Ъпгрейд на ходовата част
Модератор: Технически модератори
57 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Ъпгрейд на ходовата част
Много благодаря за информацията.
По 1, 2 и 3-та точка ми се изясни всичко. Значи ще сменям целия мост комплект със всичко (полуоски, носачи ... и т.н.) като сменя мотора заради кардана.
Отпред ще си сменя двата носача с алуминиеви и отзад ще сменя щангата с по дебела като за начало. Някой знае ли нещо по 4 и 5-та точка и да се заключва темата. 



- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Ъпгрейд на ходовата част
Балетките на носачите(черешките, камбанките или както още там ги наричат), както и биалетките на шангата са 1:1 за всички модели 
Колкото до спирачките, отзад става с дискове и апарати от е32 750и/ил със сигурност, за другите модели ми се бърка инфото. Тук обаче пак има дерт и пак трябва да се правят магарий.
Също и от голямото М5(3.
ще станат задните, но и там пак има проблеми
А аз лично бих ти препоръчал, ако не ти трябва ръчната, направо да сложиш апарати от е38 и дискове и отзад, ще паснат, пак с малко повече ентусиазъм, но ще е в пъти по-добре

Колкото до спирачките, отзад става с дискове и апарати от е32 750и/ил със сигурност, за другите модели ми се бърка инфото. Тук обаче пак има дерт и пак трябва да се правят магарий.
Също и от голямото М5(3.


А аз лично бих ти препоръчал, ако не ти трябва ръчната, направо да сложиш апарати от е38 и дискове и отзад, ще паснат, пак с малко повече ентусиазъм, но ще е в пъти по-добре

Re: Ъпгрейд на ходовата част
mitaka21 написа:...Купих си и по дебела предна стабилизираща щанга 25мм, като издирвам задна 20мм или в краен случай 18мм ако някой има да свирка.Тампони навсякъде където може ще сложа powerflex и бг полиуретанови. Въпросите ми са следните:
20mm задна щанга втора употреба може и да намериш след много търсене, но по всяка вероятност няма да е в България... предвид, че е слагана само на М5 комби с Нюрбургринг пакет..., дори 19мм, която е за стандартно М5 комби и за М5 седан с Нюрбургринг пакет, пак ще е сериозен проблем да намериш...
От българските полиуретанови втулки те съветвам да не слагаш, колкото и да са евтини...
mitaka21 написа:5. И последно да попитам. Отпред ще слагам алуминиеви четири бутални спирачни апарати от е38. От какво да сложа отзад малко по големи апарати поне да е с вентилирани дискове? И трябва ли да сменям помпата ако сложа по големите апарати?
Апаратите са директен "болт-он" от тези модели, които са със задни дискове 300х20 (вентилирани), а това са 540 и М5.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Ъпгрейд на ходовата част
Postman написа:....
От българските полиуретанови втулки те съветвам да не слагаш, колкото и да са евтини...
Би ли се разпрострял малко повече, защо не препоръчваш от нашите полиуретанови тампони? Доста хора карат с тях и само реват, че скърцат.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Ъпгрейд на ходовата част
Защото са доста по-твърди от т.нар molded (като Powerflex), които пък са доста по-твърди от оригиналните гумено-меатлни, та тези тампони вече не са тампони, което ми се струва непрактично за нормална кола... скърцането е съвсем отделен проблем. На моята кола нямам нито един полиуретанов тампон и въреки това не е останало много от приятното возене на заводска Е34ка...
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Ъпгрейд на ходовата част
Аз също съм с оригинални тампони .Само предна и задна стабилизираща щанга са сменени с по дебели.Редовна смяна на другите консумативи и няма човек да съм качил и да не повдигне въпроса за перфектната возия на колата.Колата е доста над 200 к.с. и не съм забелязал за повече от година някакви проблеми по ходовата част вследствие на усилването.За евридейка па била и тя с V8 не виждам нужда чак от такива кардинални промени по колата.То ако смениш двигателя скоростната кутия кардана дифа носачите магарето изпускателната система и незнам си кво още покрай тях то от първоначалната кола остава сама ламарина от купето.В такъв случай не е ли по безболезнено да си вземаш готово купе с по големия мотор и да прескочиш тая хамалогия със присаждане на един куп компоненти ? А времето и финансите спестени от тия неща да се инвестират в нещо което наистина ще дигне кончетата под капака? Иначе моите уважения към всеки фен който продължава да кара е34 ....за мене лично няма отказване







Последна промяна Jordana на 18 Мар 2012, 13:04, променена общо 1 път
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Ъпгрейд на ходовата част
Има разни 7-ци по около 5000 с 3.5.
За същите пари отиваш в съвсем друг клас кола при това с всичко,което искаш. 


Re: Ъпгрейд на ходовата част
Имам си причина по която да правя тази кола!
Ако може по темата. Значи ще слагам задни спирачки от М5 и предни от е38 четири - бутални, трябва ли друга помпа според вас? 


- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Ъпгрейд на ходовата част
Postman написа:Не е нужно да сменяш помпата.
Едно двойно серво не р лоша идея.
Спирачките от е32 пасват болт он.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
Re: Ъпгрейд на ходовата част
Ако бях усетил някаква разлика след като сложих спирачките от М5 може би щях да потърся някакво друго решение за помпата, но не усетих никаква, поне не и по отношение на усилието в педала.
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Ъпгрейд на ходовата част
Postman написа:Ако бях усетил някаква разлика след като сложих спирачките от М5 може би щях да потърся някакво друго решение за помпата, но не усетих никаква, поне не и по отношение на усилието в педала.
Това е щото комбитата са с двойно серво , аз не знам дали е голяма занимавката от единично да стане двойно...и дали помпата е еднаква на единично и двойно

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Ъпгрейд на ходовата част
Кво им е на чугунените ? Малко тежат повечко , какво намери 4 бутални от 750 ли ? Или просто си ровкаш в нета?
Това е варианта без цигании и планки . ОТ е38цата ще се позаиграеш.
Това е варианта без цигании и планки . ОТ е38цата ще се позаиграеш.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
Re: Ъпгрейд на ходовата част
Дам намерих си в нета веднага предни от е32 четири-бутални.
Мисля предни от е32 и задни от м5.
И двойно серво от комби. 



57 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани