Избор на диф
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- JoHNyB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 10.08.2008
- Кара: BMW E30 323I
- Мечтае да кара: BMW E30 s50b32
Избор на диф
Колеги, дайте акъл какъв диф е най-подходящ за м20б23. В момента съм 3.25 отворен и със кутия от м20б20.Мисля си за 3.64.Колата преди беше със спортна кутия(с обратните скорости) и затова е с тоя бързоходния диф, но ми е много мудна при текущата комбинация.Тъй като знам, че Явор ще се избазика...отсега му отговарям- не няма да си сложа 5+ 

- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: Избор на диф
ми кво да ти кажем добре си се ориентирал.. принципно за по бързо набиране се слага една две стъпки нагоре... това е ...
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
Re: Избор на диф
Ако си с Гетрак 240 от троен стоп е30 мисля че най-добре да се ориентираш към 3.73 или 3.91

- s_kolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София/Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: всичко
- Детайли за колата: М42б18 '94
Re: Избор на диф
Aко си с Getrag 240 - 4.10, 4.27, на тая кутия скоростите не са от най - близките. За дране 4.27 и нагоре, за спокойно каране 4.10 и надолу, като под 3.64 ще си е мазохизъм. 

- JoHNyB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 10.08.2008
- Кара: BMW E30 323I
- Мечтае да кара: BMW E30 s50b32
Re: Избор на диф
Ами колеги незнам как се води кутията ми, знам само че я сложих от м20б20 двоен стоп l-jetronic.Просто искам да извлека максимума от ускорението и добра максимална скорост, а не както сега да правя 175 на 3-та.
- s_kolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София/Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: всичко
- Детайли за колата: М42б18 '94
Re: Избор на диф
Не знам каква кутия си взел, за да ти кажа на 100%, но ако е Getrag 240 или Getrag 260 - 3.90/4.10/4.27 ; с 4.27 най - ще се усеща динамика, а максималната на 5та при 6500 об./мин ще е 219 с гуми 195/60/15.
- JoHNyB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 10.08.2008
- Кара: BMW E30 323I
- Мечтае да кара: BMW E30 s50b32
Re: Избор на диф
Благодаря ви много колеги.Време е малко да живне машината 

- doko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
Re: Избор на диф
Те инжинерите в бмв са сметнали кой диф е най добре да сложат затова пробвай със няколко дифа и сподели след време с кой е най добре
Засечи си времената на една отсечка от около 1000м и сам прецени
Успех

Засечи си времената на една отсечка от около 1000м и сам прецени
Успех
- JoHNyB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 10.08.2008
- Кара: BMW E30 323I
- Мечтае да кара: BMW E30 s50b32
Re: Избор на диф
Т.е doko твоят съвет е за 3.45 доколкото те разбирам 

Re: Избор на диф
Щом си с м20б23 и кутия от л-жетроник м20б20 ,най-подходящ е 3,45- 3,46 шпер голямо прасе.С диф. 3,23 -3,25 сашто става,ма на 400м си по бавен,а максималната ти скорост ще е малко по добра от 3,45.Със диф. 3,64 ще умориш колата,грам няма да варви,максимална-180.Аз сам сас сащия мотор ,скоростна и диф и сам пробвал всякаквите варианти дето сам ти изброил.
- doctoragsxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 14.11.2006
- Местоположение: у Софето
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
- Мечтае да кара: тенджера под налягане...
- Детайли за колата: Touringi
Re: Избор на диф
Във всеки случай 3,25 не е диф за този двигател.В зависимост за какво каране използваш предимно колата избери,според мен 3,64 ще е най удачен и за градско и за извън градско... 

- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Избор на диф
Зависи за какво ще се ползва колата. Не може с един диф да има ряз по завоите и да вдига 250... аз съм за 4.1 или 4.27 

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- JoHNyB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 10.08.2008
- Кара: BMW E30 323I
- Мечтае да кара: BMW E30 s50b32
Re: Избор на диф
Решил съм, че ще е или 3.64 или 3.73, но като чели клоня за 3.63. В момента с този 3.25 на смачкана газ , като и вкарам втората и заглъхва.Прекалено дълги са.На 2-ра прави около 120, а на 3-та 170-175.По отношение на голямо и малко прасе някой може ли да ми обясни в какво се състои разликата като качества.Търсих в нета за калкулатор за въртящия момент до гумите, подобен на този за макс скорост при определени предавателни числа, но нищо не намерих.Ако има въобще такъв ако може някой да постне
искам да видя долу горе за каква разлика става въпрос.

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Избор на диф
то докато не минеш през всички с един матор,едва ли ще разбереш неква разлика 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани