Предно предаване?!
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Space написа:А бе аз съм твърд привърженик на колегите които те съветват да отидеш някъде и сам да си пробваш. Те изписаха повечето най-често срещани ситуации. А и няма какво да се лъжеме трябва да смачкаш няколко тенекийки докато се научиш предполагам че повечето тук така са добили опита си
не е така,не винаги трябва да смачкаш тенекийте зада разбереш за какво става въпрос,пробваш когато е безопасно и постепенно ще разбереш как стават нещата и какво можеш и какво трябва да научиш...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Space написа:[quote="///M Power]...
а бе принципно си прав, ама нали знаеш, че хем боли, хем сърби ... и често резултата от келешлъка ни е някоя и друга забравена на тротоара тенекийка ... това разбира се е характерно най-вече за тинейджърските годинки де

знам и аз като взех книжка правех доста глупости(тоест не знаех какво правя)...но с късмет не съм счупил нищо

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
Значи като ти трегне много яко предницата на недозавиване рязко дърпаш ръчната задържаш и я малко и пускаш, спасявал съм се по този начин от бордюри тамън три пъти, на сухо не съм го пробвал, но предполагам, че също работи без проблем.
Може и с отднемане на газта, но ако си се засилил прекалено много колата продължава да недозавива и ти се молиш да спре преди да е дошъл бордюра, та затова ръчната е най-сигурна.
Може и с отднемане на газта, но ако си се засилил прекалено много колата продължава да недозавива и ти се молиш да спре преди да е дошъл бордюра, та затова ръчната е най-сигурна.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
а пробвал ли си да го направиш с 60-70 км/ч примерно това с ръчната 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
[steeN] написа:а пробвал ли си да го направиш с 60-70 км/ч примерно това с ръчната
Е нема нужда благодаря, резултата е ясен, пробвах едно друго нещо на сняг с подобна скорост и един от ФВ-форума ме оплю, че не съм добре, дори ми беше постнал снимката хора да се пазят

- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Niikoo_1 написа:[steeN] написа:а пробвал ли си да го направиш с 60-70 км/ч примерно това с ръчната
Е нема нужда благодаря, резултата е ясен, пробвах едно друго нещо на сняг с подобна скорост и един от ФВ-форума ме оплю, че не съм добре, дори ми беше постнал снимката хора да се пазят
тоя добре че не ние видял нас,че после ще ни има като плакат на всеки стълб


"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Момчета, цялата работа с карането на сняг е в това как искаш да пристигнеш там кадето си тръганал.Внимателното каране ти гарантира успех,ако си падаш по екстрима трябва да се опражняваш някъде кадето няма дървета и хора.Иначе гумите са най важни.Колкото до разликата в предното и задното предаване е, че когато си с БМВ в завои влизаш с газ а излизаш без и обратното с предното без-със.Претстависи когато буташ количка и се засилваш ти гониш тоест задния мост следва предния,но и бута което води до поднасяне.Гуми барато гуми.
М1 Егати Powera
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Lok-Tar!
Е да ама ръчната докато я дръпнеш, пък колко ще я дръпнеш тряя пускаш и т.н. Изобщо бих казал твърде много време ако с/у теб има кола примерно.
Това, което съм чувал като най-добър вариант е спирачка и газ едновременно. Спирачката прехвърля тежестта отпред, а газта дърпа. За съжаление аз това опражнение не го мога и никога не бих го направил в рискова ситуация.
Хората учат, че когато има няквква такава ситуация натискането на съединителя е най-добрия начин да овладееш колата.
От друга страна недозавиването понякога може да се оправи като върнеш в обратната посока волана след което отново завиеш и така повтаряш няколко пъти упражнението. Това е с цел, че когато завиеш много губиш сцеплението което ти е нужно, а когато изправиш си го "възрвъщаш" демек имаш повече.
Бих казал, че спирачката е добра идея, но малко - толкова, че да прехвърлиш тежестта отпред и след това отпускаш.
Може би комбинация от 2-3те неща е най-доброто.
Мойто мнение, е че това не се случва само когато се правим на рацери. В крайна сметка при едно слизане от петрохан дори може да ти се случи доста пъти. За това подкрепям колегата за тази тема!
Е да ама ръчната докато я дръпнеш, пък колко ще я дръпнеш тряя пускаш и т.н. Изобщо бих казал твърде много време ако с/у теб има кола примерно.
Това, което съм чувал като най-добър вариант е спирачка и газ едновременно. Спирачката прехвърля тежестта отпред, а газта дърпа. За съжаление аз това опражнение не го мога и никога не бих го направил в рискова ситуация.
Хората учат, че когато има няквква такава ситуация натискането на съединителя е най-добрия начин да овладееш колата.
От друга страна недозавиването понякога може да се оправи като върнеш в обратната посока волана след което отново завиеш и така повтаряш няколко пъти упражнението. Това е с цел, че когато завиеш много губиш сцеплението което ти е нужно, а когато изправиш си го "възрвъщаш" демек имаш повече.
Бих казал, че спирачката е добра идея, но малко - толкова, че да прехвърлиш тежестта отпред и след това отпускаш.
Може би комбинация от 2-3те неща е най-доброто.
Мойто мнение, е че това не се случва само когато се правим на рацери. В крайна сметка при едно слизане от петрохан дори може да ти се случи доста пъти. За това подкрепям колегата за тази тема!

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани