поглднато), един МБ или БМВ не ти дава нищо повече от една Тойота или Хонда от същия клас, при това - на много по-ниска цена. За съжаление, отскоро и аз се пиша при "беемвистите", щото бартеросах Наварата за един такъв самоходен курник. Но това не значи, че го харесвам или съм фен на марката.
Наистина интересна равносметка... След Мерцедес, БМВ ми е най-противната от всички марки автомобили. Естествено, не заради самите коли, ами заради хората, които ги купуват, карат, харесват или мечтаят за такива. За мен, това са комплексари, които по този начит се опитват да изпъкнат от тълпата и да се изтъкнат чрез кошницата, която карат. Защото (реално поглднато), един МБ или БМВ не ти дава нищо повече от една Тойота или Хонда от същия клас, при това - на много по-ниска цена. За съжаление, отскоро и аз се пиша при "беемвистите", щото бартеросах Наварата за един такъв самоходен курник. Но това не значи, че го харесвам или съм фен на марката.
- dan1el
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X3 3.0d
- Мечтае да кара: 650xi
- sisqou
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 15.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Х5
- Мечтае да кара: Х5
Re: Няколко въпроса за Х3, може би глупави...
Колеги, при Х5 Е53 3.0D 2004г. има ли тези пеперудки(клапи) на колектора?
Re: Няколко въпроса за Х3, може би глупави...
Bushman написа:acorde написа:Честито за покупкатаТеча на масло може да е от колектора има слаби гарнитури.Прочети малко за Пеперуди в колектора преди да са ти полетели около главата има доста изписано за този мотор в темите за е60 и доста други процедури които определено трябва да се направят иначе в последствие цифрите са ненормални
Това е интересно и непременно ще потърся какво пише из форума. Но бих помолил да дадете някакъв линк към такава тема, защото все още трудно се ориентирам... Благодаря предварително.
Смени маслото в раздатката ще останеш изненадан каква чернилка излиза от там


Re: Няколко въпроса за Х3, може би глупави...
Ако е автомат задължително при ръчни скорости ги няма ако не бъркамsisqou написа:Колеги, при Х5 Е53 3.0D 2004г. има ли тези пеперудки(клапи) на колектора?

18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани