странен шум при гасене на двигателя
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- СТАЛИН
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 10.06.2011
- Местоположение: Sofia East side...
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: М - БОЛИ М - СЪРБИ!!!
Re: странен шум при гасене на двигателя
ljubo73 написа:И винаги я гаси на натиснат съединител и свободна скорост !
защо??? да не искаш да кажеш че по този начин ще удължа живота на маховика ли?
Re: странен шум при гасене на двигателя
Да колега . Този номер ми го казаха в оторизирания сервиз и важи особено за дизелите . Получавали се по-малко вибрации . И от тогава си изградих навика . А и със сигурност няма да навреди .
- СТАЛИН
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 10.06.2011
- Местоположение: Sofia East side...
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: М - БОЛИ М - СЪРБИ!!!
Re: странен шум при гасене на двигателя
ljubo73 написа:Да колега . Този номер ми го казаха в оторизирания сервиз и важи особено за дизелите . Получавали се по-малко вибрации . И от тогава си изградих навика . А и със сигурност няма да навреди .
Ами то аз така си спирам винаги....само дето не знаех, че това може да има положителен ефект. Но защо тогава хората слагат маховици, ако е наистина така къде или по-точно кое обира вибрациите при гасенето на автомобила? И защо да не махнем маховика ако е демпферен или демпферните на съединителя при по-старите коли ако всички се научим да гасим автомобила си на свободна с натиснат съединител?





Re: странен шум при гасене на двигателя
Нали ,ако педала е отпуснат се въртят още детайли и в кутията , а ако е натиснат кутията е отцепена . При гасене дизела претреперва,вибрира . И сигурно това е идеята да претрепери само мотора ,без другите там лагери,валове и т.н. Според мен това е причината за този номер с гасенето .
Демпферните пружини били те на маховика или на диска имат за цел да омекотят "удара" при потегляне и превключване ,според мен нямат отношение към гасенето .
Демпферните пружини били те на маховика или на диска имат за цел да омекотят "удара" при потегляне и превключване ,според мен нямат отношение към гасенето .
- СТАЛИН
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 10.06.2011
- Местоположение: Sofia East side...
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: М - БОЛИ М - СЪРБИ!!!
Re: странен шум при гасене на двигателя
ljubo73 написа:Нали ,ако педала е отпуснат се въртят още детайли и в кутията , а ако е натиснат кутията е отцепена . При гасене дизела претреперва,вибрира . И сигурно това е идеята да претрепери само мотора ,без другите там лагери,валове и т.н. Според мен това е причината за този номер с гасенето .
Демпферните пружини били те на маховика или на диска имат за цел да омекотят "удара" при потегляне и превключване ,според мен нямат отношение към гасенето .
Напротив трябва да имат отношение и при гасененто тоест да оберат вибрациите получени точно когато угасиш мотора. Така де Вибрацията получена от гасенето да приключи при маховика и да не се предава по-надолу, което да причини съответно и по-големи щети.
Не знам може и да не съм прав но мисля че това също е част от ролята им!
Re: странен шум при гасене на двигателя
Прав си . Те затова са там да обират сътресения , "удари" , и т.н.
Така ,че ще си натискаме съединителите и ...по-малко ще тресе .
Така ,че ще си натискаме съединителите и ...по-малко ще тресе .
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: странен шум при гасене на двигателя
пичове и да гасите мотора с натиснат съединител или изключена от скорост е все тая. ако ще и ръчна да дръпнете няма да има никакво значение.собствената маса на маховика и силите му на въртене или инерцията са едни и същи. 

- СТАЛИН
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 10.06.2011
- Местоположение: Sofia East side...
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: М - БОЛИ М - СЪРБИ!!!
Re: странен шум при гасене на двигателя
NAPSTERS написа:пичове и да гасите мотора с натиснат съединител или изключена от скорост е все тая. ако ще и ръчна да дръпнете няма да има никакво значение.собствената маса на маховика и силите му на въртене или инерцията са едни и същи.
няма спор....ама защо тогава при разбит маховик с натиснат съединител при гасене шума е в пъти по-слаб дори никакъв ?????
Re: странен шум при гасене на двигателя
Колега това за натиснатия съединител важи с пълна сила и за запалването . Когато кутията е отцепена ,стартера се товари много по-малко и това му удължава живота и щади акумулатора . А за маховика "тръгнал" ли е ...когато е натиснат педала при гасене ,поне не се чува тракане .
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: странен шум при гасене на двигателя
ljubo73 написа:Колега това за натиснатия съединител важи с пълна сила и за запалването . Когато кутията е отцепена ,стартера се товари много по-малко и това му удължава живота и щади акумулатора . А за маховика "тръгнал" ли е ...когато е натиснат педала при гасене ,поне не се чува тракане .
Ами логично е , понеже при зацепен съединител първичния вал на скоростната кутия е увлечен , от където по-голямо натоварване за стартера и акумулатора
- СТАЛИН
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 10.06.2011
- Местоположение: Sofia East side...
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: М - БОЛИ М - СЪРБИ!!!
Re: странен шум при гасене на двигателя
nightdriver написа:ljubo73 написа:Колега това за натиснатия съединител важи с пълна сила и за запалването . Когато кутията е отцепена ,стартера се товари много по-малко и това му удължава живота и щади акумулатора . А за маховика "тръгнал" ли е ...когато е натиснат педала при гасене ,поне не се чува тракане .
Ами логично е , понеже при зацепен съединител първичния вал на скоростната кутия е увлечен , от където по-голямо натоварване за стартера и акумулатора



- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: странен шум при гасене на двигателя
няма спор,че при палене с натиснат съединител е по леко на стартера. темата обаче е за гасене, а не за палене на мотора.истината е ,че когато се гаси с натиснат съединител, не се поправя вече разбития маховик. също така едвали маховика се е скапал от това,че не е гасен мотора с натиснат съединител 

27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани