Ъпгрейд на ходовата част

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: Ъпгрейд на ходовата част

Мнение от mitaka21 » 18 Мар 2012, 0:21

Много благодаря за информацията. :) По 1, 2 и 3-та точка ми се изясни всичко. Значи ще сменям целия мост комплект със всичко (полуоски, носачи ... и т.н.) като сменя мотора заради кардана. :) Отпред ще си сменя двата носача с алуминиеви и отзад ще сменя щангата с по дебела като за начало. Някой знае ли нещо по 4 и 5-та точка и да се заключва темата. :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: Ъпгрейд на ходовата част

Мнение от VesoPesa » 18 Мар 2012, 8:16

Балетките на носачите(черешките, камбанките или както още там ги наричат), както и биалетките на шангата са 1:1 за всички модели ;)

Колкото до спирачките, отзад става с дискове и апарати от е32 750и/ил със сигурност, за другите модели ми се бърка инфото. Тук обаче пак има дерт и пак трябва да се правят магарий.

Също и от голямото М5(3.8) ще станат задните, но и там пак има проблеми :idea:

А аз лично бих ти препоръчал, ако не ти трябва ръчната, направо да сложиш апарати от е38 и дискове и отзад, ще паснат, пак с малко повече ентусиазъм, но ще е в пъти по-добре :!:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: Ъпгрейд на ходовата част

Мнение от Postman » 18 Мар 2012, 9:48

mitaka21 написа:...Купих си и по дебела предна стабилизираща щанга 25мм, като издирвам задна 20мм или в краен случай 18мм ако някой има да свирка. :) Тампони навсякъде където може ще сложа powerflex и бг полиуретанови. Въпросите ми са следните: :)


20mm задна щанга втора употреба може и да намериш след много търсене, но по всяка вероятност няма да е в България... предвид, че е слагана само на М5 комби с Нюрбургринг пакет..., дори 19мм, която е за стандартно М5 комби и за М5 седан с Нюрбургринг пакет, пак ще е сериозен проблем да намериш...
От българските полиуретанови втулки те съветвам да не слагаш, колкото и да са евтини...

mitaka21 написа:5. И последно да попитам. Отпред ще слагам алуминиеви четири бутални спирачни апарати от е38. От какво да сложа отзад малко по големи апарати поне да е с вентилирани дискове? И трябва ли да сменям помпата ако сложа по големите апарати? :)

Апаратите са директен "болт-он" от тези модели, които са със задни дискове 300х20 (вентилирани), а това са 540 и М5.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Ъпгрейд на ходовата част

Мнение от Zubcho » 18 Мар 2012, 10:02

Postman написа:....
От българските полиуретанови втулки те съветвам да не слагаш, колкото и да са евтини...


Би ли се разпрострял малко повече, защо не препоръчваш от нашите полиуретанови тампони? Доста хора карат с тях и само реват, че скърцат.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: Ъпгрейд на ходовата част

Мнение от Postman » 18 Мар 2012, 10:43

Защото са доста по-твърди от т.нар molded (като Powerflex), които пък са доста по-твърди от оригиналните гумено-меатлни, та тези тампони вече не са тампони, което ми се струва непрактично за нормална кола... скърцането е съвсем отделен проблем. На моята кола нямам нито един полиуретанов тампон и въреки това не е останало много от приятното возене на заводска Е34ка...

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Ъпгрейд на ходовата част

Мнение от Jordana » 18 Мар 2012, 11:20

Аз също съм с оригинални тампони .Само предна и задна стабилизираща щанга са сменени с по дебели.Редовна смяна на другите консумативи и няма човек да съм качил и да не повдигне въпроса за перфектната возия на колата.Колата е доста над 200 к.с. и не съм забелязал за повече от година някакви проблеми по ходовата част вследствие на усилването.За евридейка па била и тя с V8 не виждам нужда чак от такива кардинални промени по колата.То ако смениш двигателя скоростната кутия кардана дифа носачите магарето изпускателната система и незнам си кво още покрай тях то от първоначалната кола остава сама ламарина от купето.В такъв случай не е ли по безболезнено да си вземаш готово купе с по големия мотор и да прескочиш тая хамалогия със присаждане на един куп компоненти ? А времето и финансите спестени от тия неща да се инвестират в нещо което наистина ще дигне кончетата под капака? Иначе моите уважения към всеки фен който продължава да кара е34 ....за мене лично няма отказване :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Последна промяна Jordana на 18 Мар 2012, 13:04, променена общо 1 път
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Ъпгрейд на ходовата част

Мнение от zvetiko » 18 Мар 2012, 12:38

Има разни 7-ци по около 5000 с 3.5. ;) За същите пари отиваш в съвсем друг клас кола при това с всичко,което искаш. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: Ъпгрейд на ходовата част

Мнение от mitaka21 » 18 Мар 2012, 19:23

Имам си причина по която да правя тази кола! :) Ако може по темата. Значи ще слагам задни спирачки от М5 и предни от е38 четири - бутални, трябва ли друга помпа според вас? :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: Ъпгрейд на ходовата част

Мнение от Postman » 18 Мар 2012, 19:49

Не е нужно да сменяш помпата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Ъпгрейд на ходовата част

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 18 Мар 2012, 19:56

Postman написа:Не е нужно да сменяш помпата.

Едно двойно серво не р лоша идея.

Спирачките от е32 пасват болт он.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: Ъпгрейд на ходовата част

Мнение от Postman » 18 Мар 2012, 20:22

Ако бях усетил някаква разлика след като сложих спирачките от М5 може би щях да потърся някакво друго решение за помпата, но не усетих никаква, поне не и по отношение на усилието в педала.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Ъпгрейд на ходовата част

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 18 Мар 2012, 23:47

Postman написа:Ако бях усетил някаква разлика след като сложих спирачките от М5 може би щях да потърся някакво друго решение за помпата, но не усетих никаква, поне не и по отношение на усилието в педала.



Това е щото комбитата са с двойно серво , аз не знам дали е голяма занимавката от единично да стане двойно...и дали помпата е еднаква на единично и двойно
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: Ъпгрейд на ходовата част

Мнение от mitaka21 » 19 Мар 2012, 11:34

На е32 намерих само чугунени апарати. Има ли алуминиеви? :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Ъпгрейд на ходовата част

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 19 Мар 2012, 12:29

Кво им е на чугунените ? Малко тежат повечко , какво намери 4 бутални от 750 ли ? Или просто си ровкаш в нета?

Това е варианта без цигании и планки . ОТ е38цата ще се позаиграеш.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: Ъпгрейд на ходовата част

Мнение от mitaka21 » 19 Мар 2012, 12:33

Дам намерих си в нета веднага предни от е32 четири-бутални. :) Мисля предни от е32 и задни от м5. :) И двойно серво от комби. :)

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook