Реглаж на заден мост

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 182
Регистриран на: 17.05.2009
Пол: Мъж
Кара: Е46 318i
Мечтае да кара: Е60

Реглаж на заден мост

Мнение от divvakka » 22 Мар 2012, 23:12

Здравейте колеги, скоро ми се налага смяна на задни амортисьори и пружини. Трябва ли да се прави реглаж на задния мост?

П.С. смяната е със стокови пружини и амортисьори :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1909
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: Реглаж на заден мост

Мнение от S7 » 22 Мар 2012, 23:18

Едва ли :D няма какво да се разбута от смяната им :yes: До колкото знам се прави центровка на предницата само и то след смяна или корекция на корм. накрайници :paranoid:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Реглаж на заден мост

Мнение от Zagy » 22 Мар 2012, 23:30

Аз пък бих ти препоръчал да си направиш реглаж - може отзад нещата много да са избягали...
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1909
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: Реглаж на заден мост

Мнение от S7 » 22 Мар 2012, 23:37

Zagy написа:Аз пък бих ти препоръчал да си направиш реглаж - може отзад нещата много да са избягали...

Oт амортисьори...не вярвам от друго може би да :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Реглаж на заден мост

Мнение от Dirty M5 driveR » 24 Мар 2012, 8:04

Прежали ги тия 15-20лв. и отиди да закачат колата на стенд. При смяната на амортисьорите нищо няма да се промени, но при пружините може да се разбута, зависи какво откачате. Пък и с времето тампоните омекват (а те са доста на брой) и променят малко или много геометрията на окачването.

ПП: Реглаж на предница далеч не се налага само при смяна на неща по рейката. При шарнири, тампони, амортисьори, пружини - трябва да се закачи, щото всичко води до промяна в определени граници. Нека не се скъпим за подобно нещо, което не струва милиони. Параметрите на окачването са изключително важни за поведението на един автомобил. Друг е въпроса, че те са фиксирани в граници, в които колата ще е максимално безопасна, и далеч не покриват потенциала на окачването на 100%.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
Пол: Мъж
Кара: 330xdА
Детайли за колата: Става все още.

Re: Реглаж на заден мост

Мнение от ангелски » 24 Мар 2012, 8:32

Здравейте колеги, при смяна на амортисьори и пружини се прави реглаж. Ако колата има DSC / ESP/ задължително се занулява датчика на курмилото.
Успех на всички.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Реглаж на заден мост

Мнение от Gqbriel » 24 Мар 2012, 19:15

ангелски написа:Здравейте колеги, при смяна на амортисьори и пружини се прави реглаж. Ако колата има DSC / ESP/ задължително се занулява датчика на курмилото.
Успех на всички.


Датчик на кОрмило (волан) ,какво точно общо има със задни пружини?Датчика за ъгъл на завиване не се занулява ,а калибрира..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
Пол: Мъж
Кара: 330xdА
Детайли за колата: Става все още.

Re: Реглаж на заден мост

Мнение от ангелски » 24 Мар 2012, 23:55

Здравейте колеги, при промяна на ъглите на задния мост, автоматически се променя геометрията на предницата, а калиброване или зануляване на датчика е задължително. Колега Gqbriel разбирам иронията, но какво да се прави като повече от 20 години не сме в България и сме позабравили как се пише кОрмило например. Но както и да е имаш право.
Успех на всички.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook