Тяга чак към 2500 оборота
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Тяга чак към 2500 оборота
здравейте колеги,
реших да си проверя и почистя дюзоте на Е46 320д 136 коня. След като ги върнахме и сглобихме, се оказа, че колата изобщо не върви в ниските. Ако се задържи газта чак след 2200 - 2500 се усеща някаква тяга. Мотора сега работи по-добре, колата спря да пуши толкова много след като ги изчистихме.
Не сме пипали нещо друго около мотора, а не върви в ниските, няма мощност. Турбината уж се чува, на компщтър също всичко изглежда добре.
Сменяни са дебитомер, филтри, клапанчета на АГР и турбо, всичко. Преди дори със замърсените дюзи много вървеше.
Мерси за коментарите.
реших да си проверя и почистя дюзоте на Е46 320д 136 коня. След като ги върнахме и сглобихме, се оказа, че колата изобщо не върви в ниските. Ако се задържи газта чак след 2200 - 2500 се усеща някаква тяга. Мотора сега работи по-добре, колата спря да пуши толкова много след като ги изчистихме.
Не сме пипали нещо друго около мотора, а не върви в ниските, няма мощност. Турбината уж се чува, на компщтър също всичко изглежда добре.
Сменяни са дебитомер, филтри, клапанчета на АГР и турбо, всичко. Преди дори със замърсените дюзи много вървеше.
Мерси за коментарите.
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Тяга чак към 2500 оборота
възможно ли е почистването да е нанесло някакви щети и ли да нее направено както трябва
Re: Тяга чак към 2500 оборота
не би трябвало. Дадох ги на стенд във Боша до летището. Предполагам че не е сложно да се свали нагара и тестват на стенд. Хората там си го правят това редовно.
- docktorat
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 9.04.2009
- Местоположение: София, Вълчедръм
- Пол: Мъж
- Кара: e36, e46
- Мечтае да кара: e90, X5, Q7
- Детайли за колата: 325 tds, 320 d, A4 1.9
Re: Тяга чак към 2500 оборота
мотора форсира ли се ? може нещо с умната дюза да се е получило, виж данните за предварение и закъсение на иглата, ако не ти дава нищо значи уманта дюза си е отишла.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Тяга чак към 2500 оборота
Сменили сте дебитомера, а софта на колата сменихте ли ?
При 136к.с. адаптацията на дебитомера е автоматична след ъпдейт на софта...при 150к.с. - има опция за адаптация без да се сменя софта на ЕКУ-то.
При 136к.с. адаптацията на дебитомера е автоматична след ъпдейт на софта...при 150к.с. - има опция за адаптация без да се сменя софта на ЕКУ-то.
- tuporashko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 14.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 320d
- Мечтае да кара: 330xd
Re: Тяга чак към 2500 оборота
колеги аз имах същия проблем.мъртва до 2500 и след тва куршум.незнаех каде е проблема и един ден реших да шиста егр лкапана,след не го свалих колекторите за почистване и установих че една букса не е закачена.влиза точно във всмукателните колектори,закаших я и колата се едно беше различна.виште да не сте я забравили
Re: Тяга чак към 2500 оборота
Тази букса трябва да е на датчика на налягането. Закачена е, но пак не върви. Сега търся да пробвам с друг.
Иначе софта на колата е сменян след смяната на дебитомера. Така беше 3 години и вървеше добре. Сега нещо и стана.
Имам чувството , че или няма достатъчно нафта в ниските или издиша турбото от някъде. Как да проверя дали не изпускат някакви тръби около турбото?
мерси за мненията колеги
Иначе софта на колата е сменян след смяната на дебитомера. Така беше 3 години и вървеше добре. Сега нещо и стана.
Имам чувството , че или няма достатъчно нафта в ниските или издиша турбото от някъде. Как да проверя дали не изпускат някакви тръби около турбото?
мерси за мненията колеги
- викентии70
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E46,330D,300 bhp
- Мечтае да кара: 535 D
Re: Тяга чак към 2500 оборота
Дано не е същия проблем,като моя,но при мен така започна всичко-до 2500 об. вървеше доста мудно,а след това се изстрелваше.Сега вече нямам никакви обороти,защото напълно спря.Оказа се ГНП-то (авансатора),за съжаление не съм в бг и не мога да разкажа за подробности как точно е спряла,но знам,че докато са я подгрявали в студа и ..... сега имам паметник.Колата е 320 Д-136 к.с.
Ако вече трети ден не ти се работи,значи е сряда!
Re: Тяга чак към 2500 оборота
Смених датчика за налягането в колектора, но май няма ефект. Трябва и време за да се усети тяга ако е под 2500 оборота. Дори на 2ра като натисна газта в ниските и не реагира поне няколко секунди.
Днес я закачихме на компютър покарахме така. Стойностите изглеждат добре, турбото си надува. Момента на впръскване (аванса) е добре.
Сменял съм дебитомер/софтуер, 2та вакумни регулатора (турбо и АГР), датчика за налягане в колектора. Турбото е ок, пръснахме клапана който е прикрепен към него с WD40 за всеки случай, но си се движи.
Разхода е с 5 литра повече в града по борд комп. от преди.
Малко съм притеснен. Майстора ми вика, че вече не се сеща какво може да и е станало.
Ако някой се сети нещо - ще съм благодарен.
Днес я закачихме на компютър покарахме така. Стойностите изглеждат добре, турбото си надува. Момента на впръскване (аванса) е добре.
Сменял съм дебитомер/софтуер, 2та вакумни регулатора (турбо и АГР), датчика за налягане в колектора. Турбото е ок, пръснахме клапана който е прикрепен към него с WD40 за всеки случай, но си се движи.
Разхода е с 5 литра повече в града по борд комп. от преди.
Малко съм притеснен. Майстора ми вика, че вече не се сеща какво може да и е станало.
Ако някой се сети нещо - ще съм благодарен.
- zoti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 30.06.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: 320Д 2002
- Мечтае да кара: 330 d
Re: Тяга чак към 2500 оборота
Aз съм с комън рейл,но и при мен беше същото-едно към едно.Нерви и пари по майстори и диагностики,докато един ден не измъкнах вакума на АГР-а и колата се оправи.Оказа се ,че пластината с която са го затапили,вероятно е изгоряла ,а съответно клапана не е работил правилно или направо е запекъл.....абе не знам но сега не мога да си позная колата.Та,малко е стрелба в тъмното,но нищо не пречи да дръпнеш маркуча.На мен грешка не ми наби.Сега се колебая ,дали пак да слагам пластина, или да ремонтирам АГР-а.Ама зимата ще го мисля,сега още не мога да се нарадвам как върви.
From the body to the soul,where our hearts lead.....we must go
Re: Тяга чак към 2500 оборота
Супер, че сте ги намерили проблема колега. Аз съм пробвал вече и като изключа агра намя промяна. А и се вижда че работи. Нещо друго е, но не знаем какво.
Дали е възможно да изпуска някоя тръба след турбото въпреки,че на лаптопа в движение показва че надува до край?
Дали е възможно да изпуска някоя тръба след турбото въпреки,че на лаптопа в движение показва че надува до край?

- oTECa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 2.07.2007
- Местоположение: Дупница
- Детайли за колата: 320д, 320и, 328и
Re: Тяга чак към 2500 оборота
Колега, аз имах такъв проблем и се оказа дебитомер. Не излизаше грешка на диагностиката и беше нов, но неоригинален и не работеше коректно. Докато не го смених с оригинален не се оправи проблема. Иначе заради този проблем и новия (предполагам китайски) дебитомер си купих 2 клапана за турбото (едини от дару кар, другия от морга) и два пъти турбо свалях за проверка.
Re: Тяга чак към 2500 оборота
Мерси за мнението, но дебитомера ми е оригинален и софта е слаган в Дару. Не би трябвало да е той, преди да предприема тази процедура за чистене на дюзите колата вървеше добре с него.
- outworld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d
Re: Тяга чак към 2500 оборота
Аз имах такъв проблем и при мен се оказа от мапа на турбото, беше доста замърсен. Майстора го почисти и колата започна да върви доста по-добре, скоро ще взема да го сменя, че има още какво да се желае
Провери го тоя мап 


25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани