Проблем при 320д 136кс

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 30.09.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320d 99'

Проблем при 320д 136кс

Мнение от mitev85 » 04 Апр 2012, 15:52

Колеги преди малко при обслужването на един приятел е46-цата след смяната на маслото и филтрите, майстора запали колата, работи 7-8 секунди и сама угасна, после не искаше да запали, после успя по някув начин да поскачи нафта и колата запали, според него е заминала помпата в резервоара и каза че сега му е я направил да работи само с едната помпа, понеже не съм много в час - това възможно ли е? изобщо му нямам доверия на тоя майстор и за това реших да се посаветвам с вас? Попринцип този проблем хваща ли се на диагностика, лошото е че в моя регион трудно се намира свестен диагностик :help: :bowdown:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1031
Регистриран на: 9.11.2010
Пол: Мъж
Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;

Re: Проблем при 320д 136кс

Мнение от NikVanov » 04 Апр 2012, 16:23

Кои филтри?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 30.09.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320d 99'

Re: Проблем при 320д 136кс

Мнение от mitev85 » 04 Апр 2012, 16:27

NikVanov написа:Кои филтри?


всичките колега - маслен, въздушен, горивен, картерни газове
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1145
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 compact 320td

Re: Проблем при 320д 136кс

Мнение от iv4o9999 » 04 Апр 2012, 17:07

щом е сменил и горивния, колата е запалила с навтата която е останала след него и съответно е угаснала защото е свършило горивото а новият филтър е респективно сух, и наистина вероятно подкачващата е заминала.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Проблем при 320д 136кс

Мнение от Zagy » 04 Апр 2012, 17:44

То това лесно може да се провери - развиваш капачката на горивния филтър и гледаш има ли нафта там. И гледаш като въртиш на контакт дали подкачва/бълбука в кутията.
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 16.07.2011
Местоположение: Пещера
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d Sport '04
Мечтае да кара: 14 етажна панелка

Re: Проблем при 320д 136кс

Мнение от aqa_boy » 04 Апр 2012, 18:43

Малко глупав въпрос, но какво ще стане ако се обърка посоката на горивния филтър (поне на моята(150 к.с.) като го сменях имаше)?
От гъзария се умира!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 30.09.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320d 99'

Re: Проблем при 320д 136кс

Мнение от mitev85 » 04 Апр 2012, 19:14

Добре де ами ако е заминала подкачващата помпа колата може ли да върви? защото сега колата си върви както преди всичко е нормално
Последна промяна mitev85 на 04 Апр 2012, 19:22, променена общо 1 път
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Проблем при 320д 136кс

Мнение от Zagy » 04 Апр 2012, 19:18

Явно може, но не е много полезно да се кара така. Ограничете карането така до минимум. Пробвайте и да пуснете директно 12 волта на подкачващата помпа - може да е здрава, но тока до нея да се губи.
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 30.09.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320d 99'

Re: Проблем при 320д 136кс

Мнение от mitev85 » 04 Апр 2012, 19:24

Zagy написа:Явно може, но не е много полезно да се кара така. Ограничете карането така до минимум. Пробвайте и да пуснете директно 12 волта на подкачващата помпа - може да е здрава, но тока до нея да се губи.


Още утре ще я свършим тази работа, мене малко ме съмнява колата да си върви съвсем нормално а помпата да е заминала, но като разбера ще пиша :yes: мерси за помоща
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Проблем при 320д 136кс

Мнение от unikalen88 » 04 Апр 2012, 19:54

попринцип има 2 помпи едната прехварляот едната половина на резервоара до другата а другата помпа праща напред към двигателя,значи щом е с едната маи-половината резервоар няма се ползва
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Проблем при 320д 136кс

Мнение от Zagy » 04 Апр 2012, 19:59

Двете помпи са съвсем различни. Балансиращата си балансира горивото между двата резероара, а подкачващата като е фитка се разчита на помпата за високо налягане.
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 30.09.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320d 99'

Re: Проблем при 320д 136кс

Мнение от mitev85 » 04 Апр 2012, 20:30

Zagy написа:Двете помпи са съвсем различни. Балансиращата си балансира горивото между двата резероара, а подкачващата като е фитка се разчита на помпата за високо налягане.


Ами ако е заминала подкачващата няма ли да се усети във вървежа или помпата за високо налягане е достатъчна за да подкачи колкото и подкачващата?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 14.04.2008
Пол: Мъж
Кара: E46 320D

Re: Проблем при 320д 136кс

Мнение от Gedo » 04 Апр 2012, 22:41

ГНП-то (прословутата VP44) е напълно достатъчна, за да смуче от резервоара и без подкачащата помпа. Друг е въпроса доколко е здравословно за помпата това, защото в някои западни форуми, дават като една от причините за нейното прецакване, именно продължителната работа без подкачаща помпа. Както каза и колегата по-горе: най-лесният начин да разбереш дали ти работи помпата в резервоара, е да отвиеш капачката на горивният филтър и да дадеш на контакт. Само извади и самият филтър, защото доста бързо се пълни :lol: Работа за 5 мин.
Понеже държа колата в гараж, моята подкачаща помпа дори я чувам как работи, когато съм на контакт.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 30.09.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320d 99'

Re: Проблем при 320д 136кс

Мнение от mitev85 » 04 Апр 2012, 22:46

Gedo написа:ГНП-то (прословутата VP44) е напълно достатъчна, за да смуче от резервоара и без подкачащата помпа. Друг е въпроса доколко е здравословно за помпата това, защото в някои западни форуми, дават като една от причините за нейното прецакване, именно продължителната работа без подкачаща помпа. Както каза и колегата по-горе: най-лесният начин да разбереш дали ти работи помпата в резервоара, е да отвиеш капачката на горивният филтър и да дадеш на контакт. Само извади и самият филтър, защото доста бързо се пълни :lol: Работа за 5 мин.
Понеже държа колата в гараж, моята подкачаща помпа дори я чувам как работи, когато съм на контакт.


Благодаря за тази информация колега, наистина е хубаво тази помпа да се проверява от време на време защото после става страшно :yes:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1145
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 compact 320td

Re: Проблем при 320д 136кс

Мнение от iv4o9999 » 05 Апр 2012, 16:56

Горивната система си е сметната да работи със вс помпи, мен ми е интересно само как подкачихте гориво до ГНП-то и обезвъздушихте, въпроса е малко наивен но аз съм с другиямотор 150 коня и нямам инфо да има ръчна помпичка или нещо от този сорт като при старите дизели за качване и обезвъздушаване?

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook