m50b20 vanus проблем палене
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- dani32
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 26.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: e34
- Мечтае да кара: e34 v10
m50b20 vanus проблем палене
Колеги дайте предположение какво може да и стана на колата. Историята е следната:
Преди около месец от прочетеното от форума реших, че датчика на коляновия вал е заминал. Реших да го сменя с друг за да оправя проблема който ме тормозеше->когато колата започнеше да загрява се получаваше придърпване и загуба на мощност. Купих нов датчик TSP, който не струваше, колата не поиска да запали прекъсваше и докато въртеше на стартер звучите бяха неприятни за слушане... Имам познат от сервиз ю, който ми каза че може да работи само на датчика на разпределителния вал и така карах колата около седмица като палеше трудно и не можеше да вдигне повече от 3000об. Пробвах няколко датчика с които ефект нямаше. Колегата JIKI_RACER даде датчик с който колата пак запали трудно но вече можеше да се изфорсира. Днес колата пак спря да пали, а малко преди това прекъсваше (работа като на 4 или 5 цилиндъра). Въпроса е: Какво може да съм повредил на колата за да стигне до там, че от смяната на един датчик за отстраняването на един проблем възникна друг доста по-голям?
пп1. Гледах вакумите са си по местата.
пп2.Трябва ли да я закача на диагностика да изчисти грешката натрупана от това че съм я карал без датчик, защото с този датчик карах няколко дена без проблем?
Поздрави.
Преди около месец от прочетеното от форума реших, че датчика на коляновия вал е заминал. Реших да го сменя с друг за да оправя проблема който ме тормозеше->когато колата започнеше да загрява се получаваше придърпване и загуба на мощност. Купих нов датчик TSP, който не струваше, колата не поиска да запали прекъсваше и докато въртеше на стартер звучите бяха неприятни за слушане... Имам познат от сервиз ю, който ми каза че може да работи само на датчика на разпределителния вал и така карах колата около седмица като палеше трудно и не можеше да вдигне повече от 3000об. Пробвах няколко датчика с които ефект нямаше. Колегата JIKI_RACER даде датчик с който колата пак запали трудно но вече можеше да се изфорсира. Днес колата пак спря да пали, а малко преди това прекъсваше (работа като на 4 или 5 цилиндъра). Въпроса е: Какво може да съм повредил на колата за да стигне до там, че от смяната на един датчик за отстраняването на един проблем възникна друг доста по-голям?
пп1. Гледах вакумите са си по местата.
пп2.Трябва ли да я закача на диагностика да изчисти грешката натрупана от това че съм я карал без датчик, защото с този датчик карах няколко дена без проблем?
Поздрави.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: m50b20 vanus проблем палене
Колега,може да погледнеш датчика за температура на антифриза-левият на главата.Като начало може просто да му извадиш буксата и да видиш какво ще стане.
- dani32
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 26.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: e34
- Мечтае да кара: e34 v10
Re: m50b20 vanus проблем палене
Мистерията продължава, търси се компютър от м50б20 ванус (сименс) за проба.
пп.все още не пали...
пп.все още не пали...
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
- dani32
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 26.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: e34
- Мечтае да кара: e34 v10
Re: m50b20 vanus проблем палене
София, кв.Орландовци 0889547948 -> Йордан или твоя телефон на лс да звънна
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани