Отопление на изпарител
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Lawmaker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i '96
- Мечтае да кара: non-stop
Отопление на изпарител
Колеги , да запитам. Сложиха ми BRC Sequent Plug&Drive в един сервиз , но има някакъв проблем с потока на антифриза през изпарителя. Мисля , че са го свързали пред дросела. На празен ход антифриз не минава нито през изпарителя , нито през дросела и по този начин не ми се загрява датчика който е на изпарителя и съответно не превключва на газ. Над 2000 оборота започва циркулация , не ми се вярва да е нормално това. Идеи или съвети ?
Колата е от подписа
Поздрави и се извинявам ако има тема с този проблем/търсих/
Колата е от подписа
Поздрави и се извинявам ако има тема с този проблем/търсих/
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Отопление на изпарител
И при мен първоначално се опитаха през дросела да ми подгряват газта, но не се получи. Аз все си мисля, че дебита е достатъчен като гледам маркучите, предполагам, че може да е проблем с обезвъздушаването на колата. Сега в момента ми се подгрява от тръбите за парното.
- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: Отопление на изпарител
в повечето случаи се свързва към входящия маркуч на парното.
- Lawmaker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i '96
- Мечтае да кара: non-stop
- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: Отопление на изпарител
ще погледна двигателя и ще кажа със сигурност.
връзва се към маркуча дето излиза от двигателя,и отива към парното.,
режеш изходящия маркуч от двг към парното,поставяш трипътник,мажеш вс краища на трипътника с малко грес,и връзваш маркучите,като към този трипътник връзваш и входящия за изпарителя.по същия начин правиш и с входящия маркуч към двг от парното.режеш слагаш тройник,и стягаш скобите.към втория маркуч връзваш изходящия от изпарителя.
дано си ме разбрал.
успех
връзва се към маркуча дето излиза от двигателя,и отива към парното.,
режеш изходящия маркуч от двг към парното,поставяш трипътник,мажеш вс краища на трипътника с малко грес,и връзваш маркучите,като към този трипътник връзваш и входящия за изпарителя.по същия начин правиш и с входящия маркуч към двг от парното.режеш слагаш тройник,и стягаш скобите.към втория маркуч връзваш изходящия от изпарителя.
дано си ме разбрал.
успех
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: Отопление на изпарител
Lawmaker написа:по-точно?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DD11&mospid=47537&btnr=64_0676&hg=64&fg=18
С тетки от маркучи 5 и 12.
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Отопление на изпарител
след като си продадох Е39-ката, новия собственик (мой много близък приятел) и монтира газова инжекция, подгрева на изпаритела е взет от подгрева на дпосела и няма никакви проблеми.
когато се вземе подгрева от входящия маркуч на парното, циркулацията пада драстично през радиаторчето и парното вече не духа така топло като преди. моя съвет е да провериш дали е обезвъздушена системата като хората, и дали в изпарителя не се получава въздушна възглавница.
когато се вземе подгрева от входящия маркуч на парното, циркулацията пада драстично през радиаторчето и парното вече не духа така топло като преди. моя съвет е да провериш дали е обезвъздушена системата като хората, и дали в изпарителя не се получава въздушна възглавница.
- Lawmaker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i '96
- Мечтае да кара: non-stop
Re: Отопление на изпарител
NAPSTERS написа:когато се вземе подгрева от входящия маркуч на парното, циркулацията пада драстично през радиаторчето и парното вече не духа така топло като преди.
Ами ако се блендира изпарителя?
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Отопление на изпарител
Само с тройници байпасно на парното.Сичко друго е ала бала за момента по лесния начин.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1929
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Отопление на изпарител
NAPSTERS написа:когато се вземе подгрева от входящия маркуч на парното, циркулацията пада драстично през радиаторчето и парното вече не духа така топло като преди.
Няма такова нещо


- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Re: Отопление на изпарител
Аз от 4 години съм с ГИ и при мен са го вързали на подгрева на дросела. При ходене на друг газаджия, на който имам много повече доверие ми каза, че е много по-добре да се върже на парното, но на "майсторчетата" дето не им се занимава им е много по лесно да го вържат на дросела. И все пак специално от това проблеми не съм имал за тези 4 год.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: Отопление на изпарител
Единствения проблем(евентуален) при вързване на водата от подгряването на дросела е, че изпарителя може да замръзне при каране с висока скорост(когато потока газ през изпарителя е голям).
На по маломощните двигатели няма проблем, но при големите двигатели не е така. Лесно се пробва дали има проблем - излизате (зимата) на магистралата настъпвате и гледате (с диагностика) температурата на изпарителя, ако започне да пада (под 30-40 гр.) имате проблем.
На по маломощните двигатели няма проблем, но при големите двигатели не е така. Лесно се пробва дали има проблем - излизате (зимата) на магистралата настъпвате и гледате (с диагностика) температурата на изпарителя, ако започне да пада (под 30-40 гр.) имате проблем.
Re: Отопление на изпарител
Не е толкова важно от къде се взима вода за изпаритела,по-важно е той да е ниско разположен в цялата система и съответно циркулацията през него да бъде максимално облекчена (да няма изкачвания,завъртания и т.н. на маркучите).
- Lawmaker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i '96
- Мечтае да кара: non-stop
Re: Отопление на изпарител
Благодаря ви , колеги . Тези дни съм малко зает , но скоро ще се заема и ще пиша какво съм направил 

- Lawmaker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i '96
- Мечтае да кара: non-stop
Re: Отопление на изпарител
Обещаното ..
Днес се заиграх , възстанових си подгряването на дросела , отклоних с тетки чрез маркуч с ф10 към изпарителя преди помпата и клапаните за парното .
Работата заспа след хубаво обезвъздушаване . Имам си пак хубаво парно и изпарителя ми е топъл на тихи обороти.
Благодаря на всички включили се колеги .
Днес се заиграх , възстанових си подгряването на дросела , отклоних с тетки чрез маркуч с ф10 към изпарителя преди помпата и клапаните за парното .
Работата заспа след хубаво обезвъздушаване . Имам си пак хубаво парно и изпарителя ми е топъл на тихи обороти.
Благодаря на всички включили се колеги .

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани