Проблем с нивото на маслото
Модератор: Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Проблем с нивото на маслото
Маслото не мирише на бензин, а и както вече казах при източване не пролича да е било с повишено количество, а напротив 

Re: Проблем с нивото на маслото
ddddk написа:Аз бих извадил картера да видя какво има на дъното му
може и с една ролетка да премери дължината на пръчката за маслото.
Дават я L=533,5MM,нали за м20б25 става дума
Re: Проблем с нивото на маслото
Вчера свалих картера и измерих щеката - размера е точно толкова, колкото е написал колегата, а по картера няма някакви странни наслоявания или образования. Долях обратно точното количество масло - същата работа 

Re: Проблем с нивото на маслото
bat_gosho написа:Нивото се мери само на загрят и изгасен мотор и на хоризонтална повърхност
Айде бе. Мери се на студен двигател, когато се очаква маслото да се е стекло в картера...


- Nasko_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 6.09.2011
- Местоположение: Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330i
Re: Проблем с нивото на маслото
PornoMANo написа:bat_gosho написа:Нивото се мери само на загрят и изгасен мотор и на хоризонтална повърхност
Айде бе. Мери се на студен двигател, когато се очаква маслото да се е стекло в картера...
Ама разбира се, че на студен двигател трябва. И това, което каза колегата, че разликата при мерене на маслото на студен и топъл мотор била незабележима, изобщо не е така. Има разлика и то съществена.
След като ми смениха маслото на колата, бяха сипали повече и беше 2мм над макс-а. Източих около 200мл през дупката за пръчката за маслото с маркуче ( разбира се преди това запалих колата да загрее, защото иначе няма дърпане на маслото), след това количество мушнах пръчката и ми показа около 3мм под максимума, викам ок е така. На сутринта пак го проверявам на студен мотор, беше точно на максимум. Така че има разлика между загрял и студен двигател.
Не спори с глупак, защото ще те принизи до нивото си и ще те победи с опит!
Re: Проблем с нивото на маслото
Добре как е възможно тогава това нещо - източват ми 2.5 литра, преди което показанието на щеката много над макса; доливат ми 4.5 литра масло - показанието отново много над макса 

- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Проблем с нивото на маслото
manos написа:Добре как е възможно тогава това нещо - източват ми 2.5 литра, преди което показанието на щеката много над макса; доливат ми 4.5 литра масло - показанието отново много над макса
много нагоре на едно и също ниво ли

Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




Re: Проблем с нивото на маслото
Да, цялата сонда на щеката е в масло. Така беше, когато маслото е било 2.5 литра, така е и когато е 4.5 литра 

Re: Проблем с нивото на маслото
това е невъзможно!!!
няма как с чисто дъно на картера , правилната пръчка и 2.5 литра масло САМО,замерено на студен мотор и да ти показва ,че е на макс.
другият вариант е да духа масло през пръчката,но за такива работи не си писал.
няма как с чисто дъно на картера , правилната пръчка и 2.5 литра масло САМО,замерено на студен мотор и да ти показва ,че е на макс.
другият вариант е да духа масло през пръчката,но за такива работи не си писал.
- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: Проблем с нивото на маслото
manos написа:Да, цялата сонда на щеката е в масло. Така беше, когато маслото е било 2.5 литра, така е и когато е 4.5 литра
Колега айде стига глупости.......Как ще ти източат 2,5л масло и ще долеят 4,5

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Проблем с нивото на маслото
Абе Манос, ти забърсваш ли щеката преди да я вкараш в тръбичката
Ще ме извиняваш за бъзика, ама то друго не остана
Сега сериозно:
Я, пробвай с ръка да размърдаш тръбичката на щеката да не би да се мандъхерца нагоре-на долу и да ни побърква тука всичките

Ще ме извиняваш за бъзика, ама то друго не остана

Сега сериозно:
Я, пробвай с ръка да размърдаш тръбичката на щеката да не би да се мандъхерца нагоре-на долу и да ни побърква тука всичките


- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Проблем с нивото на маслото
ddddk написа:Абе Манос, ти забърсваш ли щеката преди да я вкараш в тръбичката![]()
Ще ме извиняваш за бъзика, ама то друго не остана![]()
Сега сериозно:
Я, пробвай с ръка да размърдаш тръбичката на щеката да не би да се мандъхерца нагоре-на долу и да ни побърква тука всичките
е тя ако се мандахерца ще е всичкото в масло и като спреш на обороти отдолу ще прави локва. Изпитано заради гуменото и уплътнение и целия мотор отдолу беше гнусен.


- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Проблем с нивото на маслото
rottweiler написа:ddddk написа:Абе Манос, ти забърсваш ли щеката преди да я вкараш в тръбичката![]()
Ще ме извиняваш за бъзика, ама то друго не остана![]()
Сега сериозно:
Я, пробвай с ръка да размърдаш тръбичката на щеката да не би да се мандъхерца нагоре-на долу и да ни побърква тука всичките
е тя ако се мандахерца ще е всичкото в масло и като спреш на обороти отдолу ще прави локва. Изпитано заради гуменото и уплътнение и целия мотор отдолу беше гнусен.
Аз имам право да питам.

Манос има право да не ми отговори

Всички останали имат право да ми обяснят колко съм тъп

Аз нямам право да им отговоря с попръжни

Наздраве!


- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблем с нивото на маслото
Няма как да се мандахерца тръбичката не е ли хваната с болт ?
за меренето на работещ двигател ясно че не се мери така а на студен двигател то нагоре се спомена вече
единственото което ми идва на ум е че маслото оттича през предпазния клапан обратно в картера при престой.На студен двигател мериш палиш за една минута колкото да го напълни в системата и пак мериш ако се нормализира по щека значи просто се връща долу.
Това е предположение все пак.
за меренето на работещ двигател ясно че не се мери така а на студен двигател то нагоре се спомена вече
единственото което ми идва на ум е че маслото оттича през предпазния клапан обратно в картера при престой.На студен двигател мериш палиш за една минута колкото да го напълни в системата и пак мериш ако се нормализира по щека значи просто се връща долу.
Това е предположение все пак.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани