Прекъсва при загрят мотор
Модератор: Технически модератори
61 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Прекъсва при загрят мотор
Здравейте колеги,
Имам един проблем с моята баба. Колата е Е34 М50Б20 без ванус с ГИ. От скоро когато мотора е загрял на моменти започва да прекъсва прави го на газ и бензин. Примерно тръгвам на първа и дам газ и в следващия момент забива муцуната и не може да се изфорсира и започва яко да придърпва и прекъсва. След това се оправя за кратко и пак същия филм. Свещите са на почти година НЖК БКР6 двуполюсни. Бобините работят както и свещите, скоро ги вадих да ги погледна и нямаше следи от неработеща свещ. При диагностика не показва нищо в първия момент. Но след кратко форсиране и няколко прекъсваща на място излезе датчик колянов и разпределителен вал. Колата започва да пука и тресе. След като се изгаси и запали се оправя. И така до следващия път когато започне да прави тези мизерии. Пак казвам не го прави всеки път когато загрее а от време на време но последните дни нещо зачестява това нещо. Едни ми казват че съм за нови свещи, други че е разтегната верига. Но аз не искам да правя неща на проба грешка защото това са пари а те са дефицит. Ходя на няколко сервиза и ми казват, че всичко е ок или горните неща. Ходих и на диагностика за ГИ-то и там казаха, че няма проблеми. Но това прекъсване е факт и го има и ту изчезва ту се появява когато си иска. Не знам вече какво да правя много е неприятно и много ме дразни вече. Още повече се дразня, че не знам пречината за това. Скоро ми беше заминала бубината на 3-ти цилиндър. Когато е извадихме между нея и свеща имаше вода, която така и не намерих обяснение как се е появила там. След това проверявам многократно и няма нищо такова. Свещите имаха на електрода някакав бронзов цвят не бял както трябва а бронзов. Това също незнам какво означава. Ако е верига не трябва ли непрекъснато да прави мизерия както и свещи? Защо го прави на загрял мотор когато и подавам газ за да превключа на друга предавка? Четох темата на колегата с пуканията моя проблем е подобен на неговия. Но газаджията каза, че всичко е ок и ГИ е гаранционно.
Моля за някакъв съвет какво да правя и къде да търся пречината!
Благодаря...
Имам един проблем с моята баба. Колата е Е34 М50Б20 без ванус с ГИ. От скоро когато мотора е загрял на моменти започва да прекъсва прави го на газ и бензин. Примерно тръгвам на първа и дам газ и в следващия момент забива муцуната и не може да се изфорсира и започва яко да придърпва и прекъсва. След това се оправя за кратко и пак същия филм. Свещите са на почти година НЖК БКР6 двуполюсни. Бобините работят както и свещите, скоро ги вадих да ги погледна и нямаше следи от неработеща свещ. При диагностика не показва нищо в първия момент. Но след кратко форсиране и няколко прекъсваща на място излезе датчик колянов и разпределителен вал. Колата започва да пука и тресе. След като се изгаси и запали се оправя. И така до следващия път когато започне да прави тези мизерии. Пак казвам не го прави всеки път когато загрее а от време на време но последните дни нещо зачестява това нещо. Едни ми казват че съм за нови свещи, други че е разтегната верига. Но аз не искам да правя неща на проба грешка защото това са пари а те са дефицит. Ходя на няколко сервиза и ми казват, че всичко е ок или горните неща. Ходих и на диагностика за ГИ-то и там казаха, че няма проблеми. Но това прекъсване е факт и го има и ту изчезва ту се появява когато си иска. Не знам вече какво да правя много е неприятно и много ме дразни вече. Още повече се дразня, че не знам пречината за това. Скоро ми беше заминала бубината на 3-ти цилиндър. Когато е извадихме между нея и свеща имаше вода, която така и не намерих обяснение как се е появила там. След това проверявам многократно и няма нищо такова. Свещите имаха на електрода някакав бронзов цвят не бял както трябва а бронзов. Това също незнам какво означава. Ако е верига не трябва ли непрекъснато да прави мизерия както и свещи? Защо го прави на загрял мотор когато и подавам газ за да превключа на друга предавка? Четох темата на колегата с пуканията моя проблем е подобен на неговия. Но газаджията каза, че всичко е ок и ГИ е гаранционно.
Моля за някакъв съвет какво да правя и къде да търся пречината!
Благодаря...
Re: Прекъсва при загрят мотор
Kregec написа:... Свещите имаха на електрода някакав бронзов цвят не бял както трябва а бронзов. Това също незнам какво означава....
http://www.theultralightplace.com/sparkplugs.htm

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Прекъсва при загрят мотор
Само да ти кажа че аз така и не мога да намеря читави свещи НЖК, различни от ОРИГИНАЛНИ БМВ
Така че отивай за нови свещи на първо време

Така че отивай за нови свещи на първо време

- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: Прекъсва при загрял двигател
Здравей Веско,
Благодаря ти за съвета. Интересното е че го прави само при много загрял двигател. До сега не го е правила възможно ли е когато загрее и ако топлинното число на свеща не отговаря да се ебава така? В случая този бронзов цвят не е покритие а е нагара който се беше получил. Старите свещи които свалих бяха с един електрод и бяха на бош. Смених ги не защото имах проблем с тях но когато сложих ГИ ми препоръчаха да ги сменя. Купих ги от колега от форума тогава той ми предложи бош на 6 лева бр. и НЖК на 7 лева бройката. Реших да взема НЖК-то защото навсякъде във форума се пишеше, че са върха на г.за. Също помня че бяха китайци и тогава като ги слагаха в сервиза ми казах, че с тях мога да имам проблем и не се знае колко са читави. Сега ако се окаже че те са проблема ще си захапя топките от яд, че само се набутвам с боклуци. Трябваше да си оставя боша мисля си беше и оригинал. Принципно имали разлика в работата на двигателя между двата електрода и единия и каква е тя? Зададох много въпроси от който може би половина ще ти се сторят глупости но питам защото не знам.
Благодаря...
Поздрави,
Мартин
Благодаря ти за съвета. Интересното е че го прави само при много загрял двигател. До сега не го е правила възможно ли е когато загрее и ако топлинното число на свеща не отговаря да се ебава така? В случая този бронзов цвят не е покритие а е нагара който се беше получил. Старите свещи които свалих бяха с един електрод и бяха на бош. Смених ги не защото имах проблем с тях но когато сложих ГИ ми препоръчаха да ги сменя. Купих ги от колега от форума тогава той ми предложи бош на 6 лева бр. и НЖК на 7 лева бройката. Реших да взема НЖК-то защото навсякъде във форума се пишеше, че са върха на г.за. Също помня че бяха китайци и тогава като ги слагаха в сервиза ми казах, че с тях мога да имам проблем и не се знае колко са читави. Сега ако се окаже че те са проблема ще си захапя топките от яд, че само се набутвам с боклуци. Трябваше да си оставя боша мисля си беше и оригинал. Принципно имали разлика в работата на двигателя между двата електрода и единия и каква е тя? Зададох много въпроси от който може би половина ще ти се сторят глупости но питам защото не знам.
Благодаря...
Поздрави,
Мартин
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Прекъсва при загрят мотор
И тука ще ти го кажа , БРИСК СИЛВЪР за газ , по 4.20 парчето и забравяш.
И намери едно ЕКУ за проба.
И намери едно ЕКУ за проба.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Прекъсва при загрят мотор
Те принципно НЖК са топ на топ-а, ама само ако са истинско НЖК 
Иначе знам го тоя момент с нагара и моите са същите - изпускат компресия
Направо взимай 6 нов свещи само че оригинал БМВ и не се занимавай с глупости, другия вариант е да пробваш на Жики свещите

Иначе знам го тоя момент с нагара и моите са същите - изпускат компресия

Направо взимай 6 нов свещи само че оригинал БМВ и не се занимавай с глупости, другия вариант е да пробваш на Жики свещите

Re: Прекъсва при загрят мотор
Съвсем неангажиращо и без да се конфронтирам с никого, мисля че проблемът ти е във ел-веригата на датчика на коляновия вал или в ЕКУто, респективно и иридиеви свещи да сложиш няма да помогне, което разбира се не означава да не сменяш свещите
.

- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Прекъсва при загрят мотор
JIKI_RACER написа:И тука ще ти го кажа , БРИСК СИЛВЪР за газ , по 4.20 парчето и забравяш.
И намери едно ЕКУ за проба.
Кажи online магазин за тези свещи или колега от форума който да ги предлага?
За да не попадаме на ментета да е от пробвано място...


- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: Прекъсва при загрят мотор
Колега по-горе си споменал за тема която си чел на колега....предполагам моята!Аз смених две бобинки на газовото и си мислех че съм решил проблема ама НЕ........днес пак така ама точно както го описваш.Този проблем се получава само на много загрял мотор.Изобщо не съм имал време да се занимавам и да търся проблема,но предполагам че след празниците ще го направя...Ако може колегите да дадат някой добър диагностик ще е супер.За верига съм крайно не съгласен,но предполагам че ще излезе някой датчик,но да не гадаем.Ако имам някакво инфо ще пиша...Айде весели празници на всички!!!!
ПС Моите свещи са нови и лулите също,както и при свещите е сухо та сухо
ПС Моите свещи са нови и лулите също,както и при свещите е сухо та сухо

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Прекъсва при загрят мотор
Аз мисля, че щом диагностиката е изкарала проблем с датчиците, трябва да им се обърне нужното внимание. Не са евтини, затова най-добре виж някой колега да ти ослужи с коректно работещи, за да провериш дали там е проблема. И двата са често срещана болежка при тези мотори, така че не ги пренебрегвай.
- coupe112
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520iA
Re: Прекъсва при загрят мотор
Колега аз имам такъв мотор за части перфектно работещ до последно,мога да ти услужа с датчиците да пробваш дали от тях ти е проблема 

THE WORLD IS YOURS
Re: Прекъсва при загрят мотор
MaxMeyer написа:JIKI_RACER написа:И тука ще ти го кажа , БРИСК СИЛВЪР за газ , по 4.20 парчето и забравяш.
И намери едно ЕКУ за проба.
Кажи online магазин за тези свещи или колега от форума който да ги предлага?
За да не попадаме на ментета да е от пробвано място...
http://kobo.hit.bg/brisk/brisk.html
- chorbadjiev
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 26.11.2009
- Пол: Мъж
Re: Прекъсва при загрят мотор
Колега имах същите симптоми ,само че на М43, сложих добавка за дюзите на Liqui moly и още след половината от нея положението се подобри значително, по-рядко и по-кратко прехлъцваше. Обаче почнаха да играят оборотите, та почистих стъпковото моторче и дросела и от тогава нямам проблеми с двигателя.

- asparuh227
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 4.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e34 s50b30us
- Мечтае да кара: M5
Re: Прекъсва при загрят мотор
колеги имх същият проблем с моита като загрее и се оказа бубина пробваи ги и твоите като почне да прекъсва започни да ги изклюваш една по една кадето не ппомени работата тази е изгоряла при мен беше така
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: Прекъсва при загрят мотор
Здравейте колеги,
Така колата още не се е оправила. Смених свещите работи 4-5 дни без грешка и след това започна пак да прави мизериите. Интересното е че като започне да ги прави тези мизерии и като размърдам кабела на датчика на коляновия вал, който е под всмукателния колектор и се оправя за кратко. Сега колата от три дни е в сервиза и все още не могат да ми кажат каква е пречината за това. Вече и аз незнам какво да правя прави го само като загрее мотора когато е студен не го прави. Моля който е имал подобен или същия проблем да каже как се е справил. Защото последния път започна да мени оборотите като и дам газ не иска да се изфорсира или го пражи рязко. След това оборотите падат и гасне колата. Беше ми изгаснала три пъти и като започна да подавам газ започва да пука и глъхне. Датчика на коляновия вал е на два месеца, свещите са чисто нови, лулите са в перфекно здраве. Интересното е че като вадих свещите на първи цилиндър свеща беше почернела и с посинели електроди. Но предния ден се вадеха да се почистят и нямаше такъв проблем. След това вечерта ми направи мизериите и на следващия ден пуснах тази тема. Та слушам всевъзможни неща за този проблем. Като се почне от разтегната верига, свещи, бобини, компютъра лулите и т.н. Не искам да правя неща на проба грешка за това нещо си има пречина да го прави. И не вярвам от толкова много хора във форума да няма един на който да не се е случвало и да не е разбрал какъв е проблема. За това Ви моля за съдействие макар и да е на сервиз колата поне да мога да си сверя, часовника за да не сменям здрави части. До сега прочетох много мения писани в темата но нито едно в което ясно да пише, това е проблема и така е отстранен.
Благодаря...
Поздрави...
Така колата още не се е оправила. Смених свещите работи 4-5 дни без грешка и след това започна пак да прави мизериите. Интересното е че като започне да ги прави тези мизерии и като размърдам кабела на датчика на коляновия вал, който е под всмукателния колектор и се оправя за кратко. Сега колата от три дни е в сервиза и все още не могат да ми кажат каква е пречината за това. Вече и аз незнам какво да правя прави го само като загрее мотора когато е студен не го прави. Моля който е имал подобен или същия проблем да каже как се е справил. Защото последния път започна да мени оборотите като и дам газ не иска да се изфорсира или го пражи рязко. След това оборотите падат и гасне колата. Беше ми изгаснала три пъти и като започна да подавам газ започва да пука и глъхне. Датчика на коляновия вал е на два месеца, свещите са чисто нови, лулите са в перфекно здраве. Интересното е че като вадих свещите на първи цилиндър свеща беше почернела и с посинели електроди. Но предния ден се вадеха да се почистят и нямаше такъв проблем. След това вечерта ми направи мизериите и на следващия ден пуснах тази тема. Та слушам всевъзможни неща за този проблем. Като се почне от разтегната верига, свещи, бобини, компютъра лулите и т.н. Не искам да правя неща на проба грешка за това нещо си има пречина да го прави. И не вярвам от толкова много хора във форума да няма един на който да не се е случвало и да не е разбрал какъв е проблема. За това Ви моля за съдействие макар и да е на сервиз колата поне да мога да си сверя, часовника за да не сменям здрави части. До сега прочетох много мения писани в темата но нито едно в което ясно да пише, това е проблема и така е отстранен.
Благодаря...
Поздрави...
61 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани