BMW - 4, 6 цилиндрови двигатели (дискусия)
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
69 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
BMW - 4, 6 цилиндрови двигатели (дискусия)
Плюсове и минуси при 4 и 6 цилиндровите БМВ-та. Ако въобще има плюсове при 4
Също така и разбиранията на хората които ги карат (аз лично съм на мнение, че 316 и 318 не се броят за БМВ) става въпрос за е30(апък Е36 2х по зле, че е и със 300-400 кг по тежко), аз лично до сега не съм видял някое друго БМВ със 4 цил. мотор било то 5-та, 6-та, 7-ма или пък 8-ма серия? Има там едни Е28 518, и Е34 518, ама нещо не ме радват не знам защо! И си мисля, че на 316 и 318 само емблемките им са останали от БМВ, вие как мислите?

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Аз измислих Е30 компакт, този пък измисли, че нямало 4 цилиндрови БМВ-та - абе момко, ти за M10 POWER чувал ли си?
Шегувам се, но въпреки това - мисля, че и 4 цилиндровите бмв-та заслужават уважение, не са лоши. Макар, 12, 8, 6 цилиндровите + ИС14 + ИС да са по-яки... Какво стана иначе, има ли развитие? Сдоби ли се човека с шестима в редица или се скопи с четирима инвалиди с тракащи повдигачи 


BMW only!
- sleepwalker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 5.04.2006
особено М10 - най-измисленияTurbo-Lag написа:Аз не разбирам много, ама според мен 4 цилиндрово БМВ няма, освен S14 и тия дето са IS всичките други там са некви измислени



- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
относно двигателите на БМВ не може да се каже че М10 е лош двигател
S14 от къде мислите че е дошъл?
Може да са стари и да им е минало времето, но са си надеждни и работят безотказно

S14 от къде мислите че е дошъл?
Може да са стари и да им е минало времето, но са си надеждни и работят безотказно

Последна промяна Дилян Пенчев на 07 Юни 2006, 10:57, променена общо 1 път

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Идеята ми беше друга като казах това, по принцип някой като каже БМВ ми се струва, че повечето се сещаме за някоя малко по бърза кола от останлите, а от тази гледна точка едва ли М10Б16 или Б18 както и М40Б16,Б18 ни говорят за някаква мощност?
- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Turbo-Lag написа:Идеята ми беше друга като казах това, по принцип някой като каже БМВ ми се струва, че повечето се сещаме за някоя малко по бърза кола от останлите, а от тази гледна точка едва ли М10Б16 или Б18 както и М40Б16,Б18 ни говорят за някаква мощност?
Е не си прав, човече. 100 конски сили за най-лефтерния сток мотор (М40Б16) не са никак малко. И тук говорим за най-най слабия мотор. Я скивай другите марки с какви смешни моторчета пърхат. Дори едно 316i е достатъчно мощно, за да пътуваш комфортно със 170. Това не мога да го кажа за повечето останали марки (все пак става въпрос за коли отпреди 15-20 години !!!). Е, сигурно се намират и такива, но не много. Ако пък става въпрос за ускорение, имах една Мазда 323 1.5GT 83-та г. (два карбуратора), която набираше по-бързо от БМВ-то, ама само до 140. И там издъхваше. А БМВ-то пее на 170. Ясно е коя е по-бързата кола в крайна сметка



It's not who You are, it's who You know...
- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
logout
Това нещо просто трябва да го пуснеш в некой форум на Голфърите
или там на който и да е било друг форум хвалещи автомобилте, който карат.
Много, много добре казано.
Това нещо просто трябва да го пуснеш в некой форум на Голфърите




Много, много добре казано.
- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
logout написа:Turbo-Lag написа:Идеята ми беше друга като казах това, по принцип някой като каже БМВ ми се струва, че повечето се сещаме за някоя малко по бърза кола от останлите, а от тази гледна точка едва ли М10Б16 или Б18 както и М40Б16,Б18 ни говорят за някаква мощност?
Е не си прав, човече. 100 конски сили за най-лефтерния сток мотор (М40Б16) не са никак малко. И тук говорим за най-най слабия мотор. Я скивай другите марки с какви смешни моторчета пърхат. Дори едно 316i е достатъчно мощно, за да пътуваш комфортно със 170. Това не мога да го кажа за повечето останали марки (все пак става въпрос за коли отпреди 15-20 години !!!). Е, сигурно се намират и такива, но не много. Ако пък става въпрос за ускорение, имах една Мазда 323 1.5GT 83-та г. (два карбуратора), която набираше по-бързо от БМВ-то, ама само до 140. И там издъхваше. А БМВ-то пее на 170. Ясно е коя е по-бързата кола в крайна сметка. За удоволствието от шофирането - и това е ясно
. Пък и дори едно 316 без шпер може да суче задница, нищо че го прави далеч по-тромаво от по-големите братя
. А и някой като каже BMW, едва ли скоростта е основното, което се съдържа в тия три букви.
Абсолютно съм съгласен





- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Явно на мен нещо ми има
що така не ги харесвам тия М40 дето като сменяш маслото им сменяш и валовете? И тракат повдигачи да си ебе майката? Е36 316и Е много сполучлива кола сигурно 100 коня на 1400-1600 кг там зависи колко бензин има и дали има газово ? ИДЕАЛНО ? И като с тая 316 можеш да се засилиш със 170 км/ч КОЛКО ЛИ ВРЕМЕ ЩЕ ТИ ТРЯБВА? А после колко бързо ще спреш с тези БАРАБАНИ ОТЗАД и в някой случай с ПЛЪТНИТЕ дискове отпред? Хм и все пак съм на мнение че на 316 и 318 САМО емблемките са им останали от БМВ, а ако някой твърди че 316 е хубанва кола и мн добре върви сигурно сяда от москвич 8мак на нея тогава наистина е най хубавата!? И все пак мисля, че БМВ-тата са 6 in line
едва ли има човек който да е карал 6 цилиндров мотор и да иска да кара 4 цилиндров (различен от S14 и М42Б18 )


- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
И кво - дай да хвърляме тия четири цилиндрови бмв-та и да караме някоя пъргава вектра...Прав си, че 6-така си е 6-так и е много по-голям кефа с него, но не всеки може да си го позволи - в смисъл хайде, да пренебрегнем тия 2-3 литра бензин в повече, но не се и намират лесно - търсил съм Е30-ки и много рядко намирам 6-так, ако има все пак най-често е по-очукан и поломен от 4-цилиндровите си братя, а и е с 1000 лева отгоре. В крайна сметка и един М10 с турбо пак няма да е зле:) лошото е, че с парите за една добра, турбо композиция спокойно човек може да си сложи шестак в коша:)
BMW only!
- Milcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 5.09.2005
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: E60 520d, E83 3.0D, E36 316ti
Turbo-Lag написа:Явно на мен нещо ми имащо така не ги харесвам тия М40 дето като сменяш маслото им сменяш и валовете? И тракат повдигачи да си ебе майката? Е36 316и Е много сполучлива кола сигурно 100 коня на 1400-1600 кг там зависи колко бензин има и дали има газово ? ИДЕАЛНО ? И като с тая 316 можеш да се засилиш със 170 км/ч КОЛКО ЛИ ВРЕМЕ ЩЕ ТИ ТРЯБВА? А после колко бързо ще спреш с тези БАРАБАНИ ОТЗАД и в някой случай с ПЛЪТНИТЕ дискове отпред? Хм и все пак съм на мнение че на 316 и 318 САМО емблемките са им останали от БМВ, а ако някой твърди че 316 е хубанва кола и мн добре върви сигурно сяда от москвич 8мак на нея тогава наистина е най хубавата!? И все пак мисля, че БМВ-тата са 6 in line
едва ли има човек който да е карал 6 цилиндров мотор и да иска да кара 4 цилиндров (различен от S14 и М42Б18 )
Значи според теб аз не карам BMW? И защо ли преброих 4 диска (2 отпред и 2 отзад) ...


- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Добре бе не мога да ви разбера, като ви каже някой БМВ ко се сещате 316, 318 или се сещате за M Power ? Като ви каже някой СУБАРУ за ЛЕГАСИ ли се сещате или за ИМПРЕЗА WRX STI ? Като каже някой Мицубиши сигурно се сещате за нещо различно от Ласър ЕВО Х, Или пък като каже Ланчиа Не се сещате за ДЕЛТА ИНТЕГРАЛЕ HF, искам да кажа че 6 цил. мотори на БМВ се доближават малко до това за което се сещаме като някой ни каже БМВ или поне аз за това се сещам сега, вие ако виждате 316 като ви кажат БМВ значи на мене нещо ми хлопа много!? А това че твоята 316 има 4 дискови спирачки ! Евала, мойта 320 има барабани отзад и не мога да я спра пък и те предните дискове са като сусамен геврек 

69 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани