Голям проблем с 520i и въпрос към знаещите

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: Stuttgart, Германия
Пол: Мъж
Кара: Е60, 2006
Мечтае да кара: Formula
Детайли за колата: N52B25

Голям проблем с 520i и въпрос към знаещите

Мнение от Gari » 26 Мар 2012, 22:24

Здравейте колеги. Отново изникна проблем с колата (520i, М52Б20ТУ, 99г. по ВИН). Лошото е, че колата е в България, а аз съм в Германия. Всичко започна с това, че колата започна да губи ток. Предположих, че е нормално заради адски студеното време и не карането на колата. Както и да е. Прибрах я в БГ и я оставих на баща ми да я кара или да я пали от време на време. Но 1 седмица са пропуснали и когато са се опитали да запалят, колата не е имала грам ток. Следва откачане на акумулатора и зареждане. Заредили го и го сложили. Ток има, бензин има, но не иска да запали. Обажда ми се татко и ми обяснява проблема. Насочих го първо към бушоните. Имах един бушон в багажника, който ми правеше проблеми колата не искаше да пали. Проверили всички бушони и се е оказало, че са здрави. Тук започва филма. Баща ми викнал някакъв майстор у дома, да я погледнел. Та човека изкормил някаква аларма, която бил намерил :banghead:
Абе тая аларма да не е свързана ЕЙ ТАКА бееее. :banghead:
Отворил ми и ключа (ромбовидния) и му "сменил" батерията, защото можело да е в нея проблема :banghead: :banghead: :banghead:
След тия процедури помпата в резервоара вече не се чувала да работи и не е достигал ток до бобините... :banghead: Само на стартер върти, но палене няма...
Ейййй, ще ми разсипят колата...

Въпроса ми към разбиращите е дали са прецакали МНОГО нещата. Какви проблеми може да са се появили от тези процедури?
Не искам много, искам всичко!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: първомай
Пол: Мъж
Кара: BWM 525iM50.Опел Манта C20XE-Turbo
Мечтае да кара: Опел Манта М62Б44
Детайли за колата: Опел Манта C20XE-Turbo........0.8атм.

Re: Голям проблем с 520i и въпрос към знаещите

Мнение от angel910419 » 26 Мар 2012, 23:42

ем колега ако си имал имобилайзер и ти го е махнал или счупил докато сменя батерията на ключа..няма как да запали...и ако е изкормил алармата , а не знае как става това пак няма да запали...не може да е каже защото не познаваме човека който го е правил...може пък да се окаже адския разбирач :mhihi:
ТУРБО

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Голям проблем с 520i и въпрос към знаещите

Мнение от sadex5 » 27 Мар 2012, 4:26

Колега, как се маха имобилайзер ? :lol: :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: първомай
Пол: Мъж
Кара: BWM 525iM50.Опел Манта C20XE-Turbo
Мечтае да кара: Опел Манта М62Б44
Детайли за колата: Опел Манта C20XE-Turbo........0.8атм.

Re: Голям проблем с 520i и въпрос към знаещите

Мнение от angel910419 » 30 Мар 2012, 19:47

sadex5 написа:Колега, как се маха имобилайзер ? :lol: :lol:

има си разбирачи за таз работа..аз на моя голф 4-1.8турбо имах....след като счупих единствения си ключ се наложи да го махна и ми зеха 200лв ...но не знам процедутара..как става това :conf:
ТУРБО

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 1.08.2011
Пол: Мъж
Кара: e36
Мечтае да кара: e36 m3

Re: Голям проблем с 520i и въпрос към знаещите

Мнение от prodigy_pro » 03 Апр 2012, 21:44

иамам един мн голям проблем с 520и автомат моля за помошт колата варви но бавно набира а по някои пат се оправя и си варви добре но задна скорост я няма дали е преоблем с скоростите или с някои компютар

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 15.12.2006
Местоположение: София/Русе
Пол: Мъж
Кара: E38 730dA 184Hp '00- Black Pearl :)
Мечтае да кара: X5 Le Mans :):):)

Re: Голям проблем с 520i и въпрос към знаещите

Мнение от ecko_becko » 18 Апр 2012, 11:53

Gari_82 написа:Здравейте колеги. Отново изникна проблем с колата (520i, М52Б20ТУ, 99г. по ВИН). Лошото е, че колата е в България, а аз съм в Германия. Всичко започна с това, че колата започна да губи ток. Предположих, че е нормално заради адски студеното време и не карането на колата. Както и да е. Прибрах я в БГ и я оставих на баща ми да я кара или да я пали от време на време. Но 1 седмица са пропуснали и когато са се опитали да запалят, колата не е имала грам ток. Следва откачане на акумулатора и зареждане. Заредили го и го сложили. Ток има, бензин има, но не иска да запали. Обажда ми се татко и ми обяснява проблема. Насочих го първо към бушоните. Имах един бушон в багажника, който ми правеше проблеми колата не искаше да пали. Проверили всички бушони и се е оказало, че са здрави. Тук започва филма. Баща ми викнал някакъв майстор у дома, да я погледнел. Та човека изкормил някаква аларма, която бил намерил :banghead:
Абе тая аларма да не е свързана ЕЙ ТАКА бееее. :banghead:
Отворил ми и ключа (ромбовидния) и му "сменил" батерията, защото можело да е в нея проблема :banghead: :banghead: :banghead:
След тия процедури помпата в резервоара вече не се чувала да работи и не е достигал ток до бобините... :banghead: Само на стартер върти, но палене няма...
Ейййй, ще ми разсипят колата...

Въпроса ми към разбиращите е дали са прецакали МНОГО нещата. Какви проблеми може да са се появили от тези процедури?



Колега без да претендирам, че съм много вътре в нещата. Според мен като е сменил батерията на ключа нищо не е развалил щом колата върти на стартер (ако има проблем с фабричния имобилайзер (ампулата) няма да върти стартера). По скоро проблема е с имобилайзера на допълнителната аларма която е изскубана от "разбирача" а защо самата кола не е палела преди това не мога да гадая.
Успех и дано се оправиш по безболезнено.

П.п. А към колегата който се чуди как се махат разни работи само да му напомня, че няма нещо измислено от човек което друг да не може да подобри, развали, преработи и тн....

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook