стрелкaта на температурата

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 22 Май 2006, 11:37

абе не знам ма не е от тая гайка на гърба на таблото
0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: Благоевград
Кара: под налягане

Мнение от ToHuTo » 22 Май 2006, 22:24

Смени си кабела (или го притегни) за масата , който свързва купето
с двигатела :winky:
Обичам боба,обичам хлеба, и обичам да е.а

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 9.04.2005
Местоположение: София

Мнение от coolio » 22 Май 2006, 23:31

В събота на село свалих кората , която прикрива кабелите(отпред при двг) и гледах и се чудих кои кабели идват от датчика. Накрая ми писна и си закачих кората. Газаджиите ми бяха прекарвали кабелите за газта точно под нея и явно не я бяха захванали както трябва. Бая се озорих докато щракнат щипките. На другия ден си тръгнах от село и по едно време забелязах, че стрелката си функционира нормално, явно кабела, който прекъсва при стягането на кората е дал контакт и са си работи.
Дано да е за по-дълго. :)
GOLF - PLAY IT, DON'T DRIVE ITИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 11.03.2006

Мнение от PE4_O » 06 Юни 2006, 15:26

колега вземи си втора рака 4итав ре6ава6 си проблема-от опит знам : :mhihi: :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 12.05.2006

Мнение от RP///M.cenitel.org » 13 Юни 2006, 23:10

A уе Ицооооо ,кво стаа уеее ;) Таа работа на червена-та кола ли става,нали знаеш ,че аз съм ги измислил БМВ-тата ,що не казваш да помагам :)

Стъпка първа проверка на масите ,който са захванати на един Болт М6 близо до кормилния прът-развиване зачистване на боята и стягане.

Стъпка втора проверка за "студени спойки".Имаш със сигурност,всички е-30 в Бг имат,поне аз от стотиците разглобени табла не съм видял едно без,причината са пътищата и здраво натискане и дърпане при вкарване на 3-те букси.Та точно там са и спуканите спойки.Поглеждаш пиновете на гърба на бялата,синята и жълтата букси от към зелената страна на платката,на хубава светлина и...след това ги презапояваш,щото гаранция много от тях са спукани .

Стъпка трета ,която не е задължителна ,но аз ти я препоръчвам.Проследявайки пътя на управляващия сигнал от сензора,ще откриеш изненадващо ,че той не ходи напрао в уреда ,а се разджитква из платката,после из дънната платка(тази с батерийте и ойл сервиза) и... изневиделица се пръква на клема 30 на едно мънзарко реленце и раотата засмърдява адски ,ми така е направено за да ги посещаваш по-често и да не се забравяте ;) .Какво има на 85,86 и 87б ти го оставям за домашно ;)
Аз като едно просто българче сигнала го карам директно на уреда и нещата заспиват на 3 без коз :)
Можеш да провериш и самия уред ,въпреки че проблема не е в него 100%.В свалено състояние духайки леко зад стрелката по посока на червената зона не трябва да задира никъде особено на връщане.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 13 Юни 2006, 23:30

A бе Ценителю,
що не земеш да кажеш какво стана с оная 320ка?
Аз не че не опитах 5 пъти да ти се обадя от петък насам, ма ти си като в нелегалност.

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook