странен шум при гасене на двигателя

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 10.06.2011
Местоположение: Sofia East side...
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: М - БОЛИ М - СЪРБИ!!!

Re: странен шум при гасене на двигателя

Мнение от СТАЛИН » 03 Апр 2012, 0:19

ljubo73 написа:И винаги я гаси на натиснат съединител и свободна скорост !



защо??? да не искаш да кажеш че по този начин ще удължа живота на маховика ли?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 126
Регистриран на: 27.07.2011
Пол: Мъж
Кара: ч

Re: странен шум при гасене на двигателя

Мнение от ljubo73 » 03 Апр 2012, 6:23

Да колега . Този номер ми го казаха в оторизирания сервиз и важи особено за дизелите . Получавали се по-малко вибрации . И от тогава си изградих навика . А и със сигурност няма да навреди .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 10.06.2011
Местоположение: Sofia East side...
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: М - БОЛИ М - СЪРБИ!!!

Re: странен шум при гасене на двигателя

Мнение от СТАЛИН » 03 Апр 2012, 15:38

ljubo73 написа:Да колега . Този номер ми го казаха в оторизирания сервиз и важи особено за дизелите . Получавали се по-малко вибрации . И от тогава си изградих навика . А и със сигурност няма да навреди .



Ами то аз така си спирам винаги....само дето не знаех, че това може да има положителен ефект. Но защо тогава хората слагат маховици, ако е наистина така къде или по-точно кое обира вибрациите при гасенето на автомобила? И защо да не махнем маховика ако е демпферен или демпферните на съединителя при по-старите коли ако всички се научим да гасим автомобила си на свободна с натиснат съединител? :dunno: :dunno: :dunno: :dunno: :dunno:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 126
Регистриран на: 27.07.2011
Пол: Мъж
Кара: ч

Re: странен шум при гасене на двигателя

Мнение от ljubo73 » 03 Апр 2012, 15:45

Нали ,ако педала е отпуснат се въртят още детайли и в кутията , а ако е натиснат кутията е отцепена . При гасене дизела претреперва,вибрира . И сигурно това е идеята да претрепери само мотора ,без другите там лагери,валове и т.н. Според мен това е причината за този номер с гасенето .
Демпферните пружини били те на маховика или на диска имат за цел да омекотят "удара" при потегляне и превключване ,според мен нямат отношение към гасенето .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 10.06.2011
Местоположение: Sofia East side...
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: М - БОЛИ М - СЪРБИ!!!

Re: странен шум при гасене на двигателя

Мнение от СТАЛИН » 03 Апр 2012, 16:15

ljubo73 написа:Нали ,ако педала е отпуснат се въртят още детайли и в кутията , а ако е натиснат кутията е отцепена . При гасене дизела претреперва,вибрира . И сигурно това е идеята да претрепери само мотора ,без другите там лагери,валове и т.н. Според мен това е причината за този номер с гасенето .
Демпферните пружини били те на маховика или на диска имат за цел да омекотят "удара" при потегляне и превключване ,според мен нямат отношение към гасенето .


Напротив трябва да имат отношение и при гасененто тоест да оберат вибрациите получени точно когато угасиш мотора. Така де Вибрацията получена от гасенето да приключи при маховика и да не се предава по-надолу, което да причини съответно и по-големи щети.
Не знам може и да не съм прав но мисля че това също е част от ролята им!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 126
Регистриран на: 27.07.2011
Пол: Мъж
Кара: ч

Re: странен шум при гасене на двигателя

Мнение от ljubo73 » 03 Апр 2012, 16:55

Прав си . Те затова са там да обират сътресения , "удари" , и т.н.
Така ,че ще си натискаме съединителите и ...по-малко ще тресе .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: странен шум при гасене на двигателя

Мнение от NAPSTERS » 03 Апр 2012, 23:00

пичове и да гасите мотора с натиснат съединител или изключена от скорост е все тая. ако ще и ръчна да дръпнете няма да има никакво значение.собствената маса на маховика и силите му на въртене или инерцията са едни и същи. :winky:
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 10.06.2011
Местоположение: Sofia East side...
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: М - БОЛИ М - СЪРБИ!!!

Re: странен шум при гасене на двигателя

Мнение от СТАЛИН » 04 Апр 2012, 17:25

NAPSTERS написа:пичове и да гасите мотора с натиснат съединител или изключена от скорост е все тая. ако ще и ръчна да дръпнете няма да има никакво значение.собствената маса на маховика и силите му на въртене или инерцията са едни и същи. :winky:



няма спор....ама защо тогава при разбит маховик с натиснат съединител при гасене шума е в пъти по-слаб дори никакъв ?????
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 126
Регистриран на: 27.07.2011
Пол: Мъж
Кара: ч

Re: странен шум при гасене на двигателя

Мнение от ljubo73 » 04 Апр 2012, 17:46

Колега това за натиснатия съединител важи с пълна сила и за запалването . Когато кутията е отцепена ,стартера се товари много по-малко и това му удължава живота и щади акумулатора . А за маховика "тръгнал" ли е ...когато е натиснат педала при гасене ,поне не се чува тракане .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: странен шум при гасене на двигателя

Мнение от nightdriver » 04 Апр 2012, 19:35

ljubo73 написа:Колега това за натиснатия съединител важи с пълна сила и за запалването . Когато кутията е отцепена ,стартера се товари много по-малко и това му удължава живота и щади акумулатора . А за маховика "тръгнал" ли е ...когато е натиснат педала при гасене ,поне не се чува тракане .


Ами логично е , понеже при зацепен съединител първичния вал на скоростната кутия е увлечен , от където по-голямо натоварване за стартера и акумулатора
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 10.06.2011
Местоположение: Sofia East side...
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: М - БОЛИ М - СЪРБИ!!!

Re: странен шум при гасене на двигателя

Мнение от СТАЛИН » 04 Апр 2012, 22:32

nightdriver написа:
ljubo73 написа:Колега това за натиснатия съединител важи с пълна сила и за запалването . Когато кутията е отцепена ,стартера се товари много по-малко и това му удължава живота и щади акумулатора . А за маховика "тръгнал" ли е ...когато е натиснат педала при гасене ,поне не се чува тракане .


Ами логично е , понеже при зацепен съединител първичния вал на скоростната кутия е увлечен , от където по-голямо натоварване за стартера и акумулатора


:yes: :yes: :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: странен шум при гасене на двигателя

Мнение от NAPSTERS » 04 Апр 2012, 22:43

няма спор,че при палене с натиснат съединител е по леко на стартера. темата обаче е за гасене, а не за палене на мотора.истината е ,че когато се гаси с натиснат съединител, не се поправя вече разбития маховик. също така едвали маховика се е скапал от това,че не е гасен мотора с натиснат съединител ;)
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook