Теч/горене на масло-е39

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 25.03.2012
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Königstiger/Panzerkampfwagen Tiger Ausf. B

Теч/горене на масло-е39

Мнение от Sturm_blitz » 25 Мар 2012, 18:38

Здравейте колеги,мин година си взех е39-ка 520и,но не съм я карал много,даже хич я има 200км да съм навъртял на нея,я не.Та сега реших да се позанимавам с нея и ми е направило впечатление,че нивото на маслото много бързо пада,т.е поне така ми показва на таблото,покарам я малко из града и по едно време лампата за маслото почва да ми свети,но интересното е,че свети само когато колата работи на място,напимер на светофар,а като потегля изгасва,все на няколко пъти доливам масло (10w-40),но като я покарам още малко и пак светва. Днес я гледах по щеката,почти на макс. е, (е след доста доливания...) лошото, е че в гаража беше направила локвичка отдолу. За това я качих на рампа и я погледнах отдолу и едно,че беше много омаслена второ,че един от маркучите на мястото,където е захванат със скоба се е прокъсал и от там имаше пресни капки масло,но интересното е,че това беше долният маркуч,който е свързан към радиатора и се чудя при положение,че е към радиатора как ще капе масло от там? - това е 1 ми въпрос и вторият също така видях,че докато колата работеше отдясната страна,където генерацията се свързва с разклоненията за колекторите също беше омаслено и димеше на масло и се чудя дали не е клапана за картерните газове,защото бях чел,че също от тук може да идва проблема и да гори масло от това.
Благодаря предварително и се извинявам,че така малко нескопосано обяснявам,но както се казва още хал хабер си нямам от тая кола и нищо не знам кое какво й е още...
"Би било по-лесно дяволът да отиде в църква и да се прекръсти,от колкото тези хора да разберат идеите ми"
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook