Проект М10Б18 турбо

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: Проект М10Б18 турбо

Мнение от E30_M_Tech_ll » 12 Апр 2012, 13:37

има и друг начин за разреждане който освен това ще ти и олекоти биелата... отнема се от долния край на биелата и така хе мя олекотяваш хем става и по къса и мотора се разрежда... гледам все по често се ползва тоя моетод... естественотряя и самата биела трябва да го позволява но мисля че при м10 ще стане...
моя съвет е купи си м42 турбинирай него.... там тия 300 коня се вадят много по лесно и със сток карантия само тряя го разредиш малко и всичктие датчиц ии схеми си ги има както при м50... и аз си мислех да турбинирам м10-акта но разбрах че доста по евтино по лесно и по издържливо става с м42...
а пък м10-ката си я пази ако тряя се минава през КАТ по някъв повод....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 9.04.2005
Местоположение: София/Ловеч
Пол: Мъж

Re: Проект М10Б18 турбо

Мнение от TukBaTa » 12 Апр 2012, 13:44

E30_M_Tech_ll написа:... отнема се от долния край на биелата и така хе мя олекотяваш хем става и по къса и мотора се разрежда... гледам все по често се ползва тоя моетод... естественотряя и самата биела трябва да го позволява но мисля че при м10 ще стане...


а ? туй някак си не го схванах ... като отнемеш от долния край може и да ги олекотиш ... въпреки, че на биелата от 318и няма кой знае колко не е като при м10б20...
но не разбирам как ще разредиш мотора, за да се случи това трябва да се намали разстоянието между центрите на двата отвора, нова не виждам как ще стане ... можеш ли да покажеш някъде където го правят да видим как става ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 14.10.2002

Re: Проект М10Б18 турбо

Мнение от Indiana » 12 Апр 2012, 13:50

E30_M_Tech_ll написа:има и друг начин за разреждане който освен това ще ти и олекоти биелата... отнема се от долния край на биелата и така хе мя олекотяваш хем става и по къса и мотора се разрежда...


:wtf:

Следя темата с интерес. Други идеи? :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 23.05.2007
Кара: Е30 ххх
Мечтае да кара: Supra 3.0 TT

Re: Проект М10Б18 турбо

Мнение от BlackKettle » 12 Апр 2012, 13:58

И аз немога много да си представя като взема от долния край на биелата как точно ще стане номера?? Нали тогава пак биелата си опира по същият начин в коляновия вал и просто се получава разстояние между биелата и петата с която я захващам за вала?! за да разреди мотора би следвало от биелата да се вземе по следният начин, което незная кои стругар би успял да ми го докара:

biela.png


M42 чух, че е по-здрав и тн, но не ми се занимава, искам да го направя с мотора по документи които си е...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 9.04.2005
Местоположение: София/Ловеч
Пол: Мъж

Re: Проект М10Б18 турбо

Мнение от TukBaTa » 12 Апр 2012, 14:05

това с биелата не е невъзможно, но би било много трудно и според мен не толкова приложимо пък и ухото за биелния болт ще утанее... което неми се вижда добра идея при турбо конверсия :nono:

тъй колко е по-здрав м42 може да се поспори, но не искам да влизам в спорове и ще си замълча... :|

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 23.05.2007
Кара: Е30 ххх
Мечтае да кара: Supra 3.0 TT

Re: Проект М10Б18 турбо

Мнение от BlackKettle » 12 Апр 2012, 14:13

Добре прключихме с мотора, сега към инсталацията въпроси няколко...

Малко по запалването - ще се минава на отделни бобини.. Мега Скуърта може ли да контролира бобините на М50Б25 примерно? Има ли как да се ползва датчика на коляновия вал на М10ката за да се управляват тези бобини или се прави по друг начин? Питам защото бобините от М50Б25 все още са ми налични..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 9.04.2005
Местоположение: София/Ловеч
Пол: Мъж

Re: Проект М10Б18 турбо

Мнение от TukBaTa » 12 Апр 2012, 14:22

мегата може да управлява каквото пожелаеш :)

но по добре тези ги продай и си намери една четворна така комутаторите в мегата ще са само 2...

правиш си едно колело като това и после го заваряваш на шайбата така:
Изображение
Изображение

избираш си дросел с ТПС, и намираш един температурен датчик за въздуха(м50-то има)
Последна промяна TukBaTa на 12 Апр 2012, 14:33, променена общо 2 пъти

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Re: Проект М10Б18 турбо

Мнение от sas_88 » 12 Апр 2012, 14:29

Indiana написа:
E30_M_Tech_ll написа:има и друг начин за разреждане който освен това ще ти и олекоти биелата... отнема се от долния край на биелата и така хе мя олекотяваш хем става и по къса и мотора се разрежда...


:wtf:

Следя темата с интерес. Други идеи? :mhihi:



И аз, и аз :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 23.05.2007
Кара: Е30 ххх
Мечтае да кара: Supra 3.0 TT

Re: Проект М10Б18 турбо

Мнение от BlackKettle » 12 Апр 2012, 14:41

А вместо да си правя аз, немога ли да ползвам от М50?:

http://de.bmwfans.info/parts/catalog/E3 ... on_damper/

4ната бобина от какво да я взема? Последно сменяхме такава от една Хонда Акорд 2ка и нова струваше 40лв, така че май тя би била добър вариант?

И в тоя ли случай ще ми свърши работа Мега 1?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 9.04.2005
Местоположение: София/Ловеч
Пол: Мъж

Re: Проект М10Б18 турбо

Мнение от TukBaTa » 12 Апр 2012, 14:44

няма как да ползваш от м50, коренно различни са... трябва да си го направиш :yes:

на другите два въпроса отговора ми е да :)

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 23.05.2007
Кара: Е30 ххх
Мечтае да кара: Supra 3.0 TT

Re: Проект М10Б18 турбо

Мнение от BlackKettle » 12 Апр 2012, 14:48

Добре, неизбежно стигаме до скоростите...

Освен от С14 от какво ще издържат скоростите? В момента съм с 4 скорстната стокова на Е30ката която не мисля, че ще се справи... освен ако не се отвори и пренареди, но незная дали това някъде тук изобщо могат да го направят?? Още си е при мен скоростната от М50ка, но нея няма кво да я правя в/у М10ката...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 9.04.2005
Местоположение: София/Ловеч
Пол: Мъж

Re: Проект М10Б18 турбо

Мнение от TukBaTa » 12 Апр 2012, 14:54

скоростите може и да държат ... съединителя ще е по проблемен ... има варианти със скорости съединител и маховик от м30, но не съм много запознат... иначе съединителя от с14-ката заедно с маховика става и с тези скорости

скоростите от м50-то за продан

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 23.05.2007
Кара: Е30 ххх
Мечтае да кара: Supra 3.0 TT

Re: Проект М10Б18 турбо

Мнение от BlackKettle » 12 Апр 2012, 15:04

по същият начин ли седят нещата с диференциала? В момента съм с ИХ-ов виско шпер на 3,64 голямото прасе и със същите полуоски...? И все пак ми се иска да я ревизирам тая скоростна кутия преди да я раздроби мотора... Имате ли си идея къде може да се свърши тая работа и какво точно се прави?

Каобой
Аватар
Мнения: 977
Регистриран на: 5.01.2007
Пол: Мъж
Кара: 318

Re: Проект М10Б18 турбо

Мнение от МРЪСНИЯТ_ХАРИ » 12 Апр 2012, 18:10

BlackKettle написа:Ако буталата отидат при стругаря колко трябва да се вземе от тях и какво да целя да получа?

Ще пусна една тема за такъв колянов вал, само ме е страх да не попадна на някои изкривен...

Намерих един от с14б23 в германия, но не ми се дават 700 евра за вал...

Иначе настоявах за металната гарнитура защото съм я намерил за 120лв от германия и ми се струваше по-лесният вариант..

http://www.motorenteile.mahle.com/eLIZA/mahle/query/product/kolben/byParams
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 930
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия/uk
Пол: Мъж
Кара: e60 e30 turbo

Re: Проект М10Б18 турбо

Мнение от ///ivanE30 » 12 Апр 2012, 20:42

следя темата с интерес дано не остане само на теория ...иначе моито виждане е друго...да турбинираш стоковия мотор и като се окоти да правиш тия работи...късмет :yes:
bedrock city racing

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook