Шлайфане на маховик
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
- b_velev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
Re: Шлайфане на маховик
Zagy написа:Ако има аксиален луфт - заминал е.
Мисля, че има някакви допустими граници. За това питам.
- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Шлайфане на маховик
Zagy написа:Ако има аксиален луфт - заминал е.
По скоро Радиален луфт !
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Шлайфане на маховик
Незнам дали е за тук въпроса,но има ли вероятност от не добре почистел аксиален лагер преди смяна на съединителя,педала след смяната да е твърд и евентуалното хубаво чистене и т.н да "омекоти" самия педал - така да го кажем 

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Шлайфане на маховик
b_velev написа:Да не отварям нова тема ще питам тук. Имам един свален маховик. Как мога да разбера дали е заминал?
Ако има синио-лилаво(нагар),има голям луфт при мърдане и с пръст като пипнеш диска и не усетиш (ресните) значи не става
Re: Шлайфане на маховик
100imenov написа:b_velev написа:Да не отварям нова тема ще питам тук. Имам един свален маховик. Как мога да разбера дали е заминал?
Ако има синио-лилаво(нагар),има голям луфт при мърдане и с пръст като пипнеш диска и не усетиш (ресните) значи не става
какви ресни колега?
- docktorat
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 9.04.2009
- Местоположение: София, Вълчедръм
- Пол: Мъж
- Кара: e36, e46
- Мечтае да кара: e90, X5, Q7
- Детайли за колата: 325 tds, 320 d, A4 1.9
Re: Шлайфане на маховик
apostate маистора казва че е взел 3.6 стотни от огледалниа диск но твърди че трябва да се шлаифа и периферията със същия размер
това може ли да повлияе на баланса?
Kакво ще рече 3,6 стони от кое от мили метъра или от сантиметъра ? т.е. 3,6 мм или -0.36 мм?
Според мен ако е 3.6 мм доста го е осъкатил тоя маховик до като го изправи, и да най вероятно трябва да се шлайфа и прериферията с 2 мм мин.
За баланса - при еднородност на материала от който е направен маховика не трябва да има проблем, но всичко е до материала
При шлайфането - майстора може да ти каже дали е г/д еднакъв материла (по огледалната повърхност).
Успех колега и пиши какво се е получило накрая
това може ли да повлияе на баланса?
Kакво ще рече 3,6 стони от кое от мили метъра или от сантиметъра ? т.е. 3,6 мм или -0.36 мм?
Според мен ако е 3.6 мм доста го е осъкатил тоя маховик до като го изправи, и да най вероятно трябва да се шлайфа и прериферията с 2 мм мин.
За баланса - при еднородност на материала от който е направен маховика не трябва да има проблем, но всичко е до материала

При шлайфането - майстора може да ти каже дали е г/д еднакъв материла (по огледалната повърхност).
Успех колега и пиши какво се е получило накрая

- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Шлайфане на маховик
apostate написа:100imenov написа:b_velev написа:Да не отварям нова тема ще питам тук. Имам един свален маховик. Как мога да разбера дали е заминал?
Ако има синио-лилаво(нагар),има голям луфт при мърдане и с пръст като пипнеш диска и не усетиш (ресните) значи не става
какви ресни колега?
Ето тук се виждат ясно,при допир ако е гладка повърхността не е добре.

Приблизително това са границите на луфт за работещ http://www.youtube.com/watch?v=Z9lRDRKqowE
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Шлайфане на маховик
docktorat написа:apostate маистора казва че е взел 3.6 стотни от огледалниа диск но твърди че трябва да се шлаифа и периферията със същия размер
това може ли да повлияе на баланса?
Kакво ще рече 3,6 стони от кое от мили метъра или от сантиметъра ? т.е. 3,6 мм или -0.36 мм?
Според мен ако е 3.6 мм доста го е осъкатил тоя маховик до като го изправи, и да най вероятно трябва да се шлайфа и прериферията с 2 мм мин.
За баланса - при еднородност на материала от който е направен маховика не трябва да има проблем, но всичко е до материала![]()
При шлайфането - майстора може да ти каже дали е г/д еднакъв материла (по огледалната повърхност).
Успех колега и пиши какво се е получило накрая
3.6 стотни=0.036,mm. -3 стотни и 6 микрона от милиметъра!
36 стотни =0.36,mm. -3 десети и 6 стотни от милиметъра!
Re: Шлайфане на маховик
100imenov написа:apostate написа:100imenov написа:b_velev написа:Да не отварям нова тема ще питам тук. Имам един свален маховик. Как мога да разбера дали е заминал?
Ако има синио-лилаво(нагар),има голям луфт при мърдане и с пръст като пипнеш диска и не усетиш (ресните) значи не става
какви ресни колега?
Ето тук се виждат ясно,при допир ако е гладка повърхността не е добре.![]()
Приблизително това са границите на луфт за работещ http://www.youtube.com/watch?v=Z9lRDRKqowE
колега това не е ли огледалния диск ? точно там ако има ресни трябва да се шлаифа според моя маистор
Re: Шлайфане на маховик
docktorat написа:apostate маистора казва че е взел 3.6 стотни от огледалниа диск но твърди че трябва да се шлаифа и периферията със същия размер
това може ли да повлияе на баланса?
Kакво ще рече 3,6 стони от кое от мили метъра или от сантиметъра ? т.е. 3,6 мм или -0.36 мм?
Според мен ако е 3.6 мм доста го е осъкатил тоя маховик до като го изправи, и да най вероятно трябва да се шлайфа и прериферията с 2 мм мин.
За баланса - при еднородност на материала от който е направен маховика не трябва да има проблем, но всичко е до материала![]()
При шлайфането - майстора може да ти каже дали е г/д еднакъв материла (по огледалната повърхност).
Успех колега и пиши какво се е получило накрая
3 десети и 6 стотни извинявам се за объркването от моя страна
- docktorat
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 9.04.2009
- Местоположение: София, Вълчедръм
- Пол: Мъж
- Кара: e36, e46
- Мечтае да кара: e90, X5, Q7
- Детайли за колата: 325 tds, 320 d, A4 1.9
Re: Шлайфане на маховик
така както си и мислех , некак пипне и драта част поне с 2 мм.
100imenov - нз колко разбираш от механика но при тея ресни на маховика какво спеление (триене ще постигнеш)? ти си напаво
голям майстор на колата ако я караш по този начин ... Колкото по гладко, толкова по добро прилепяне по цялата площ на феродовия диск
и съответно по малко пребуксуване, коеф. на триене по значително по голям и т.н. .....
и ако не съм прав - качни си дисковете на спирачките - направи им такиви ресни и виж как ще спираш.

100imenov - нз колко разбираш от механика но при тея ресни на маховика какво спеление (триене ще постигнеш)? ти си напаво
голям майстор на колата ако я караш по този начин ... Колкото по гладко, толкова по добро прилепяне по цялата площ на феродовия диск
и съответно по малко пребуксуване, коеф. на триене по значително по голям и т.н. .....
и ако не съм прав - качни си дисковете на спирачките - направи им такиви ресни и виж как ще спираш.


Re: Шлайфане на маховик
docktorat написа:така както си и мислех , некак пипне и драта част поне с 2 мм.
100imenov - нз колко разбираш от механика но при тея ресни на маховика какво спеление (триене ще постигнеш)? ти си напаво
голям майстор на колата ако я караш по този начин ... Колкото по гладко, толкова по добро прилепяне по цялата площ на феродовия диск
и съответно по малко пребуксуване, коеф. на триене по значително по голям и т.н. .....
и ако не съм прав - качни си дисковете на спирачките - направи им такиви ресни и виж как ще спираш.![]()
е как така колега на едното е махнал 3.6 стотни а на другото да махне 2 милиметра ? не трябва ли да махне сущото или някуде бъркаме ?
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Шлайфане на маховик
docktorat написа:така както си и мислех , некак пипне и драта част поне с 2 мм.
100imenov - нз колко разбираш от механика но при тея ресни на маховика какво спеление (триене ще постигнеш)? ти си напаво
голям майстор на колата ако я караш по този начин ... Колкото по гладко, толкова по добро прилепяне по цялата площ на феродовия диск
и съответно по малко пребуксуване, коеф. на триене по значително по голям и т.н. .....
и ако не съм прав - качни си дисковете на спирачките - направи им такиви ресни и виж как ще спираш.![]()
Никъде не съм казал,че разбирам или чесъм майстор.Майсторите сте вие,защото шлайфате,аз си хода в оторизиран сервиз.

Лятото сменях маховик,защото ми притрисаше колата и след смяната отидох при човека,който ме обслужи и го помолих от любопитство да ми обясни по какво се познава развален маховик.Е тва което ми каза,това написах,ако не аз сигорно той разбира.

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Шлайфане на маховик
http://www.youtube.com/watch?v=PoxK1bgJI0Y&feature=related
Ето примерно видето - отишъл си маховик и здрав
Ето примерно видето - отишъл си маховик и здрав
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани