Ъпгрейд на ходовата част
Модератор: Технически модератори
57 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Ъпгрейд на ходовата част
Ей тва е точното описание на малка част от плюсовете на е34.vinio написа:zvetiko написа:Каквото и да се прави Е34 не е на върха на хранителната верига при старите коли в бюджетната ценова област,където цените доста се поуеднаквиха и може да вземеш за подобни пари кола ,която има доста повече от нещата към ,които се стремим и които събираме и правим с години.
пак имаме различия....незнам дали да сложа
-ка ,ама айде нека го
![]()
А сега от каде да почна,та да не разправям история дълга 13год ,за да се обоснова правилно![]()
Е34 за мен е вид болест ,а не всяка кола може да ни ''разболее'',нали...
така де,да почна с въпрос-колко от нас сме карали е34 по предназначение т.е аутобани и междудържавни терени(над 20 часа без гасене) ,та да се зарази качествено с тая болест:?:
почвам с примерите:
-ситроен ц5 (с прехваленото окачване) последният във френските алпи -гледах го доста в огледалото как отмятяше към мантинелите,за да ми следва темпото(обяснявам си ентусиазма му с това,че германска кола да е по-добра от френска и то във франция....и то стара);
-с последната S класа се залепихме броня за броня ,за да я избутам на около 4000 метра на кора лед....;
-и пак в швейцарските алпи (вече) на режим S2 и със едно субаро порихме яко нагоре(Е34-ката е ИХ ,за да не обявите за луд)-клип има,уникален е,незнам каде го затрих
.....на тоя кеф ,на кой би му пукало за разход,а борд-а би на 39.5 ограничител,ама 5000 оборота,тогава мотора ги имаше за ''тихи''сигурно....
както и да е-последно! 25 часа калотина -калис и нищо не ми е липсвало като я карам тая кола.....

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Ъпгрейд на ходовата част
A , Аз не съм фанатик
да си кажа.
темата за ходова част беше

темата за ходова част беше


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Ъпгрейд на ходовата част
Не знам,но ми се струва ,че едно A8 4.2 4x4 300к.с. ще ти даде също не лоши усещания.Може да добавим ,че няма нужда от пребоядисване или кърпене на прагове поради ръжда. Поне аз съм се насочил натам и ще ви кажа какви са усещанията и разликата.

Re: Ъпгрейд на ходовата част
JIKI_RACER написа:A , Аз не съм фанатикда си кажа.
темата за ходова част беше




Re: Ъпгрейд на ходовата част
zvetiko написа:Не знам,но ми се струва ,че едно A8 4.2 4x4 300к.с. ще ти даде също не лоши усещания.Може да добавим ,че няма нужда от пребоядисване или кърпене на прагове поради ръжда. Поне аз съм се насочил натам и ще ви кажа какви са усещанията и разликата.
то аз да ти кажа честно и 20-ка на тоя маршрут би ми направила кефа

не съм фанатик на тема бмв-аудито е добра кола,ама само куатро ....а и да не останеш с един мост без сцепление

колкото до мотора-няма да закусвам известно време и отивам при Жики на бутнем едно м54 на их-а
....това само ако ми трябва да се съревновавам с тия от инглошат де

пак сам пален оффф

п.п
щот ме базикаш за боята


все пак основата и е ##бетон'' и предполагам ,че знам с какво съм се ''захванал''
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Ъпгрейд на ходовата част
vinio написа:zvetiko написа:Каквото и да се прави Е34 не е на върха на хранителната верига при старите коли в бюджетната ценова област,където цените доста се поуеднаквиха и може да вземеш за подобни пари кола ,която има доста повече от нещата към ,които се стремим и които събираме и правим с години.
пак имаме различия....незнам дали да сложа
-ка ,ама айде нека го
![]()
А сега от каде да почна,та да не разправям история дълга 13год ,за да се обоснова правилно![]()
Е34 за мен е вид болест ,а не всяка кола може да ни ''разболее'',нали...
така де,да почна с въпрос-колко от нас сме карали е34 по предназначение т.е аутобани и междудържавни терени(над 20 часа без гасене) ,та да се зарази качествено с тая болест:?:
почвам с примерите:
-ситроен ц5 (с прехваленото окачване) последният във френските алпи -гледах го доста в огледалото как отмятяше към мантинелите,за да ми следва темпото(обяснявам си ентусиазма му с това,че германска кола да е по-добра от френска и то във франция....и то стара);
-с последната S класа се залепихме броня за броня ,за да я избутам на около 4000 метра на кора лед....;
-и пак в швейцарските алпи (вече) на режим S2 и със едно субаро порихме яко нагоре(Е34-ката е ИХ ,за да не обявите за луд)-клип има,уникален е,незнам каде го затрих
.....на тоя кеф ,на кой би му пукало за разход,а борд-а би на 39.5 ограничител,ама 5000 оборота,тогава мотора ги имаше за ''тихи''сигурно....
както и да е-последно! 25 часа калотина -калис и нищо не ми е липсвало като я карам тая кола.....
Нещата които пишеш силно ми напомнят на думите от един колега Иван от преди време...


Re: Ъпгрейд на ходовата част
Аз си разбрах каквото ми трябваше.
Благодаря много! Сега може да се заключва щото много спам стана, пък темата е полезна. 


Re: Ъпгрейд на ходовата част
zvetiko написа:Не знам,но ми се струва ,че едно A8 4.2 4x4 300к.с. ще ти даде също не лоши усещания.Може да добавим ,че няма нужда от пребоядисване или кърпене на прагове поради ръжда. Поне аз съм се насочил натам и ще ви кажа какви са усещанията и разликата.
Какви времена настъпиха за тоя форум. Къде ви е сектантството бе? Да, може ти носи кеф кола за 30 бона, ама може ли на Калояново за събора пича с 30-ката да профучи с двеста и да пропусне пряката, след малко да профучи и патрулката и след пет минути да се върне нахилен до ушите и да си удря главата в тавана от кеф, че им е избегал?

Ай нека не носят такива емоции тия нови паркетници...


- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Ъпгрейд на ходовата част
zvetiko написа:Не знам,но ми се струва ,че едно A8 4.2 4x4 300к.с. ще ти даде също не лоши усещания.Може да добавим ,че няма нужда от пребоядисване или кърпене на прагове поради ръжда. Поне аз съм се насочил натам и ще ви кажа какви са усещанията и разликата.
а8-та върви с 1000 лева ремъци и ролки,трошащ се автомат и кашкавалена предница.Не ме питай откъде знам

ТДС - Турбо Див Селянин
Re: Ъпгрейд на ходовата част
PornoMANo написа:zvetiko написа:Не знам,но ми се струва ,че едно A8 4.2 4x4 300к.с. ще ти даде също не лоши усещания.Може да добавим ,че няма нужда от пребоядисване или кърпене на прагове поради ръжда. Поне аз съм се насочил натам и ще ви кажа какви са усещанията и разликата.
Какви времена настъпиха за тоя форум. Къде ви е сектантството бе? Да, може ти носи кеф кола за 30 бона, ама може ли на Калояново за събора пича с 30-ката да профучи с двеста и да пропусне пряката, след малко да профучи и патрулката и след пет минути да се върне нахилен до ушите и да си удря главата в тавана от кеф, че им е избегал?
Ай нека не носят такива емоции тия нови паркетници...
това,което описваш за мен потварждава всичко лошо свързано с марката!!!!
то даже от такива мисли тоя подфорум е на това дереже!!!
реисари с дебели щанги,гонки и масово избиване на комплекси=резултата е убийствен и губи всякакъв смисъл.
Ако даържиш да се обоснова ще го направя .....и дано модовете са с нас!!! та да ни изтарпят....
п.п много болно ми стана в темата ми за цветовете,дето един колега ми написа ''мафиотски'' за един от любимите ми цветове

п.п секта ,фаназтизъм или реално социално положение пропагадираш

задели една заплата,ако работиш де ,ако не пусни сметка за помощи(по-добре е от колкото да хвалиш няк'во е30 замирисало на цигани и избягало на кат)и заповядай на пролетната сбирка на Е34,която от такива като теб се организира по мобилните


та ела заповядай ,даже ако ми дадеш номер аз ще те даржа в течение,аз обещавам че ще видиш много КОЛИ,много ХОРА дет в родината май са на изчезване......и да ти дам загатка ,аз ще съм с голф или лада нива,т'ва са ми оборотните коли....искам да си там да видиш,за да разбереш

п.п Зветико е карал е34 когато ти си бил 6-ти клас -гадая,та че се е наклонил на друга марка,то ти не си човека!!!
Re: Ъпгрейд на ходовата част
Въобще не зная откъде да започна да ти отговарям, защото надали има смисъл. Но все пак.
От "такива като мен"? Кога се запозна с мене, за да знаеш какъв съм? Не мислиш ли, че е малко нередно така да разхвърляш определения?
Искаш ли да ти кажа нещо доста лично, което не заслужаваш?
В тоя живот тая кола е единственото нещо, което ме радва. Приятелите избягаха, ТЯ избяга, какво ми остана? Остана ми да да изляза от кръговото с десен волан, защото нямам парички да ида на Калояново.* Сега сигурно ще кажеш, да не карам БМВ като нямам тая възможност? И нека ти кажа, ако имах пари, пак щях да карам БМВ! А не А8! Просто не обичам да чета за хора, които се отказват от марката.То глави, то ремонти, то бомбета скъсани, ама си правят хората колите и после се качват със същата страст в колата. Квито ще да са дъртите ни баби, ние си ги обичаме! И за мен 34ката винаги ще е по-истинска кола от А8!
*Ти сигурно никога не си правил нещо подобно, убеден съм. Убеден съм, че спазваш и ограниченията.
В тоя раздел съм съпреживявал какви ли не теми... били те и писани преди 5-6 години ако щеш. Кога на бурна радост, кога малко по-тъжни... е, но такова отношение не съм очаквал точно тук, точно в този форум и точно в този раздел...
По дяволите, ако не пропагандираме всички сектантство, защо караме коли дето не вървят, харчат 15 литра и имат 200 лева данък?!
Знам ли, може да съм сбъркал и всички тук да сте улегнали хора на възраст и вече да ви се карат автоматици, пък аз като млад човек да срамя модела.
Кажи ако такова, да я продавам и да се качвам в замирисала на цигани 30-ка, да съм си на на нивото, м?
От "такива като мен"? Кога се запозна с мене, за да знаеш какъв съм? Не мислиш ли, че е малко нередно така да разхвърляш определения?
Искаш ли да ти кажа нещо доста лично, което не заслужаваш?
В тоя живот тая кола е единственото нещо, което ме радва. Приятелите избягаха, ТЯ избяга, какво ми остана? Остана ми да да изляза от кръговото с десен волан, защото нямам парички да ида на Калояново.* Сега сигурно ще кажеш, да не карам БМВ като нямам тая възможност? И нека ти кажа, ако имах пари, пак щях да карам БМВ! А не А8! Просто не обичам да чета за хора, които се отказват от марката.То глави, то ремонти, то бомбета скъсани, ама си правят хората колите и после се качват със същата страст в колата. Квито ще да са дъртите ни баби, ние си ги обичаме! И за мен 34ката винаги ще е по-истинска кола от А8!
*Ти сигурно никога не си правил нещо подобно, убеден съм. Убеден съм, че спазваш и ограниченията.
В тоя раздел съм съпреживявал какви ли не теми... били те и писани преди 5-6 години ако щеш. Кога на бурна радост, кога малко по-тъжни... е, но такова отношение не съм очаквал точно тук, точно в този форум и точно в този раздел...
По дяволите, ако не пропагандираме всички сектантство, защо караме коли дето не вървят, харчат 15 литра и имат 200 лева данък?!
Знам ли, може да съм сбъркал и всички тук да сте улегнали хора на възраст и вече да ви се карат автоматици, пък аз като млад човек да срамя модела.



57 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани