BMW E61
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- samuil.machkov
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 4.04.2012
- Пол: Мъж
BMW E61
Привет на всички ...
Аз сам поредния фен на колите с марка БМВ и от доста време мечтая да стана собственик на любимата марка.Ето че наи после момента настапи и си купих БМВ 530 Д Е61 2005 година М пакет и всички вазможни екстри и сега сам изправен пред парвия проблем.Колата е автоматик с 6 степена скоростна котия но когато я карам от време на време влиза в някакав режим и започва да сменя скоростите на 3000 3500 оборота което никак не ми харесва.Аз винаги карам бавно и около 2000 оборота колата си сменя всяка скорост но зашто се случва нямам представа от време на време да го прави на високи обороти.Сашто така когато стоя на едно место и пусна спирачката и подам плавно газ се случва колата да се замисля и след секунди трагва.Ако някои има представа моля за помощ.Ходил сам в БМВ те казват че нищо и няма и ако има проблем с скоростите ще светне червена лампа на дисплея и тогава трябва да се озова веднага в сервиз.
Аз сам поредния фен на колите с марка БМВ и от доста време мечтая да стана собственик на любимата марка.Ето че наи после момента настапи и си купих БМВ 530 Д Е61 2005 година М пакет и всички вазможни екстри и сега сам изправен пред парвия проблем.Колата е автоматик с 6 степена скоростна котия но когато я карам от време на време влиза в някакав режим и започва да сменя скоростите на 3000 3500 оборота което никак не ми харесва.Аз винаги карам бавно и около 2000 оборота колата си сменя всяка скорост но зашто се случва нямам представа от време на време да го прави на високи обороти.Сашто така когато стоя на едно место и пусна спирачката и подам плавно газ се случва колата да се замисля и след секунди трагва.Ако някои има представа моля за помощ.Ходил сам в БМВ те казват че нищо и няма и ако има проблем с скоростите ще светне червена лампа на дисплея и тогава трябва да се озова веднага в сервиз.
- B U L L I
- Дон Хуан де Маркофф
-
- Мнения: 6034
- Регистриран на: 1.06.2002
- Местоположение: Стара Загора/Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 cardio,Е39,Е36 combainero
- Мечтае да кара: X6 cabrio
Re: BMW E61
добре дошъл сред нас колега
местя ти мнението в подфорума създаден за твоят автомобил
viewforum.php?f=114
упс,изпревариха ме

местя ти мнението в подфорума създаден за твоят автомобил
viewforum.php?f=114
упс,изпревариха ме


http://bayern-bulgaria.net/
"към крайно тежките заболявания се прилагат крайно тежки форми на лечение!"
71% от повърхността на Земята е покрита от вода… Останалата площ се покрива от Мануел Нойер.
Re: BMW E61
Тука ме изгубивсички вазможни екстри

но все пак...
това с превключването на 3500 оборота да не би да е защото включваш на спортен режим? Колегите да кажат дали при регенерация на ДПФ това е възможно да се случи?
Tool - Fear Inoculum
- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: BMW E61
М пакет и всички вазможни екстри
И аз имам същата реакция

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 6&t=275172
Иначе за превключването на по-високи обороти, общо взето колкото повече ти е натиснат педала на газта на по-високи обороти превключва автоматика. Също важи и при рязко натискане на газта. Най-вероятно не си свикнал с боравенето с педала на газта. Той е електрически, т.е. нямаш директна връзка с двигателя и той самия има едно забавяне при изпращане на сигнала до вдигателя. Нещо като лагнат фабрично. При леко подаване на газ педала има съответната бърза реакция, но при рязко натискане има това забавяне, за време не знам колко е точно, но примерно е 1-1.5 сек. Също и на място като натиснеш до край или почти до края педала, се получава това забавяне от 1-1.5 сек. докато почнеш да ускоряваш. Така че не се притеснявай и просто свиквай с колата.
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: BMW E61
Явно,колегата няма правилна представа за всички възможни екстри..
,дано поне има хед ъп,найт вижън и масаж на седалките за да им се наслаждава!

gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: BMW E61
Emooo написа:Колегите да кажат дали при регенерация на ДПФ това е възможно да се случи?
не мисля, поне при мен го няма. включва на 2100-2400 оборота.
замислянето от място идва от това че конвертора на въртящия момент е направен да се деактивира на светофар за да пести гориво. та му трябва време да включи. това е при рязко тръгване след известна пауза. може да се изключи деактивирането на конвертора ако много му пречи на шофьора със спортен дух.

Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: BMW E61
da6ip написа:
замислянето от място идва от това че конвертора на въртящия момент е направен да се деактивира на светофар за да пести гориво. та му трябва време да включи. това е при рязко тръгване след известна пауза. може да се изключи деактивирането на конвертора ако много му пречи на шофьора със спортен дух.
Хмм това не го знаех... може би това обяснява когато се получава един удар от скоростната кутия точно преди спиране на място.
Tool - Fear Inoculum
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Re: BMW E61
Emooo написа:Хмм това не го знаех... може би това обяснява когато се получава един удар от скоростната кутия точно преди спиране на място.
А! Точно такъв удар има и при мен и се чудех дали е нормално? Някой да има повече инфо, моля?
Re: BMW E61
Коментирали сме го и явно хората с по-стари 5ци го имат всички. Не е проблем от амортизация а по-скоро софтуерен.
Tool - Fear Inoculum
- jivko81
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 29.08.2006
- Пол: Мъж
- Кара: F01 750LI Xdrive
Re: BMW E61
da6ip написа:Emooo написа:Колегите да кажат дали при регенерация на ДПФ това е възможно да се случи?
не мисля, поне при мен го няма. включва на 2100-2400 оборота.
замислянето от място идва от това че конвертора на въртящия момент е направен да се деактивира на светофар за да пести гориво. та му трябва време да включи. това е при рязко тръгване след известна пауза. може да се изключи деактивирането на конвертора ако много му пречи на шофьора със спортен дух.
Как се изключва това колега?

- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: BMW E61
Emooo написа:Коментирали сме го и явно хората с по-стари 5ци го имат всички. Не е проблем от амортизация а по-скоро софтуерен.
Taка е, всички го имат. Това не се изключва. Смяна на масло помага малко, но като цяло "its a feature, not a bug"

Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: BMW E61
jivko81 написа:da6ip написа:Emooo написа:Колегите да кажат дали при регенерация на ДПФ това е възможно да се случи?
не мисля, поне при мен го няма. включва на 2100-2400 оборота.
замислянето от място идва от това че конвертора на въртящия момент е направен да се деактивира на светофар за да пести гориво. та му трябва време да включи. това е при рязко тръгване след известна пауза. може да се изключи деактивирането на конвертора ако много му пречи на шофьора със спортен дух.
Как се изключва това колега?
довечера ще изровя кода колега
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Re: BMW E61
da6ip написа:Emooo написа:Коментирали сме го и явно хората с по-стари 5ци го имат всички. Не е проблем от амортизация а по-скоро софтуерен.
Taка е, всички го имат. Това не се изключва. Смяна на масло помага малко, но като цяло "its a feature, not a bug"
Благодаря! Това е една от малкото добри новини за колата ми откакто я купих наскоро


- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: BMW E61
noiseless написа:da6ip написа:Emooo написа:Коментирали сме го и явно хората с по-стари 5ци го имат всички. Не е проблем от амортизация а по-скоро софтуерен.
Taка е, всички го имат. Това не се изключва. Смяна на масло помага малко, но като цяло "its a feature, not a bug"
Благодаря! Това е една от малкото добри новини за колата ми откакто я купих наскороСлед като вчера на комп. диагностика излезна, че километрите "не са това, което са" вече не знам какво да очаквам, но това е друга тема - сори за
случва се колега, да не говорим че повечето коли в бг са така.
но това е просто още една причина да обръщаш сериозно внимание на поддръжката на колатаспрямо реалното и състояние, а не да се осланяш че е "на малко км"

между другото и ъпдейт на софтуера помогна с това ритане при почти спряла кола.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: BMW E61

noiseless ако не е тайна на колко е сега колата и на колко реално излезе че е?
Tool - Fear Inoculum
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани