Тази "ламарина" в картера......
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Тази "ламарина" в картера......
Картера е от М50Б20 без ванос.
Някой да знае каква точно е ролята на тази ламарина/планка....в картера и не толкова ролята й, колкото защо при мен трака като я буташ и дали е нормално. С други думи има луфт на посочените места на снимката, там където влизат чопчетата в дупките на картера, а долу е захваната с нещо като нит, но и там лопа. Нормално ли е или ако не - как мога да я застопоря, че нещо не ми хрумва.
Благодаря предварително
Някой да знае каква точно е ролята на тази ламарина/планка....в картера и не толкова ролята й, колкото защо при мен трака като я буташ и дали е нормално. С други думи има луфт на посочените места на снимката, там където влизат чопчетата в дупките на картера, а долу е захваната с нещо като нит, но и там лопа. Нормално ли е или ако не - как мога да я застопоря, че нещо не ми хрумва.
Благодаря предварително
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна net_master на 09 Май 2012, 21:22, променена общо 3 пъти
- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Re: Тази "ламарина" в картера....
Пречи на маслото да се плиска, когато тръгваш, спираш или завиваш. Не помага, когато се обърнеш по таван 
Нормално е и няма проблеми да мърда. Нито ще счупиш мотора, нито ще ти трака, но ако непременно държиш да не мърда, може да я залепиш с метал пластик.

Нормално е и няма проблеми да мърда. Нито ще счупиш мотора, нито ще ти трака, но ако непременно държиш да не мърда, може да я залепиш с метал пластик.
- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Тази "ламарина" в картера....
За да не пускам нова тема.......На снимките номер 1 и 2 са пети на коляновия вал - левия лагер на снимката е стария, десния е новия - десния - очевидно на пасва и няма нищо общо на външен вид - чопчето му е по-широко и не влиза в цепнатината на петата на вала. Във блока лагерите пасват в леглата си.....а в петите на вала - не пасват? Лагерите са Glyco - според човека който ми ги продаде и според опаковката - стават за М20, М50 и М52.. Как ако двете половинки на лагера са еднакви...се получава така, че горната не влиза в петата на вала??
Снимка номер 3 е да се види, че на блока лягат както трябва и са същите...
Някой да има разумно обяснение?
Снимка номер 3 е да се види, че на блока лягат както трябва и са същите...
Някой да има разумно обяснение?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Тази "ламарина" в картера....и проблем с основни лагери?
Това глико от еврото ли го купи
Гледам си от Русе, иди до даскалов и си вземи лагери на мале, ако се загледаш, в комплекта ти има нещо объркано - с канал трябва да са само горните лагери, а в петите без, както са ти старите.

only rear wheel drive
- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Тази "ламарина" в картера....и проблем с основни лагери?
michev написа:Това глико от еврото ли го купиГледам си от Русе, иди до даскалов и си вземи лагери на мале, ако се загледаш, в комплекта ти има нещо объркано - с канал трябва да са само горните лагери, а в петите без, както са ти старите.
Лагери Глико, лагери Мале, лагери Колбеншмит....има ли значение, каква е логиката - всеки който слага Глико, как ги слага? Само моя комплект ли ще е объркан....аз се съмнявах да не би този който е отварял мотора преди мен да е сложил някви други пети, съотвено други лагери, щото по партномер тия пети ми излизат за М42/М44, пък на мойте лагери пише, че стават за М20,М50,М52..... ?
P.S. Лагерите в Даскалов ще струват колкото колата, ако съдя по последните няколко неща, за които питах там

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Тази "ламарина" в картера....и проблем с основни лагери?
Ами оттам вземах последно преди 2 години лагери точно на мале и не бяха кой знае колко по-скъпи. Сигурно е имало разлика, ама за да не я запомня не е била нещо фрапиращо. А иначе може при теб да е грешен пакетаж или нещо такова, по принцип горните, откъм блока лагери са със канал, защото през тях се подава маслото, а долните са без. Ако правилно виждам при теб всичките са еднакви.Ако магазина откъдето, пазаруваш са твои хора нека отворят друг комплект да видят там как е.
only rear wheel drive
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Тази "ламарина" в картера....и проблем с основни лагери?
Разумното обяснение е че като се купуват лагери се ходи със старите за да не става нужда продавача да обяснява нещо което и на него не му е ясно.
Едните лагери са 360 градусови другите 180 . Като размери са напълно идентични.
И да петите може да са други което е напълно недопустимо щото са са комплект със блока.
Едните лагери са 360 градусови другите 180 . Като размери са напълно идентични.
И да петите може да са други което е напълно недопустимо щото са са комплект със блока.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Тази "ламарина" в картера....и проблем с основни лагери?
Ако не ме бърка паметта няма как да стават и на м20 и на м50/52 защото имаше някаква разлика в размерите
А за кой мотор казахме че иде реч? Защото аз никъде не видях да пише, извинявам се за което ако го пише.

А за кой мотор казахме че иде реч? Защото аз никъде не видях да пише, извинявам се за което ако го пише.

- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Тази "ламарина" в картера....и проблем с основни лагери?
Кой е мотора пише в първото мнение за картера.......М50Б20 иде реч....а иначе продавача в магазина уж е мой човек, само от него купувам - надявам се да прояви разбиране, особено имайки предвид, че той твърдеше че няма как да сбъркаме лагерите, щото са еднакви за споменатите мотори, но явно наистина проблема идва от грешен пакетаж според моето "разследване". Намерих снимки в нета на същите лагери Глико и са точно както трябва да бъдат - едната половина са с канал, а другата към петите - без! Ще отида тия дни и се надявам да ми ги смени с правилните....да не говорим, че аз исках Колбеншмидт, а той каза че Глико са по-хубави 
А иначе биелните лагери при тях има ли такива филми с канал и без, че моите и двете черупки са гладки?

А иначе биелните лагери при тях има ли такива филми с канал и без, че моите и двете черупки са гладки?
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Тази "ламарина" в картера....и проблем с основни лагери?
Там няма канали по простата причина, че маслото се подава от отвори в самия вал, а при основните идва от блока и затова са каналите.
only rear wheel drive
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Тази "ламарина" в картера....и проблем с основни лагери?
net_master написа:Кой е мотора пише в първото мнение за картера.......М50Б20 иде реч....а иначе продавача в магазина уж е мой човек, само от него купувам - надявам се да прояви разбиране, особено имайки предвид, че той твърдеше че няма как да сбъркаме лагерите, щото са еднакви за споменатите мотори, но явно наистина проблема идва от грешен пакетаж според моето "разследване". Намерих снимки в нета на същите лагери Глико и са точно както трябва да бъдат - едната половина са с канал, а другата към петите - без! Ще отида тия дни и се надявам да ми ги смени с правилните....да не говорим, че аз исках Колбеншмидт, а той каза че Глико са по-хубави
А иначе биелните лагери при тях има ли такива филми с канал и без, че моите и двете черупки са гладки?
Аз мисля че правилно ти е казал продавача .Лагерите така ги дават еднакви са.По новите са 180 градусови и са по добри понеже опората е на по голяма площ.Износването на лагера е винаги на долната черупка.Най добре се консултирай за вида на петите да не би да са подменени от друг мотор защото пак ще ти направи проблем ако има такова нещо.Има и друг вариант при глико да има разлика но това ми се струва малко вероятно.Преди няколко дена сменях такива само че колбеншмит и двата варианта бяха напълно еднакви в захвата.
При биелните лагери са само гладки черупките .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Тази "ламарина" в картера....и проблем с основни лагери?
И понеже имам подръка пети от мотор М20Б20 с лагери на тях реших да видя там как е ситуацията - на тях черупката е гладка също без дупки и с две чопчета за захващане, но пък петата има канал за маслото.....и ся къде е истината - някъде по средата
P.S. Петата от М20 я сложих на блока от М50 и трябва да ви кажа, че си пасва, нито вала опира нито нищо - това по повод, че петите са само за техния си блок

P.S. Петата от М20 я сложих на блока от М50 и трябва да ви кажа, че си пасва, нито вала опира нито нищо - това по повод, че петите са само за техния си блок
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Тази "ламарина" в картера....и проблем с основни лагери?
Петите пасват но не могат да се разменят произволно защото са обработени в комплект с блока и затова са и номерирани за да не се разменят.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Тази "ламарина" в картера....и проблем с основни лагери?
Сигурно, само дето аз не видях моите да има някви номера, съотвено ще бъдат разбъркани 

21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани