BMW - 4, 6 цилиндрови двигатели (дискусия)
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
69 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Milcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 5.09.2005
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: E60 520d, E83 3.0D, E36 316ti
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
sleepwalker написа:и какво излезна според Turbo-Lag 50% от тоя форум не карат BMW-та![]()
а някакви 4цил. автомобили
Емиииии


- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Viper_one написа:Всеки за различно се сеща като се каже BMW. Между другото коя година е твоето?
'88 а това от значение ли е?
- Milcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 5.09.2005
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: E60 520d, E83 3.0D, E36 316ti
Turbo-Lag написа:Viper_one написа:Всеки за различно се сеща като се каже BMW. Между другото коя година е твоето?
'88 а това от значение ли е?
Не съм сигурен, някой по-запознат да каже. Вярно е, че съм виждал и по-нови BMW-та от нашето с барабани отзад, или поне така си мисля

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
е кви барабани - троен стоп 320? или е сменян мотора и е сложен в купе от бившо, 4 цилиндрово бмв? Не, че има особено значение де. Е хубаво иначе - и аз бих карал шестак, ела да прайме бартер ако искаш
Кой с квото се уредил
Пак съм по-доволен, другия вариант беше да карам голф 2 все още...


BMW only!
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Принципно има мотори като М43 който са много добри като икономичност и динамични показатели
Отделен въпрос е че не могат да ме изненадат с нищо по простата причина че като седна да карам такава кола и винаги я сравнявам с мойта
Въпроса е такъв че и аз за момента от колата която карам търся вървеж, прилично поведение на пътя, фън предимно! Пресен пример - карам на майка ми новата кола - Е36 318и Ексклузив с въпросния М43 мотор!
Двигателя е с верига не е с ремък, доста е пъргав и икономичен, колата има прекрасна возия и е много ергономична... но за момента мен ме радва друг тип поведение на автомобила който карам
316 и 318 са си БМВ-та според мен защото макар и с малък двигател пак предлага чар-а който дава БМВ... и тук идват малко различните мнения!
За огромна част от хората името БМВ се свързва със "Хулигана на пътищата", свързва се със автомобил със спортен дух и темперамент... е именно тук автомобилите с четирицилиндровите двигатели (малките
) не се вписват много
Може би за тези от нас който караме Баварци с малко по-силни двигатели М40 и М10 не са нищо особенно... надявам се колегите да не се разсърдят но качиш ли се на нещо по-яко просто връщане назад няма


Двигателя е с верига не е с ремък, доста е пъргав и икономичен, колата има прекрасна возия и е много ергономична... но за момента мен ме радва друг тип поведение на автомобила който карам

316 и 318 са си БМВ-та според мен защото макар и с малък двигател пак предлага чар-а който дава БМВ... и тук идват малко различните мнения!
За огромна част от хората името БМВ се свързва със "Хулигана на пътищата", свързва се със автомобил със спортен дух и темперамент... е именно тук автомобилите с четирицилиндровите двигатели (малките


Може би за тези от нас който караме Баварци с малко по-силни двигатели М40 и М10 не са нищо особенно... надявам се колегите да не се разсърдят но качиш ли се на нещо по-яко просто връщане назад няма


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Turbo-Lag написа:Добре бе не мога да ви разбера, като ви каже някой БМВ ко се сещате 316, 318 или се сещате за M Power ? Като ви каже някой СУБАРУ за ЛЕГАСИ ли се сещате или за ИМПРЕЗА WRX STI ? Като каже някой Мицубиши сигурно се сещате за нещо различно от Ласър ЕВО Х, Или пък като каже Ланчиа Не се сещате за ДЕЛТА ИНТЕГРАЛЕ HF, искам да кажа че 6 цил. мотори на БМВ се доближават малко до това за което се сещаме като някой ни каже БМВ или поне аз за това се сещам сега, вие ако виждате 316 като ви кажат БМВ значи на мене нещо ми хлопа много!?
Хе-хе, голям чешит си.




Дилян Пенчев написа:За огромна част от хората името БМВ се свързва със "Хулигана на пътищата", свързва се със автомобил със спортен дух и темперамент... е именно тук автомобилите с четирицилиндровите двигатели (малките ) не се вписват много
Ела да питаш мойте съседи дали не се вписвам в понятието "Хулигана на пътищата". Сутрин като бързам да не закъснее големия за училище, взимам участъка за 6-7 минути, при нормални 15 минути. Всички в махалата са се наплашили от мене


Та като цяло - с две ръце съм за шестака и следващото BMW ще е най-малко 320. Може би няма да е E30, но какво да се прави, много скъпо излиза в днешно време да караш читава Е30-ка. Но не подценявайте и инвалидите - и за тях има олимпиада, и те печелят златни медали!


It's not who You are, it's who You know...
Елате да видите кво праим я с шестака, ама дизел!
Много бензинки ще оплюскам! 


Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Аз лично нищо против нямам малките мотори... преди да карам БМВ съм карал Форд Фиеста 1.6 XR2 беше доста пъргава даже може да се каже по пъргава от тогавашната ми 320-ка (щото сегашната няма нищо общо с тогавашната
) но БМВ-то си е БМВ макар и 316 пак доставя фън...
Аз никога не съм подценявал М40.... имаше преди едно момче с една 318-ка дето ме слагаше в малкия си джоб на 400 метра и то с 2 коли преднина
Но като цяло М40 за мен не са стабилни двигатели с голям моторесурс именно заради калпавия си газоразпределителен механизъм
А като характеристики смятам че в сравнение със събратята си от другите марки (като изключиме японските малолитражни форсирани двигатели) се представят доста добре!

Аз никога не съм подценявал М40.... имаше преди едно момче с една 318-ка дето ме слагаше в малкия си джоб на 400 метра и то с 2 коли преднина

Но като цяло М40 за мен не са стабилни двигатели с голям моторесурс именно заради калпавия си газоразпределителен механизъм

А като характеристики смятам че в сравнение със събратята си от другите марки (като изключиме японските малолитражни форсирани двигатели) се представят доста добре!

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
доколкото съм чувал от тук и от там М20 също не е цвете за мирисане? за М40 всички знаем 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- didore
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 4.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 М52B20
- Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор
BMW независимо с какъв мотор е си е BMW. Мое мнение е че човек все от някъде трябва да започне а един 4 цил. мотор е добро начало. Аз тръгнах по тоя път и не съжалявам. Предишната ми кола с М10Б18 си беше чудесна. Не всички 4цил. мотори са М40. М10 са изключително здрави и надежни мотори а и ако човек им свикне си навървяват достатъчно.
Интересното е че винаги човек върви към по мощното и всяка следваща кола е по бърза. Аз мисля да се мятам на по късен етап на 2.5 но ще бъде Е36. В крайна сметка колата отговаря и на манталитета на шофьра. Има и такива на които и 1.6 им се струва много. 


Ма много ме кефи тази кола!!!










- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
M20 също не са от най-сполучливите двигатели на БМВ
Но са далеч по-сполучливи от М40
Поддържа ли се един М20 добре и да се гледа няма проблем
Много е капризен откъм загрявания и т.н. и най-малките дефекти в охладителната уредба водят до тежки последствия но свикне ли му човек е найстина един дурако устойчив мотор
Моя стария мотор като го отворих за да го правя 2,3 и да го ремонтирам се оказа че само клапаните са били за припасване - надолу железата бяха в отлично състояние, цилиндрите перфектни - никакви драскотини, никакви ръбове, никакво отклонение от цилиндричната форма! А двигателя е видял доста тежки дни и нощи и карания с 6000 оборота по магистралата - цаката му е: хубаво масло, добър термостат, отлична охладителна уредба и голям радиатор:idea:
За съжаление не са от най-добрите като динамични показатели но да не забравяме кога са проектирани
Защото ако го сравняваме с другите шестаци на БМВ М20-ките определено са си с 20 години по дърти от тях и пак добре се представят като конкуренция

Но са далеч по-сполучливи от М40



Моя стария мотор като го отворих за да го правя 2,3 и да го ремонтирам се оказа че само клапаните са били за припасване - надолу железата бяха в отлично състояние, цилиндрите перфектни - никакви драскотини, никакви ръбове, никакво отклонение от цилиндричната форма! А двигателя е видял доста тежки дни и нощи и карания с 6000 оборота по магистралата - цаката му е: хубаво масло, добър термостат, отлична охладителна уредба и голям радиатор:idea:
За съжаление не са от най-добрите като динамични показатели но да не забравяме кога са проектирани

Защото ако го сравняваме с другите шестаци на БМВ М20-ките определено са си с 20 години по дърти от тях и пак добре се представят като конкуренция

Последна промяна Дилян Пенчев на 07 Юни 2006, 13:19, променена общо 1 път

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

69 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани