Проблем с фабричен ксенон
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- L_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 13.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525д 2003 Автоматик
Re: Проблем с фабричен ксенон
Привет,
малко след като пуснах този пост крушката започна да променя цвета си и съответно се оказа, че тя е за смяна а не баласта.
Вариантите бяха 3 - китайска, оригинална от дару/камор или Д2С осрам/филипс. Първо опитах с китайска(нали казват, че нямат проблеми и раслика) за 20-30 лв, но от 4 крушки нито една не запали(само премигваха).
Като видях, че с китайската не става отидох и си взех осрам за ~130 лв и всичко заспа - Запали от първия път без проблеми.
Поздрави и късмет.....
малко след като пуснах този пост крушката започна да променя цвета си и съответно се оказа, че тя е за смяна а не баласта.
Вариантите бяха 3 - китайска, оригинална от дару/камор или Д2С осрам/филипс. Първо опитах с китайска(нали казват, че нямат проблеми и раслика) за 20-30 лв, но от 4 крушки нито една не запали(само премигваха).
Като видях, че с китайската не става отидох и си взех осрам за ~130 лв и всичко заспа - Запали от първия път без проблеми.
Поздрави и късмет.....
- Alexander Alexandrov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 17.02.2010
- Пол: Мъж
Re: Проблем с фабричен ксенон
И аз да попитам
При мен при минусовите температури крушката понякога светва 5-10сек след включването и.Понякога даже светва и борда за изгоряла крушка.Това признак за отиваща крушка ли е, или баласт?
При мен при минусовите температури крушката понякога светва 5-10сек след включването и.Понякога даже светва и борда за изгоряла крушка.Това признак за отиваща крушка ли е, или баласт?
Маса народ напусна селското стопанство и влезе в родния ШОУБИЗНЕС
- meti_vd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 22.09.2011
- Местоположение: Sion,Swiss
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d
Re: Проблем с фабричен ксенон
Колеги моя проблем се реши след смяна на крушките сега са ОК!
Но след смяна на предното окачване с по високо фаровере ми светят доста високо и заслепяват насреща движещите се автомобили.При пускане на фаровере се самонастройват но пак са високо,има ли начин за някакво регулиране на височината на фаровете?Някак си да се излъжат машинките който определят колко е натоварена колата
Благодаря!
Поздрави!
Но след смяна на предното окачване с по високо фаровере ми светят доста високо и заслепяват насреща движещите се автомобили.При пускане на фаровере се самонастройват но пак са високо,има ли начин за някакво регулиране на височината на фаровете?Някак си да се излъжат машинките който определят колко е натоварена колата

Благодаря!
Поздрави!
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани