Загряване на предна гума
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Загряване на предна гума
Колеги,
От есента на миналата година съм горд собственик на Е46 2-ка дизел купе, фейслифт.
Много съм доволен от колицата. Преди седмица и смених маслото и исках да ми направят диагностика на окачването.
Казаха ми, че тампоните и биалетките са за смяна. Сменихме ги. След два дни предницата започна да скърца при въртене на волана и при неравности.
На по-висока скорост волана трепери, а предната лява джанта се загрява много и гумата мирише.
Някакви предположения какво може да е ?
От есента на миналата година съм горд собственик на Е46 2-ка дизел купе, фейслифт.
Много съм доволен от колицата. Преди седмица и смених маслото и исках да ми направят диагностика на окачването.
Казаха ми, че тампоните и биалетките са за смяна. Сменихме ги. След два дни предницата започна да скърца при въртене на волана и при неравности.
На по-висока скорост волана трепери, а предната лява джанта се загрява много и гумата мирише.
Някакви предположения какво може да е ?
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Загряване на предна гума
Много странно е това.Огледай някъде да не опира гумата и върви в някой читав сервиз да ти погледнат ходовата част да не би някой "пишман майстор" да не е монтирай нещо както не трябва,въпреки че не виждам как гореспоменатите части могат да се объркат 

- aqa_boy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 16.07.2011
- Местоположение: Пещера
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d Sport '04
- Мечтае да кара: 14 етажна панелка
Re: Загряване на предна гума
trenbolon написа:Колеги,
От есента на миналата година съм горд собственик на Е46 2-ка дизел купе, фейслифт.
Много съм доволен от колицата. Преди седмица и смених маслото и исках да ми направят диагностика на окачването.
Казаха ми, че тампоните и биалетките са за смяна. Сменихме ги. След два дни предницата започна да скърца при въртене на волана и при неравности.
На по-висока скорост волана трепери, а предната лява джанта се загрява много и гумата мирише.
Някакви предположения какво може да е ?
И като пуснеш волана дърпа наляво...?
При мене беше блокирал апарат, но по-често е проблем със спирачен маркуч.
Най-добре е да не я караш, защото така твърде много се нагряват дисковете.
Треперенето на волана може да е от изкривен спирачен диск.
Постоянно ли е или само на моменти?
Най-лесно се проверява като я вдигнеш колата и завъртиш гумата - ако не се върти или трудно се върти е от спирачната система.
Колко ти излезе смяната на тампони и биалетки + труд?
От гъзария се умира!
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
Re: Загряване на предна гума
виж си и болтовете на джантата,ей така превантивно
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Загряване на предна гума
Звучи като блокирал апарат.... като я пускаш по инерция на равно - спира ли сама?
Si non confectus, non reficiat.
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Загряване на предна гума
за да си провериш дали всичко е ок и не ти задържат спирачки има следния начин без да вдигаш колата и да въртиш колелата(което според мен е по-лесно) караш на прав участък без наклони неравности, желателно е да няма и попътен и насрещен вятър, изравняваш скоростта на 50км/ч и я пускаш по инерция, колата трябва да измини минимум 400м. . На въпроса от каде на къде не мога да отговоря, този мурафет го знам от един преподавател по автомобилна техника и механика, но съм го пробвал с кола която няма проблеми минава ги тези метри.
Re: Загряване на предна гума
И аз имах същия проблем преди 2 седмици. От време на време почва да тресе волана и загрява дясната джанта и мирише на изгоряло. Оказа се че спирачните маркучи са за смяна, задържаха отдясно апарата. Смених ги и се оправи. Успех!
- kali76
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.10.2011
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Пол: Мъж
- Кара: Е 91 318I
- Мечтае да кара: НОВ автомобил
Re: Загряване на предна гума
На мене така ми загряваше предно ляво
.Беше блокирал апарата.Свалихме го и го разглобихме,беше хванал даже малко ръжда,след това с финна шкурка се почисти и го зглобихме.Това беше преди три години и бях тираджия -малко я карах
,а другото което е че спирачната течност май не беше сменяна от предишния собственик никога.Сега всичко е ОК
.



- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Загряване на предна гума
Може и някой водач на апарата да се е заварил. Виждал съм такъв случай, в резултат на което диска се износи неправилно. Беше си за изхвърляне.
- nik4o_83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 6.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на ток
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Загряване на предна гума
cip написа:И аз имах същия проблем преди 2 седмици. От време на време почва да тресе волана и загрява дясната джанта и мирише на изгоряло. Оказа се че спирачните маркучи са за смяна, задържаха отдясно апарата. Смених ги и се оправи. Успех!
Същият случай - и при мен беше така. След смяна на маркуч всичко се оправи.
Не я карай така колега, че ще ти изяде диска. При мен се усети и рязко завишаване на разхода - просто колата не вървеше на моменти и трябваше да я настъпвам повече, за да смогвам

Re: Загряване на предна гума
Направих рекламация в сервиза днес.
Казаха, че най-вероятно е от спирачните апарати, а не от биалетки или тампони.
Ще пиша по-късно какво съм сменял и какво.
Казаха, че най-вероятно е от спирачните апарати, а не от биалетки или тампони.
Ще пиша по-късно какво съм сменял и какво.
Re: Загряване на предна гума
Колега,
след като са ти работили по предницата майстори непременно иди да ти направят баланс на ходова част!
Много е възможно гумите да се с изкривена геометрия и да се търкат поради изменения наклон. Можа да са така: / \ и се изтриват отвътре,
може да са така: \ / и се изтриват отвън като и двата варианта се получава неравномерно триене и лошо износване водещо да пълна загуба на покритие. Може гумите да се сключват навътре или да отварят навън и пак има триене и загряване.
Напиши след баланс какви данни са ти дали за геометрията на ходовата част?
Гума загрява от триене, а тя се трие в пътя.
след като са ти работили по предницата майстори непременно иди да ти направят баланс на ходова част!
Много е възможно гумите да се с изкривена геометрия и да се търкат поради изменения наклон. Можа да са така: / \ и се изтриват отвътре,
може да са така: \ / и се изтриват отвън като и двата варианта се получава неравномерно триене и лошо износване водещо да пълна загуба на покритие. Може гумите да се сключват навътре или да отварят навън и пак има триене и загряване.
Напиши след баланс какви данни са ти дали за геометрията на ходовата част?
Гума загрява от триене, а тя се трие в пътя.
Re: Загряване на предна гума
aqa_boy написа:trenbolon написа:Колеги,
От есента на миналата година съм горд собственик на Е46 2-ка дизел купе, фейслифт.
Много съм доволен от колицата. Преди седмица и смених маслото и исках да ми направят диагностика на окачването.
Казаха ми, че тампоните и биалетките са за смяна. Сменихме ги. След два дни предницата започна да скърца при въртене на волана и при неравности.
На по-висока скорост волана трепери, а предната лява джанта се загрява много и гумата мирише.
Някакви предположения какво може да е ?
И като пуснеш волана дърпа наляво...?
При мене беше блокирал апарат, но по-често е проблем със спирачен маркуч.
Най-добре е да не я караш, защото така твърде много се нагряват дисковете.
Треперенето на волана може да е от изкривен спирачен диск.
Постоянно ли е или само на моменти?
Най-лесно се проверява като я вдигнеш колата и завъртиш гумата - ако не се върти или трудно се върти е от спирачната система.
Колко ти излезе смяната на тампони и биалетки + труд?
Именно апарата е проблема.
Треперенето е само на висока скорост.
Тампони биалетки труд - 100лв.
- aqa_boy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 16.07.2011
- Местоположение: Пещера
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d Sport '04
- Мечтае да кара: 14 етажна панелка
Re: Загряване на предна гума
гумата написа:Гума загрява от триене, а тя се трие в пътя.
Джантата загрява, понеже спирачния диск загрява, понеже е блокирал или блокира от време на време.
А това че му мирише от гумата е субективно и вероятно е миризма от накладката.
От гъзария се умира!
- nik4o_83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 6.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на ток
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Загряване на предна гума
aqa_boy написа:гумата написа:Гума загрява от триене, а тя се трие в пътя.
Джантата загрява, понеже спирачния диск загрява, понеже е блокирал или блокира от време на време.
А това че му мирише от гумата е субективно и вероятно е миризма от накладката.

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани