проблем с турбото TDS
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- TDS-power
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: Ст. Загора
- Пол: Мъж
- Кара: е39 TDS
- Мечтае да кара: МИГ-29
проблем с турбото TDS
E39,1997г.,2.5TDS,143к.с.,от около седмица/откакто заредих гориво от Лукойл с добавка Екто/,на 2000 оборота турбото ту си работи нормално,ту хабер си няма да включи,възможно ли е да е свързано с нафтата или да се насоча към друго?Като не включи колкото и да натискам и отпускам педала на газта колата не набира въобще....голяма мъка,понякога сама се оправи но не винаги. 

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: проблем с турбото TDS
Ти сигурен ли си че е от турбото? Да не е дебитомер? Няколко теми по надолу на един колега му правеше същите магарии от датчик разпределителен ли беше или колянов вал. Ама едно е сигурно, без диагностика само можем да гадаем!

Re: проблем с турбото TDS
Пробвай да си откачиш дебитомера за проба. При мен беше същото положение - когато си иска върви, когато и скимне едва набираше. На диагностика се хваща в движение. Смених си с нов дебитомер и всичко се оправи.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: проблем с турбото TDS
Ако наистина се съмняваш в турбото (който в случая би следвало да прави недостатъчно налягане) трябва да гледаш живи данни. Ако в проблемния момент турбото си надува нормално, значи причината е друга.
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: проблем с турбото TDS
Турбото на един тдс е може би най надежната част на тоя мотор.Проблемът ти със сигурност е на друго място.
Както ти казаха колегите,диагностика!
Някога чистил ли си мястото между радиаторите?
Както ти казаха колегите,диагностика!
Някога чистил ли си мястото между радиаторите?
- TDS-power
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: Ст. Загора
- Пол: Мъж
- Кара: е39 TDS
- Мечтае да кара: МИГ-29
Re: проблем с турбото TDS
миналото лято го чистих това разтояние,въможно да е и от него,така ли?
- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
Re: проблем с турбото TDS
Ivo_Borisov написа:Ти сигурен ли си че е от турбото? Да не е дебитомер?
Почти съм сигурен че е дебитомерчето,и аз съм минал през същите симптоми

- TDS-power
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: Ст. Загора
- Пол: Мъж
- Кара: е39 TDS
- Мечтае да кара: МИГ-29
Re: проблем с турбото TDS
незнам какво да мисля,днес заредих на Петрол и от Ст Загора до Варна и обратно никакъв проблем,нито веднъж.... 

- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
Re: проблем с турбото TDS
TDS-power написа:незнам какво да мисля,днес заредих на Петрол и от Ст Загора до Варна и обратно никакъв проблем,нито веднъж....
То не винаги го прави тоя номер дебитомера братле

Може да се случи след ден,седмица,може и след месец.
После си става перманентно,и се налага или да го откачиш,или да го смениш

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: проблем с турбото TDS
Най-евтино без деБИЛомер, няма да усетиш нито разлика във вървежа, нито в горенето.
В случай че държиш да си изряден - дебитомера на ТДСите които съм виждал е Пиербург - нов е малко над 1100лв истинския - а тези на пазара са 95% китайченца с недоказани качества.
В случай че държиш да си изряден - дебитомера на ТДСите които съм виждал е Пиербург - нов е малко над 1100лв истинския - а тези на пазара са 95% китайченца с недоказани качества.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: проблем с турбото TDS
450-500 лв беше оригиналния,на 150 лв има заместители аз карам с втора употреба за 200лв вече 3 години
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: проблем с турбото TDS
Ех колега и на мене ми се ще да е 400-500 лева оригиналния, но за жалост цената която споделяш в тази от КОСЕР да речем или Евро 07.
В случай, че оригиналния значи този закупен от официялен дилър на БМВ части в България, то тогава цената е х2:
Номенклатурен номер : 13622246084
Описание : ДЕБИТОМЕР
Ед.цена (с ДДС) : 1153.80 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
В случай, че оригиналния значи този закупен от официялен дилър на БМВ части в България, то тогава цената е х2:
Номенклатурен номер : 13622246084
Описание : ДЕБИТОМЕР
Ед.цена (с ДДС) : 1153.80 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
Re: проблем с турбото TDS
deyan-enchev написа:Ех колега и на мене ми се ще да е 400-500 лева оригиналния, но за жалост цената която споделяш в тази от КОСЕР да речем или Евро 07.
В случай, че оригиналния значи този закупен от официялен дилър на БМВ части в България, то тогава цената е х2:
Номенклатурен номер : 13622246084
Описание : ДЕБИТОМЕР
Ед.цена (с ДДС) : 1153.80 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Дидо е прав в случая,има дебитомери по 400-500 лева.....ама все пак

Колега има тема в форума за сваляне и почистване на дебитомери.Ако не е заминал се чисти с един спрей и даже колеги в форума го предлагат.
Мене ме бяха излъгали че е изчистен и оправен....а те тия мошеници не са го били закачили

Най сигурния вариант да разбереш дали е от дебитомер проблема е просто да го откачиш и да покараш за да разбереш

- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: проблем с турбото TDS
не говоря празни приказки ,просто не пазарувам директно от дарукар,там цените понякога са извън пътя говорим за оригинален дебитомер пиербург поставян на бмв ,опел и ровер с този мотор,алтернативите бяха на много по ниски цени но не рискувах тогава 
ако си го купиш като пиербург от друг магазин цената е 480 по спомени от преди 3 години,даже от официалния представител на опел не беше 1000лв,а дебитомера е същия

ако си го купиш като пиербург от друг магазин цената е 480 по спомени от преди 3 години,даже от официалния представител на опел не беше 1000лв,а дебитомера е същия
Re: проблем с турбото TDS
Това ми е поредния път в който питам що за недоразумение е идеята че не се променят нито динамични показатели нито разход на гориво ( не на спирачна течност
) при премахнат дебитомер и поставен на мястото му такъв работещ . Той е основния източник на данни за количеството постъпил въздух в двг през всмукателния колектор , на ДДЕ с които той пресмята според горивните карти нужното количество нафта която трябва да подаде ГНП и подава съответния суигнал на управлението на помпата . При премахването на дебитомера компа преминава в предварително записан авариен режим със стойности за горивото и подава сигнали според тях . Няма как тоз режим да е толкоз съвършен и всеобхватен та да е предвидил всички режими на двигателя и да подава необходимите сигнали за да работи двг оптимално според моментното натоварване и фактори , нито толкова икономично . И на мен ми се иска да е така щото явно се оказва ненужна част струваща 1000 и кусур лева . Една идея , махаш дебитомера и ДДЕ минава в авариен режим при което ще си подава гориво според картите ( софтуера ) , ако запуши кат комин значи не бачка турбината и обратно ако не пуши турбината си надува според изгорелите газове , които явно са налични поради "аварийката" , така поне ще локализираш по-добре причинителя , ама толкоз колеги се изказаха за тоз дебитомер , че няма как да не се пробва първо това . Успех .

28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]