525d нещо не иска да пали
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- g_ishkitiev
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 7.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 525d 2002год.
525d нещо не иска да пали
Здравейте, знам че има доста коментари по тази тема. Но при мен е малко по-различно.
Преди 2-3 дена както всичко си работеше по колата, спрях я за около 1 час и след това не искаше да запали. Досега не ми е прекъсвала никога на каквито и да е обороти, нито е губила мощност.
Знам че е от помпа, понеже като дам на контакт не се чуваше както обикновено шум от помпа. Проблема е че не знам коя помпа се чува в купето при даването на контакт. Тази от резервоара или тази под седалката.
Друга подробност е че когато ми го направи това нямах много нафта, можеби около 10 литра. Оставих я колата, след 2 часа се върнах и си запали без проблем все едно нищо не е имало. Пробвах я след това всичко си вървеше нормално. Струва ми се че беше малко по-мудна, но може и да си внушавам пък и нямаше къде да я настъпя повечко. От тогава стои в гаража и все не ми остава време пък и пари да се занимавам с нея.
Още не съм я карал на диагностика, свалих само задната седалка уж да гледам помпата но не остана време. Вчера питах в БОВА Кар, от там ми казаха най-вероятно е тази под седалката и струва 500лв...
Наумил съм си първо да и извадя помпата от резервоара и да я почистя ако има някакви боклуци по цедката, после ще я закарам на диагностика.
По-интересното което искам да питам е , знаете ли тая помпа дали си мени дебита? Аз си мисля, че една помпа или върви или не. Притеснява ме ако прекъсва нещо или пуска по-малко нафта да не скапя помпата за високо налягане. Скоро ще я сменя де, но сега ме притеснява и да я карам :-).
btw колата е 525д, 2002год. комон рейл, не е ТДС ;-)
Преди 2-3 дена както всичко си работеше по колата, спрях я за около 1 час и след това не искаше да запали. Досега не ми е прекъсвала никога на каквито и да е обороти, нито е губила мощност.
Знам че е от помпа, понеже като дам на контакт не се чуваше както обикновено шум от помпа. Проблема е че не знам коя помпа се чува в купето при даването на контакт. Тази от резервоара или тази под седалката.
Друга подробност е че когато ми го направи това нямах много нафта, можеби около 10 литра. Оставих я колата, след 2 часа се върнах и си запали без проблем все едно нищо не е имало. Пробвах я след това всичко си вървеше нормално. Струва ми се че беше малко по-мудна, но може и да си внушавам пък и нямаше къде да я настъпя повечко. От тогава стои в гаража и все не ми остава време пък и пари да се занимавам с нея.
Още не съм я карал на диагностика, свалих само задната седалка уж да гледам помпата но не остана време. Вчера питах в БОВА Кар, от там ми казаха най-вероятно е тази под седалката и струва 500лв...
Наумил съм си първо да и извадя помпата от резервоара и да я почистя ако има някакви боклуци по цедката, после ще я закарам на диагностика.
По-интересното което искам да питам е , знаете ли тая помпа дали си мени дебита? Аз си мисля, че една помпа или върви или не. Притеснява ме ако прекъсва нещо или пуска по-малко нафта да не скапя помпата за високо налягане. Скоро ще я сменя де, но сега ме притеснява и да я карам :-).
btw колата е 525д, 2002год. комон рейл, не е ТДС ;-)
- sinhron123
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 10.06.2011
Re: 525d нещо не иска да пали
налей и нафта поне до половината и не я оставяй да пада под 15 литра никога. Ако всичко е нормално значи помпата в резервоара си работи. Помпата под седалката я има и на други места -китайски и италиански от 100 до 200 лева. или втора употреба за 80 и нагоре. Тая под седалката е която трябва да се чува. На диагностика ще я закачат за 20 лева там се гледа Pre-supply pressure ако е под 3.5 значи помпата я няма.
Това всичкото го пише в форума поне на 50 места.
Това всичкото го пише в форума поне на 50 места.
- HERMES
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 28.10.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53 3.0 D 03
Re: 525d нещо не иска да пали
Колега,недей да бързаш да сменяш помпата.
Аз така смених две помпи за по 400 лева и
накрая излезе релето,което управлява въпросната помпа,а то струва 21 лева.........
Аз така смених две помпи за по 400 лева и
накрая излезе релето,което управлява въпросната помпа,а то струва 21 лева.........
Re: 525d нещо не иска да пали
sinhron123 написа:налей и нафта поне до половината и не я оставяй да пада под 15 литра никога. Ако всичко е нормално значи помпата в резервоара си работи. Помпата под седалката я има и на други места -китайски и италиански от 100 до 200 лева. или втора употреба за 80 и нагоре. Тая под седалката е която трябва да се чува. На диагностика ще я закачат за 20 лева там се гледа Pre-supply pressure ако е под 3.5 значи помпата я няма.
Това всичкото го пише в форума поне на 50 места.
Колега мога ли да питам защо не трябва да пада горивото под 15 литра ? Питам щото веднъж така ми загасна, когато падна под 15 литра горивото ? Да не е някакво замърсяване ?
- g_ishkitiev
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 7.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 525d 2002год.
Re: 525d нещо не иска да пали
значи вече 3-4 дена си я карам колата и нямам никакви проблеми. Заредих я до горе, пробвах я на няколко пъти да я настъпвам на високи обороти и няма прекъсване или загуба на мощност.
Първите 1-2 дена след като ми спря помпата ми се струва че имаше по-странен шум докато карах. Дори веднъж като я настъпах повече нещо изхърка и ми се стори, че се скапа на цяло. Но сега си работи нормално, тази седмица ще я закарам на диагностика да проверят налягането и евентуално ако са се записали някакви грешки.
Ще пиша във форума какъв е резултата.
Възможно ли е да е засмукала въздух и затова да не е работила, а после тия шумове да са от обезвъздушаване
Първите 1-2 дена след като ми спря помпата ми се струва че имаше по-странен шум докато карах. Дори веднъж като я настъпах повече нещо изхърка и ми се стори, че се скапа на цяло. Но сега си работи нормално, тази седмица ще я закарам на диагностика да проверят налягането и евентуално ако са се записали някакви грешки.
Ще пиша във форума какъв е резултата.
Възможно ли е да е засмукала въздух и затова да не е работила, а после тия шумове да са от обезвъздушаване
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: 525d нещо не иска да пали
Pavlinius написа:sinhron123 написа:налей и нафта поне до половината и не я оставяй да пада под 15 литра никога. Ако всичко е нормално значи помпата в резервоара си работи. Помпата под седалката я има и на други места -китайски и италиански от 100 до 200 лева. или втора употреба за 80 и нагоре. Тая под седалката е която трябва да се чува. На диагностика ще я закачат за 20 лева там се гледа Pre-supply pressure ако е под 3.5 значи помпата я няма.
Това всичкото го пише в форума поне на 50 места.
Колега мога ли да питам защо не трябва да пада горивото под 15 литра ? Питам щото веднъж така ми загасна, когато падна под 15 литра горивото ? Да не е някакво замърсяване ?
Не е замърсяване. Просто като остане с малко гориво и се скапва тази помпа в резервоара. И тогава почва да гасне под и около 15 л.

- g_ishkitiev
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 7.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 525d 2002год.
Re: 525d нещо не иска да пали
Здравейте момчета :-), моя проблем вече е ясен. Аз и преди знаех, но все пак да споделя.
Значи след първото "не палене" всичко си вървеше все едно нищо няма. След това се разшумя помпата като дам на контакт. Вече започна да шуми по-силно и дори като си в купето, съвсем ясно се чуваше че е тази под шофьорската седалка. Обаче не ми губеше мощност, все отлагах кога да я сменя. Днеска пак не искаше да пали.. добре, че бях на 4-5км. от вкъщи, не ми се искаше да я дърпам понеже е автоматик, ама леко, леко и я прибрах. Тъкмо щях да я бутам в къщи на канала и тя взе че си запали. Вкарах я в гаража, като слязох под колата си се чуваше как шуми тази помпа. Така че ако имате съмнения това е диагностиката, някой влиза под колата друг дава контакт ;-).
Иначе самата помпа се сваля за 15мин. Маха се голямата кора под двигателя, развиват се с ключе 10 няколко болта и това е :-).
Утре ще търся друга помпа (оригиналната е Pierburg). Днеска приятел ми предложи за 170лв някаква, уж на дилърски цени. Но сякаш предпочитам пак да си сложа Pierburg. До сега каквото съм сменил по колата всичко слагам като оригиналното. Иначе от бова кар ми искат 500лв, но за жалост в момента не съм в цветущо финансово състояние, за да я подържам при тях
.
П.С. този път като не искаше да ми пали, имаше над 3/4 от резервоара.
Значи след първото "не палене" всичко си вървеше все едно нищо няма. След това се разшумя помпата като дам на контакт. Вече започна да шуми по-силно и дори като си в купето, съвсем ясно се чуваше че е тази под шофьорската седалка. Обаче не ми губеше мощност, все отлагах кога да я сменя. Днеска пак не искаше да пали.. добре, че бях на 4-5км. от вкъщи, не ми се искаше да я дърпам понеже е автоматик, ама леко, леко и я прибрах. Тъкмо щях да я бутам в къщи на канала и тя взе че си запали. Вкарах я в гаража, като слязох под колата си се чуваше как шуми тази помпа. Така че ако имате съмнения това е диагностиката, някой влиза под колата друг дава контакт ;-).
Иначе самата помпа се сваля за 15мин. Маха се голямата кора под двигателя, развиват се с ключе 10 няколко болта и това е :-).
Утре ще търся друга помпа (оригиналната е Pierburg). Днеска приятел ми предложи за 170лв някаква, уж на дилърски цени. Но сякаш предпочитам пак да си сложа Pierburg. До сега каквото съм сменил по колата всичко слагам като оригиналното. Иначе от бова кар ми искат 500лв, но за жалост в момента не съм в цветущо финансово състояние, за да я подържам при тях

П.С. този път като не искаше да ми пали, имаше над 3/4 от резервоара.
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: 525d нещо не иска да пали
Какви помпи слушаш колега? Влизаш, даваш на контакт и палиш, това да не ти е Golf3 да ти вие помпата в багажника? Когато се скапе тази под шоферската седалка, се сменя. Ако хич не ще да тръгне, се удря с нещо по кората отдолу и тръгва. Но смяната е повече от препоръчителна, оригинална или алтернатива. Аз също съм я сменял преди две години, помня беше 511 лв. в Дарукар, сложих друга, за 350 лв. в един сервиз, слава Богу до ден днешен никакви ядове. Това няма никаква връзка с горивото в резервоара. Палил съм моята кола, със стрелка опряла колчето в ляво и изписано на борда: RANGE --- КМ.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- g_ishkitiev
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 7.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 525d 2002год.
Re: 525d нещо не иска да пали
Повечето помпи преди да се скапят си променят звученето :-). Освен това преди да се скапе моята се чуваше слабо шумене, по различно от нормалното. Но беше прекалено слабо, за да се усети дали е от помпата в резервоара или под седалката. Иначе тази помпа и да си шуми не е страшно, до колкото разбрах тя играе роля само при запалаването.
Първия път като не ми запали я бях карал сигурно 1 седмица с малко нафта, по форумите пише че тия помпи се скапват основно заради това. И после при доста от хората не иска да запали, ако е с малко нафта :-). Аз не я смених веднага защото помислих, че може да се е напълнила нещо с боклуци от резервоара. Днеска си поръчах някаква измислена марка за 170лв., момчето от сервиза ми е приятел и ми обясняваше как няма никакво значение каква е марката.
Иначе за Golf 3, не мисли че BMW имат много по-качествени помпи :-). Може и да са от един производител.
Цените, които ми казаха днеска за помпите бяха - Pierburg - 330лв, Bosch - 450лв и тая измислената която май била китайска - 170лв.
Първия път като не ми запали я бях карал сигурно 1 седмица с малко нафта, по форумите пише че тия помпи се скапват основно заради това. И после при доста от хората не иска да запали, ако е с малко нафта :-). Аз не я смених веднага защото помислих, че може да се е напълнила нещо с боклуци от резервоара. Днеска си поръчах някаква измислена марка за 170лв., момчето от сервиза ми е приятел и ми обясняваше как няма никакво значение каква е марката.
Иначе за Golf 3, не мисли че BMW имат много по-качествени помпи :-). Може и да са от един производител.
Цените, които ми казаха днеска за помпите бяха - Pierburg - 330лв, Bosch - 450лв и тая измислената която май била китайска - 170лв.
- BMWDream
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 26.03.2010
- Местоположение: Перник
- Кара: BMW F01 740d xDrive
Re: 525d нещо не иска да пали
При мен беше същия проблем.Като колата е топла-не пали.Оказа се датчик за температурата или за налягане на маслото(и аз не помня точно).Смених го и всичко се оправи....
- g_ishkitiev
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 7.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 525d 2002год.
Re: 525d нещо не иска да пали
BMWDream написа:При мен беше същия проблем.Като колата е топла-не пали.Оказа се датчик за температурата или за налягане на маслото(и аз не помня точно).Смених го и всичко се оправи....
А при мен май нямаше връзка топла/студена. По-скоро като чукнеш от долу помпата и се оправя. Но това го разбрах след като я качих на канала и свалих помпата. Точно преди да я вкарам в гаража запали, вкарах я изгасих я и пак не искаше да запали. После свалих пластмасата отдолу, чукнах помпата и тръгна. Както и да е.. ще видим колко време ще изкара тая за 170лв ;-). Иначе явно тия помпи се чупят често. В бова кар още докато им казах какъв е проблема и веднага ми отговориха "помпата под седалката"

Re: 525d нещо не иска да пали
Никога до сега не съм чувал някоя от помпите си.Не знам как ги слухтите вие,но поне аз никога нищо такова не чувам.
Относно темата,с ИНПА-та може да ди провериш какво налягане държат помпите ти и дали са в норма.
Относно темата,с ИНПА-та може да ди провериш какво налягане държат помпите ти и дали са в норма.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани