Изпускателна система на е30 320и
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Bozhidar
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 29.12.2010
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 320i
- Мечтае да кара: Малко по-мощно Е30
Изпускателна система на е30 320и
Здравейте, Колеги.
Реших да пусна тази тема с цел да добия някаква по-голяма яснота по процедурата с правенето на "custom" изпускателна система от колектора до крайното гърне. Прочетох доста мнения тук във форума и единственото, което разбрах със сигурност е, че:
1. препоръчително е да има поне едно резонаторно гърне (ако е едно - малко след колектора).
2. по-добре е ако системата бъде направена от 1 тръба за разлика от серийната такава, която е с 2 на 45мм.
Като за начало мисля да започна с ето това: http://www.proparts.bg/product/1436/spo ... 88-93.html и за момента плана ми стига до тук
. Това е така защото наистина искам да се получи нещо, което да не е много далеч от серийното, но с една идея по-отпушено, понеже смятам двигателя да си остане атмосферен възможно най-близко до "stock", като най-вероятно в последствие обмислям варианта за един конусен филтър.
1. едното нещо, което ми се върти като вариант е след въпросният колектор да продължа със фабричната изпускателна система с 2-те тръби, катализатор или резонатор и крайно гърне. Това го обмислям понеже виждам, че на снимката веднага след така наречения "Х" елемент, където се кръстосват тръбите с цел изравняване на налягането пак продължават като 2.
2.Другият вариант (с 1 тръба) - отделни компоненти (резонатор, крайно гърне и неръждавейка с дадено "фи", която да ги свърже).
Въпросите ми към всички, които могат да ми помогнат и са си патили както се казва: идеи за това как да се получи съответното нещо по грамотен начин. Относно първият вариант притесненията ми са свързани с това дали няма да се изгуби цялата идея на разплетения колектор като веднага след това се накачи "stock" генерация. Относно 2-рия вариант - какво "фи" тръба трябва да си набавя (55мм, 60мм или примерно 63мм) - надявам се това Вие да ми кажете и другото, как да разбера кой е правилният резонатор за тази система ?
Надявам се да съм бил изчерпателен от към информация, която може да помогне на Вас и същевременно да не съм бил прекалено отекчаващ с въпросите си. Просто това ми е първата кола, първото БМВ и като цяло за пръв път се сблъсквам с проблеми от това естество. Целта ми е да се получи нещо качествено, като същевременно се придържам към един по-ограничен бюджет.
Благодаря предварително на всички.
Поздрави Божидар.
Реших да пусна тази тема с цел да добия някаква по-голяма яснота по процедурата с правенето на "custom" изпускателна система от колектора до крайното гърне. Прочетох доста мнения тук във форума и единственото, което разбрах със сигурност е, че:
1. препоръчително е да има поне едно резонаторно гърне (ако е едно - малко след колектора).
2. по-добре е ако системата бъде направена от 1 тръба за разлика от серийната такава, която е с 2 на 45мм.
Като за начало мисля да започна с ето това: http://www.proparts.bg/product/1436/spo ... 88-93.html и за момента плана ми стига до тук

1. едното нещо, което ми се върти като вариант е след въпросният колектор да продължа със фабричната изпускателна система с 2-те тръби, катализатор или резонатор и крайно гърне. Това го обмислям понеже виждам, че на снимката веднага след така наречения "Х" елемент, където се кръстосват тръбите с цел изравняване на налягането пак продължават като 2.
2.Другият вариант (с 1 тръба) - отделни компоненти (резонатор, крайно гърне и неръждавейка с дадено "фи", която да ги свърже).
Въпросите ми към всички, които могат да ми помогнат и са си патили както се казва: идеи за това как да се получи съответното нещо по грамотен начин. Относно първият вариант притесненията ми са свързани с това дали няма да се изгуби цялата идея на разплетения колектор като веднага след това се накачи "stock" генерация. Относно 2-рия вариант - какво "фи" тръба трябва да си набавя (55мм, 60мм или примерно 63мм) - надявам се това Вие да ми кажете и другото, как да разбера кой е правилният резонатор за тази система ?
Надявам се да съм бил изчерпателен от към информация, която може да помогне на Вас и същевременно да не съм бил прекалено отекчаващ с въпросите си. Просто това ми е първата кола, първото БМВ и като цяло за пръв път се сблъсквам с проблеми от това естество. Целта ми е да се получи нещо качествено, като същевременно се придържам към един по-ограничен бюджет.
Благодаря предварително на всички.
Поздрави Божидар.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Изпускателна система на е30 320и
Освен Мурбо...друго няма да му помогне на тоя матор 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- BMW_DRIVER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 356
- Регистриран на: 24.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: 328ci & E30 327Ti
- Мечтае да кара: която вкачи
Re: Изпускателна система на е30 320и
на тоз мъртвец няма смисал от тези грешно дадени пари
продай мотора и с парите за генерацията си вземи б25 


http://www.youtube.com/watch?v=P0XCgzj6 ... e=youtu.be неделни развлечения-бог да дава живот на шперо 
2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw

2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Изпускателна система на е30 320и
да прав си..пълно с плащачи за б20ки и е пълно с читави б25ци за по 300-400лв

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Bozhidar
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 29.12.2010
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 320i
- Мечтае да кара: Малко по-мощно Е30
Re: Изпускателна система на е30 320и
Напълно съм съгласен с Вас, но в момента нито ги имам парите необходими за swap, а те далеч не се простират до 300-400 понеже до там просто ще имам 1 мотор, който нито ще е в колата нито ще е обслужен и т.н.
А тя една читаво направена генерация за моя мотор винаги може да се запази и в последствие да се прехвърли на б25-ца
...или греша?
А тя една читаво направена генерация за моя мотор винаги може да се запази и в последствие да се прехвърли на б25-ца

- Bozhidar
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 29.12.2010
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 320i
- Мечтае да кара: Малко по-мощно Е30
Re: Изпускателна система на е30 320и
Предполагам, че мненията на повечето са същите като на колегите, които ми отговориха. И, че за повечето от Вас сигурно е безмислено да правят нещо по такъв "умрял" мотор, но както казах вече за пръв път ми е, интересно ми е как се случват нещата. Нямам желание от първия път да се хвърлям на голям мотор с много коне и т.н. Пък и не смятам, че ще са хвърлени пари на вятъра понеже както казах вече генерацията при едно евентуално подменяне на двигателя остава...така, че ако все пак някой има желание да сподели опита си бих бил крайно благодарен.
- Teodor40
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 16.02.2010
- Местоположение: София,кв.Стефан Караджа
- Пол: Мъж
- Кара: E 30-ки
- Мечтае да кара: с безплатен бензин
- Детайли за колата: дърт бандит!
Re: Изпускателна система на е30 320и
Божидаре,няма как в БГ форум да не ти кажат колко си "тъп"!
Прави това което ти е на сърце,парите и времето са си твой...хора,които са свикнали да карат само М3-ки или около 200hp коли,много ясно, че ще ти кажат да не се занимаваш с "мъртъвци".Аз карам от няколко години М20В20 и мога да кажа,че си е екстра...вярно умаля ми вече и съм си купил М20В25,който ще сложа съвсем скоро! По темата - направи си генерацията ,както я е измислил немеца преди двадесет и няколко години,сложи си от готините колектори и ти гарантирам ,че ще останеш доволен,а един ден ако решиш да сложиш В25 ,тази генерация пак ще ти върши работа!
Поздрави Теодор! 



Последна промяна Teodor40 на 30 Май 2012, 8:03, променена общо 1 път
- Bozhidar
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 29.12.2010
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 320i
- Мечтае да кара: Малко по-мощно Е30
Re: Изпускателна система на е30 320и
Много ти благодаря за отговора. И аз като цяло си мислех, че тоя вариант ще е по-добър защото при другия много питанки ми се получават. Още веднъж мерси и успех.
- Egoist
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 30.12.2008
- Кара: kolite da se 4upqt
- Мечтае да кара: E30 s izgled kum zvesdite(kabrio)mai mu vikat :D
- Детайли за колата: E30 s dve porti namru6tena usmivka na farovete s lupi i kunec :)
Re: Изпускателна система на е30 320и
и аз подкрепям колегата теодорчо а и аз съм с м20б20 с такава генерация само че не е нераждавеика а е желязна на sebring ако искаш ми пиши в скаип да ти покажа и обясня
Egoist_89 skype

всеки истински ентусиаст рано или къснно прави двигателя на мармалад 

- Nucl3arDru1D
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2317
- Регистриран на: 16.12.2003
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е30, е36, e39
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: Nuclear Touring
Re: Изпускателна система на е30 320и
Колега,
не се занимавай с глупости, ама наистина глупости - сипвай си бензин и си карай
не се занимавай с глупости, ама наистина глупости - сипвай си бензин и си карай

- emo_todorov1985
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 20.07.2011
- Местоположение: свищов
- Пол: Мъж
- Кара: e30
- Мечтае да кара: е30 със v8
Re: Изпускателна система на е30 320и
колега няма нужда на б20 генерация,събери някой лев както аз мисля да направя и си вземи б25 или нещо друго ще е много по добре
- Мом4ето с БМВ-то
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 17.06.2009
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 320 '83
- Мечтае да кара: Е30 (М6 G-power)
- Детайли за колата: M50b20 (edit)
Re: Изпускателна система на е30 320и
хора стига сте хейтвали и хранили хората който постват човека пита как да пойзцеди този мотор не за савет какъв мотор да си купи
за неговия стандарт може да е свален от сувалка аз също съм с 20-ка но М50 разликата не е коренна и според мене си варви доволно просто отговаряйте на въпроса не давайте акъл кой мотор върви и кой не! не беше тва въпроса на момчето
за неговия стандарт може да е свален от сувалка аз също съм с 20-ка но М50 разликата не е коренна и според мене си варви доволно просто отговаряйте на въпроса не давайте акъл кой мотор върви и кой не! не беше тва въпроса на момчето
4овек и добре да живее се жени... и син идиот му се ражда... и ако не е карал БМВ за кво' е живял...???!!!
http://sucker1.snimka.bg/auto-racing/ba ... 2.25354796
http://sucker1.snimka.bg/auto-racing/ba ... 2.25354789
http://sucker1.snimka.bg/auto-racing/ba ... 2.25354796
http://sucker1.snimka.bg/auto-racing/ba ... 2.25354789
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
Re: Изпускателна система на е30 320и
Мом4ето с БМВ-то написа:хора стига сте хейтвали и хранили хората който постват човека пита как да пойзцеди този мотор не за савет какъв мотор да си купи
за неговия стандарт може да е свален от сувалка аз също съм с 20-ка но М50 разликата не е коренна и според мене си варви доволно просто отговаряйте на въпроса не давайте акъл кой мотор върви и кой не! не беше тва въпроса на момчето
разлика между м20 и м50 б20.. ми то няма прилика във всяко едно отношение освен че са 6-таци,
по темата.. няма никав смисал от тия тенекии .. само ще сменят леко звука и ще си кажеш оле оле колко мноо тръгна а дефакто ще е същия куц патър , аз лично се набутах за такива педерастии на 2.8 ту , ефекта е 0
- Egoist
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 30.12.2008
- Кара: kolite da se 4upqt
- Мечтае да кара: E30 s izgled kum zvesdite(kabrio)mai mu vikat :D
- Детайли за колата: E30 s dve porti namru6tena usmivka na farovete s lupi i kunec :)
Re: Изпускателна система на е30 320и
BMWm5 написа:Мом4ето с БМВ-то написа:хора стига сте хейтвали и хранили хората който постват човека пита как да пойзцеди този мотор не за савет какъв мотор да си купи
за неговия стандарт може да е свален от сувалка аз също съм с 20-ка но М50 разликата не е коренна и според мене си варви доволно просто отговаряйте на въпроса не давайте акъл кой мотор върви и кой не! не беше тва въпроса на момчето
разлика между м20 и м50 б20.. ми то няма прилика във всяко едно отношение освен че са 6-таци,
по темата.. няма никав смисал от тия тенекии .. само ще сменят леко звука и ще си кажеш оле оле колко мноо тръгна а дефакто ще е същия куц патър , аз лично се набутах за такива педерастии на 2.8 ту , ефекта е 0
е тука колега ама абсолютно не си прав ако си слагал от тия дето са китаици и са правени в някои си гараж ок ама ако са истински няма да е тая работата аз сложих на моито м20б20 плетена генерация СЕБРИНГ ако ти говори нещо и ефект определено има доста повече се ряска


всеки истински ентусиаст рано или къснно прави двигателя на мармалад 

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Изпускателна система на е30 320и
Аз пък да ти кажа мойто скромно мнение.С тия ламарини по генерацията най много да влошиш нещата.Германеца ги е сметнал всички тръби отдолу и няма една кривка и тръбичка случайни.Генерация не се прави като се присаждат части от тук и там .
По въпроса за вървенето тоя мотор има потенциал да завърви и то много но трябва турбина за целта.Всичко друго е хвърлени пари на вятъра.
По въпроса за вървенето тоя мотор има потенциал да завърви и то много но трябва турбина за целта.Всичко друго е хвърлени пари на вятъра.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани