BMW - 4, 6 цилиндрови двигатели (дискусия)

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 5.09.2005
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: E60 520d, E83 3.0D, E36 316ti

Мнение от Milcho » 07 Юни 2006, 1:04

Всеки за различно се сеща като се каже BMW. Между другото коя година е твоето?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 5.04.2006

Мнение от sleepwalker » 07 Юни 2006, 1:07

и какво излезна според Turbo-Lag 50% от тоя форум не карат BMW-та :mhihi: :mhihi: а някакви 4цил. автомобили :mhihi:

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 07 Юни 2006, 1:11

sleepwalker написа:и какво излезна според Turbo-Lag 50% от тоя форум не карат BMW-та :mhihi: :mhihi: а някакви 4цил. автомобили :mhihi:

Емиииии :uups: :mhihi:

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 07 Юни 2006, 1:13

Viper_one написа:Всеки за различно се сеща като се каже BMW. Между другото коя година е твоето?

'88 а това от значение ли е?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 5.09.2005
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: E60 520d, E83 3.0D, E36 316ti

Мнение от Milcho » 07 Юни 2006, 1:24

Turbo-Lag написа:
Viper_one написа:Всеки за различно се сеща като се каже BMW. Между другото коя година е твоето?

'88 а това от значение ли е?


Не съм сигурен, някой по-запознат да каже. Вярно е, че съм виждал и по-нови BMW-та от нашето с барабани отзад, или поне така си мисля :confused:

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 07 Юни 2006, 1:26

е кви барабани - троен стоп 320? или е сменян мотора и е сложен в купе от бившо, 4 цилиндрово бмв? Не, че има особено значение де. Е хубаво иначе - и аз бих карал шестак, ела да прайме бартер ако искаш :mhihi: Кой с квото се уредил ;) Пак съм по-доволен, другия вариант беше да карам голф 2 все още...
BMW only!

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 07 Юни 2006, 10:54

Принципно има мотори като М43 който са много добри като икономичност и динамични показатели :idea: Отделен въпрос е че не могат да ме изненадат с нищо по простата причина че като седна да карам такава кола и винаги я сравнявам с мойта :roll: Въпроса е такъв че и аз за момента от колата която карам търся вървеж, прилично поведение на пътя, фън предимно! Пресен пример - карам на майка ми новата кола - Е36 318и Ексклузив с въпросния М43 мотор!
Двигателя е с верига не е с ремък, доста е пъргав и икономичен, колата има прекрасна возия и е много ергономична... но за момента мен ме радва друг тип поведение на автомобила който карам :roll:

316 и 318 са си БМВ-та според мен защото макар и с малък двигател пак предлага чар-а който дава БМВ... и тук идват малко различните мнения!
За огромна част от хората името БМВ се свързва със "Хулигана на пътищата", свързва се със автомобил със спортен дух и темперамент... е именно тук автомобилите с четирицилиндровите двигатели (малките :lol: ) не се вписват много :idea:

Може би за тези от нас който караме Баварци с малко по-силни двигатели М40 и М10 не са нищо особенно... надявам се колегите да не се разсърдят но качиш ли се на нещо по-яко просто връщане назад няма :twisted:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 07 Юни 2006, 11:25

Turbo-Lag написа:Добре бе не мога да ви разбера, като ви каже някой БМВ ко се сещате 316, 318 или се сещате за M Power ? Като ви каже някой СУБАРУ за ЛЕГАСИ ли се сещате или за ИМПРЕЗА WRX STI ? Като каже някой Мицубиши сигурно се сещате за нещо различно от Ласър ЕВО Х, Или пък като каже Ланчиа Не се сещате за ДЕЛТА ИНТЕГРАЛЕ HF, искам да кажа че 6 цил. мотори на БМВ се доближават малко до това за което се сещаме като някой ни каже БМВ или поне аз за това се сещам сега, вие ако виждате 316 като ви кажат БМВ значи на мене нещо ми хлопа много!?


Хе-хе, голям чешит си. :D 3-та серия са доста леки, мисля, че 1080 кг. е мойта (не гледай общото тегло с 5 човека и багаж за преселение). Честно казано, не знам кое е по-пъргаво - една 725-ца, една 520-ка или една 316-ка (първите две с 6-аци мотори, но много по-тежки). И да, винаги един човек с М-ка може да се надсмива на по-слабите, но това не му прави чест. Искам да кажа, че няма да ти е приятно някой с М-POWER да те изреже като обелка на краставица и после да ти вика, че не караш БМВ.
:OT: Мой съученик си купи Субару Импреса (4x4 естествено) с 4 цилиндров мотор, 2,5 литра и 280 коня (забележи, това е сток модел) - и то само за 40К евро. Еми спортна кола си е и усещането вътре е невероятно. Нейният скоростомер прилича на моя оборотомер (стрелките де). И ся кво, да кажа, че БМВ-тата са боклуци и да се кланям на Субару ли? И само за сведение, той я кара, когато просто му се кара. За ежедневието ползва друга кола, защото 25-30/100 бензин и на него му идват множко :D . :OT:

Дилян Пенчев написа:За огромна част от хората името БМВ се свързва със "Хулигана на пътищата", свързва се със автомобил със спортен дух и темперамент... е именно тук автомобилите с четирицилиндровите двигатели (малките ) не се вписват много


Ела да питаш мойте съседи дали не се вписвам в понятието "Хулигана на пътищата". Сутрин като бързам да не закъснее големия за училище, взимам участъка за 6-7 минути, при нормални 15 минути. Всички в махалата са се наплашили от мене :D . Ама това е само като бързам, иначе карам по-спокойно. Но е факт, че BMW-то, макар и 1,6 с ремък и хлопащи клапани, ми позволява да карам доста безразсъдно, а изпреварването на 2-ра до малко над 6000 оборота определено е вълнуващо :D .

Та като цяло - с две ръце съм за шестака и следващото BMW ще е най-малко 320. Може би няма да е E30, но какво да се прави, много скъпо излиза в днешно време да караш читава Е30-ка. Но не подценявайте и инвалидите - и за тях има олимпиада, и те печелят златни медали! :D

:uups: Сори за дългия постинг!
It's not who You are, it's who You know...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 07 Юни 2006, 11:30

Елате да видите кво праим я с шестака, ама дизел! :mhihi: Много бензинки ще оплюскам! :mhihi:
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 07 Юни 2006, 11:48

колегите са прави, че човек като се качи на 6-так връщане няма, но да не забравяме за какво е този форум и какво ни обединява марката и религията BMW. 8)

Фюрера
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 23.01.2006
Местоположение: София

Мнение от sieg » 07 Юни 2006, 12:21

kam_tod написа:Елате да видите кво праим я с шестака, ама дизел! :mhihi: Много бензинки ще оплюскам! :mhihi:


... като разход ли говориш? :mhihi: :mhihi: :mhihi:

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 07 Юни 2006, 12:36

Аз лично нищо против нямам малките мотори... преди да карам БМВ съм карал Форд Фиеста 1.6 XR2 беше доста пъргава даже може да се каже по пъргава от тогавашната ми 320-ка (щото сегашната няма нищо общо с тогавашната :lol: ) но БМВ-то си е БМВ макар и 316 пак доставя фън...

Аз никога не съм подценявал М40.... имаше преди едно момче с една 318-ка дето ме слагаше в малкия си джоб на 400 метра и то с 2 коли преднина :shock:

Но като цяло М40 за мен не са стабилни двигатели с голям моторесурс именно заради калпавия си газоразпределителен механизъм :roll:
А като характеристики смятам че в сравнение със събратята си от другите марки (като изключиме японските малолитражни форсирани двигатели) се представят доста добре!
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 07 Юни 2006, 12:50

доколкото съм чувал от тук и от там М20 също не е цвете за мирисане? за М40 всички знаем :)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 4.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 М52B20
Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор

Мнение от didore » 07 Юни 2006, 12:58

BMW независимо с какъв мотор е си е BMW. Мое мнение е че човек все от някъде трябва да започне а един 4 цил. мотор е добро начало. Аз тръгнах по тоя път и не съжалявам. Предишната ми кола с М10Б18 си беше чудесна. Не всички 4цил. мотори са М40. М10 са изключително здрави и надежни мотори а и ако човек им свикне си навървяват достатъчно. ;) Интересното е че винаги човек върви към по мощното и всяка следваща кола е по бърза. Аз мисля да се мятам на по късен етап на 2.5 но ще бъде Е36. В крайна сметка колата отговаря и на манталитета на шофьра. Има и такива на които и 1.6 им се струва много. ;)
Ма много ме кефи тази кола!!!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 07 Юни 2006, 13:15

M20 също не са от най-сполучливите двигатели на БМВ :idea:
Но са далеч по-сполучливи от М40 :roll: Поддържа ли се един М20 добре и да се гледа няма проблем :idea: Много е капризен откъм загрявания и т.н. и най-малките дефекти в охладителната уредба водят до тежки последствия но свикне ли му човек е найстина един дурако устойчив мотор 8)
Моя стария мотор като го отворих за да го правя 2,3 и да го ремонтирам се оказа че само клапаните са били за припасване - надолу железата бяха в отлично състояние, цилиндрите перфектни - никакви драскотини, никакви ръбове, никакво отклонение от цилиндричната форма! А двигателя е видял доста тежки дни и нощи и карания с 6000 оборота по магистралата - цаката му е: хубаво масло, добър термостат, отлична охладителна уредба и голям радиатор:idea:

За съжаление не са от най-добрите като динамични показатели но да не забравяме кога са проектирани :idea:
Защото ако го сравняваме с другите шестаци на БМВ М20-ките определено са си с 20 години по дърти от тях и пак добре се представят като конкуренция :idea:
Последна промяна Дилян Пенчев на 07 Юни 2006, 13:19, променена общо 1 път
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook