Новото BMW M3 с V6 мотор
Модератор: Общи модератори
- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: Новото BMW M3 с V6 мотор
acho.rs написа:DrivinGGoD написа:За V6 не бъди толкова сигурен, Ачо![]()
Предното 100% го изключетеЩе има коли с предно, но не от типичните BMWта
Аз ти писах на ЛСтата защо съм толкова сигурен . Звук може да се моделира по-много начини . А6 Ц5 2.7Т само с генрация звучи точно като Ве8
Освен моделиране на звука, други доводи защо няма да е V6 имаш ли?
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Новото BMW M3 с V6 мотор
ДА :
- имат перфектен мотор за Ф30 М3 - 3 литровия от 1М и З4 35ис .
- почти същия мотор е в Алпина Б3 - 3 литра 400кс , а Алпина е БМВ от 2-3 години
- Ф30 , коша му , цялостната констуркция е правена за Р6 . Да разположиш там Ве6 и да запазиш перфкетния баланс е много трудно .
- самата разбработка на изцяло нов двигател , само за М3 е неоправдана икономически (най-важното при БМВ днес) . Сегашните времена , не са като преди години , БМВ да си позволява да прави отделни разработки за един модел.
- Ф30 хибрид е със редовия 6так + ток . Това е нов скъп модел който май ще се води 2013та .
- БМВ официално предиманват към модулна конструкция при "слабите модели" . Цилиндрите и буталата ще са ( или вече са ) сходни .
- М550хд е редови шестак - това означава че 100% дизелите ще са редови в следващите 10 години .
- имат перфектен мотор за Ф30 М3 - 3 литровия от 1М и З4 35ис .
- почти същия мотор е в Алпина Б3 - 3 литра 400кс , а Алпина е БМВ от 2-3 години
- Ф30 , коша му , цялостната констуркция е правена за Р6 . Да разположиш там Ве6 и да запазиш перфкетния баланс е много трудно .
- самата разбработка на изцяло нов двигател , само за М3 е неоправдана икономически (най-важното при БМВ днес) . Сегашните времена , не са като преди години , БМВ да си позволява да прави отделни разработки за един модел.
- Ф30 хибрид е със редовия 6так + ток . Това е нов скъп модел който май ще се води 2013та .
- БМВ официално предиманват към модулна конструкция при "слабите модели" . Цилиндрите и буталата ще са ( или вече са ) сходни .
- М550хд е редови шестак - това означава че 100% дизелите ще са редови в следващите 10 години .
Re: Новото BMW M3 с V6 мотор
acho.rs написа:- Ф30 , коша му , цялостната констуркция е правена за Р6 . Да разположиш там Ве6 и да запазиш перфкетния баланс е много трудно . .
А всъщност пакетирането на в6 мотора е много много по- лесно. По- къс (може да влезе по- назад за по- добро разпределение на теглото- по- нисък (може да се седи по- ниско за по- добър център на тежеста)...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Новото BMW M3 с V6 мотор
alx написа:acho.rs написа:- Ф30 , коша му , цялостната констуркция е правена за Р6 . Да разположиш там Ве6 и да запазиш перфкетния баланс е много трудно . .
А всъщност пакетирането на в6 мотора е много много по- лесно. По- къс (може да влезе по- назад за по- добро разпределение на теглото- по- нисък (може да се седи по- ниско за по- добър център на тежеста)...
Именно - купето вече е предвидено за Р6 и разработено за да се постигне баланс с Ве6 мотор. Сега само за М3 да пуснат нов мотор - нелогично е. И не разбирам много но ми се вижда че един Ве6 е по-сложен двигател .
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Новото BMW M3 с V6 мотор
alX3m написа:Малко глупав въпрос, ама... само на мен ли ми звучи като боксер?
да


- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- straight six power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 30.03.2009
- Пол: Мъж
Re: Новото BMW M3 с V6 мотор
Не знам кой до колко е запознат с технологията зад т.нар "модерен" V6 двигател, но за BMW редовия шестак винаги е бил и надявам се и за напред да си остане емблематичен в гамата от двигатели на BMW. За разлика от редовия шестак, V6 двигателите освен по-къси, по-компактни, по-добро разпределение на тежестта в купето и т.н е и ТОТАЛНО ДИСБАЛАНСИРАН. Това не води само до тракане и тропане и скопен звук, а до нещо много по-лошо - за да запази цялостта си V6 се нуждае от допълнителен паразитен, тежащ вал, който се задвижва с верига от коляновия вал и обира паразитните вибрации създадени от V6 конфигурацията. Тук идва и тънкия момент. V6 се произвежда основно с 90 и 60 градуса V ъгъл между цилиндрите. Хубавото на 60 градусовия V6, е че пак си е дисбалансиран, но балансирането му е свързано с много по-малко паразитни елементи (добавя се САМО допълнителни противотежести в двата края на коляновия вал). V6 на 90 градуса от своя страна няма нищо хубаво освен, че да познахте - събира се в кола с предно като Ауди. Там освен противотежести на коляновия вал има и допълнителен вал разположен между V ъгъла на двигателя. Този вал скопява двигателя откъм мощност и разход на горив средно с 15%. Тук е моментът да си обясните защо винаги BMW са вадили дори и малко, но повече коне, с по-малък разход на гориво. Не защото ги правят по-добре, а защото използват правилната тахнология - редови шестак, който няма паразитни валове и компютъра не се сбърква да изчислява през колко време да подаде искра, а си следва точно определен интервал. Други двигатели с тези характеристики са единствено боксер 6 и V12.
От къде всъщност идват спекулациите за V6 ? BMW направиха един много, много добър двигател - V8 4.4l S63TU - слагат го в новото М5. И за разлика от инженерите, репортерите си мислят: колко му е от 4.4л V8 да се "резнат" два цилиндъра и дивгателя да стане V6 3.3l . Звучи много просто и логично, но нещата вобще не са така. S63TU e V8 на 90 градуса и ако му се резнат два цилиндъра ще стане V6 на 90 градуса и се появява необходимостта от балансиращ вал между цилиндрите. V6 на 60 градуса ще представлява създаване на изцяло нов двигател. V6 на 60 градуса всъщност не е толкова зле колкото звучи
Всъщност колата на която всички БМВ-та дишат прахта Nissan GTR е с V6 на 60 градуса. Аз лично, колкото и да не ми се иска, бих приел BMW да премине на V6 на 60 градуса, но не и на 90.
За щастие вярвам, че BMW няма да загърбят идентичността и традициите си и новите двигатели които винаги идват с новата тройка купе (може би бъдеща 4-ка) ше бъдат и редови шестаци. А това сочат и фактите. Това обявиха BMW за бъдещите си двигатели: https://www.press.bmwgroup.com/pressclu ... =PF0003077
От къде всъщност идват спекулациите за V6 ? BMW направиха един много, много добър двигател - V8 4.4l S63TU - слагат го в новото М5. И за разлика от инженерите, репортерите си мислят: колко му е от 4.4л V8 да се "резнат" два цилиндъра и дивгателя да стане V6 3.3l . Звучи много просто и логично, но нещата вобще не са така. S63TU e V8 на 90 градуса и ако му се резнат два цилиндъра ще стане V6 на 90 градуса и се появява необходимостта от балансиращ вал между цилиндрите. V6 на 60 градуса ще представлява създаване на изцяло нов двигател. V6 на 60 градуса всъщност не е толкова зле колкото звучи

За щастие вярвам, че BMW няма да загърбят идентичността и традициите си и новите двигатели които винаги идват с новата тройка купе (може би бъдеща 4-ка) ше бъдат и редови шестаци. А това сочат и фактите. Това обявиха BMW за бъдещите си двигатели: https://www.press.bmwgroup.com/pressclu ... =PF0003077
"Жена и кола не въртят ли заднаца - не ми ги хвали!"
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Новото BMW M3 с V6 мотор
[quote="straight six power"][/quote]
А? Какъв допълнителен вал между цилиндрите? Каква верига какво задвижва? Вярно правия 6 е "натурално" балансиран и мен ми харесва повече, ама 15% разлика само заради тва..
А? Какъв допълнителен вал между цилиндрите? Каква верига какво задвижва? Вярно правия 6 е "натурално" балансиран и мен ми харесва повече, ама 15% разлика само заради тва..
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Новото BMW M3 с V6 мотор
BadAngel написа:а кво смятате за мурбо матора от 1ва серия М?


За мен лично или ще разработят различен редови би-турбиниран мотор или ще сложат също изцяло нов V6 разработен с Twin Scroll технологията от S63... По-вероятно ми се струва второто, колкото и да не ми се иска

От BMW все още мълчат

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Новото BMW M3 с V6 мотор
DrivinGGoD написа:BadAngel написа:а кво смятате за мурбо матора от 1ва серия М?
За мен лично дори само от гледна точка на престижа и ексклузивността на М3ката няма да го направят. Никога до сега М3 не е използвало същия мотор като някой от използваните в обикновената 3та серия...
То и с М5 беше така....
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Новото BMW M3 с V6 мотор
S63 e много различен от 50i мотора
Не че и това ме кефи, защото за нормалните хора си е същия мотор
Разликата е много по-голяма сравнено с тази между би-турбо шестака в 35i и този в 1 М и 35is
И разликата в мощността го показва...


Разликата е много по-голяма сравнено с тази между би-турбо шестака в 35i и този в 1 М и 35is

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Новото BMW M3 с V6 мотор
DrivinGGoD написа:S63 e много различен от 50i мотораНе че и това ме кефи, защото за нормалните хора си е същия мотор
![]()
Разликата е много по-голяма сравнено с тази между би-турбо шестака в 35i и този в 1 М и 35isИ разликата в мощността го показва...
Може, 100% са подсилили/подменили доста карантия, но за мен конфигурацията си е същата В8 4.4 с 2 турбота, както и да е де, относно бъдещото м3 и аз съм склонен да повярвам на В6 особено ако кубатурата ще расте.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Re: Новото BMW M3 с V6 мотор
DrivinGGoD написа: Никога до сега М3 не е използвало същия мотор като някой от използваните в обикновената 3та серия...
никога м3-ката не беше и с 8 цилиндров мотор, но..
със сигурност ще е 6 цилиндров мотора, не заради традицийте или нещо друго, а просто за да бъдат БМВ в крак с даунсайзинг модата
No bling at the Ring
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Новото BMW M3 с V6 мотор
BadAngel написа:DrivinGGoD написа: Никога до сега М3 не е използвало същия мотор като някой от използваните в обикновената 3та серия...
никога м3-ката не беше и с 8 цилиндров мотор, но..
със сигурност ще е 6 цилиндров мотора, не заради традицийте или нещо друго, а просто за да бъдат БМВ в крак с даунсайзинг модата
Тогава идеята беше, че колата расте и 6така няма обем и ресурс за повече


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани