Колеги дайте малко мнения за тази 2,8-ца!?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Колеги дайте малко мнения за тази 2,8-ца!?
mad_presley написа: За тази кола единственото експертно мнение, което мога да дам е че ще ти трябват минимум 1500лв докато сложиш номера и оправиш детските болести по този мотор, за които има писано доста във форума.
Е кои са толкова задължителните детски болести по мотора, които струват 1000 лв.+ за оправяне

Bavarcho написа:След два три месеца каране салона ще прилича на всичко друго, но не и положението в момента.
На 99% е боядисван.
Снимките са лоши и е снимана мокра не може да се види много как е на живо.
За тази цена М52ТУБ28 и да е читаво надали, ама знае ли човек...
Стига с тия търговски коментари, че няма читави Е39 около 5000-6000 лв, с цел да поддържате цените изкуствено високи. Като салона е боядисан и километрите са двойно таман се връзват нещата и това не прави колата лоша. Сам знаеш, че при пакетни покупки често изпадат запазени коли на цени, които не могат да се видят по западните сайтове, за Е39 преди фейса около 2000 евро. Упорито търсене (+проверка) и по-малко питане му е майката.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Колеги дайте малко мнения за тази 2,8-ца!?
Alexch написа:
Е кои са толкова задължителните детски болести по мотора, които струват 1000 лв.+ за оправянеФилтър картерни газове, ванос, ламбди и датчици се хващат предварително, така че може да си направи сметката и да свали от цената евентуално.
Ей така:
1. За смяна със сигурност:
Номенклатурен номер : 11611440049
Описание : РЕГУЛАТОР
Ед.цена (с ДДС) : 322.85 BGN
2. За смяна със сигурност:
Масла и филтри ~ 250лв
3. За смяна със сигурност:
Накладки минимум предни ~150-200лв
Филтър картерни газове не се хваща със сигурност, както и ламбда сондите. Ако грешката за ламбда сонда е изтрита, може да мине и 100км преди да даде нова. За ваноса пък да не говорим как ще го хванеш на диагностика без колата да е в движение и човека зад компютъра да си има много, ама наистина ужасно много хабер какво да гледа и на колко трябва да бъдат показателите.
Имайки предвид, че тази кола не е на 130к км със сигурност (според мен е над 380к), всичко това, че и отгоре ще трябва да се сменя.
Никой нищо не завишава изкуствено, виж цените на такива в Германия и Италия, като заложиш да е до 200к км. Когато намериш такава кола до 200к км под 2500Е седан без докарването от 500Е до БГ, можеш да обвиняваш някого, че вдигал цените изкуствено http://suchen.mobile.de/auto/search.htm ... UNREPAIRED
До тогава си остава нормално при нас цените да са или същите или по-високи, защото до сега не съм видял нито една кола вкарана отвън със сменени спирачни дискове например, а напротив идват си изцедени до дупка и за купувача тук започват разходите, което следователно води до по-скъпи вече регистрирани коли.
И както казах, такива теми са тотално безмислени

17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани