Отопление на изпарител

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520i '96
Мечтае да кара: non-stop

Отопление на изпарител

Мнение от Lawmaker » 17 Мар 2012, 23:05

Колеги , да запитам. Сложиха ми BRC Sequent Plug&Drive в един сервиз , но има някакъв проблем с потока на антифриза през изпарителя. Мисля , че са го свързали пред дросела. На празен ход антифриз не минава нито през изпарителя , нито през дросела и по този начин не ми се загрява датчика който е на изпарителя и съответно не превключва на газ. Над 2000 оборота започва циркулация , не ми се вярва да е нормално това. Идеи или съвети ?
Колата е от подписа
Поздрави и се извинявам ако има тема с този проблем/търсих/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Отопление на изпарител

Мнение от spacepl » 17 Мар 2012, 23:12

И при мен първоначално се опитаха през дросела да ми подгряват газта, но не се получи. Аз все си мисля, че дебита е достатъчен като гледам маркучите, предполагам, че може да е проблем с обезвъздушаването на колата. Сега в момента ми се подгрява от тръбите за парното.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39

Re: Отопление на изпарител

Мнение от wladio » 18 Мар 2012, 9:48

в повечето случаи се свързва към входящия маркуч на парното.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520i '96
Мечтае да кара: non-stop

Re: Отопление на изпарител

Мнение от Lawmaker » 18 Мар 2012, 10:51


младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39

Re: Отопление на изпарител

Мнение от wladio » 18 Мар 2012, 11:42

ще погледна двигателя и ще кажа със сигурност.
връзва се към маркуча дето излиза от двигателя,и отива към парното.,
режеш изходящия маркуч от двг към парното,поставяш трипътник,мажеш вс краища на трипътника с малко грес,и връзваш маркучите,като към този трипътник връзваш и входящия за изпарителя.по същия начин правиш и с входящия маркуч към двг от парното.режеш слагаш тройник,и стягаш скобите.към втория маркуч връзваш изходящия от изпарителя.
дано си ме разбрал.
успех

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 18.01.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 530i E39

Re: Отопление на изпарител

Мнение от kener » 18 Мар 2012, 18:40



С тетки от маркучи 5 и 12.
40653

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Отопление на изпарител

Мнение от NAPSTERS » 18 Мар 2012, 21:43

след като си продадох Е39-ката, новия собственик (мой много близък приятел) и монтира газова инжекция, подгрева на изпаритела е взет от подгрева на дпосела и няма никакви проблеми.
когато се вземе подгрева от входящия маркуч на парното, циркулацията пада драстично през радиаторчето и парното вече не духа така топло като преди. моя съвет е да провериш дали е обезвъздушена системата като хората, и дали в изпарителя не се получава въздушна възглавница.
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520i '96
Мечтае да кара: non-stop

Re: Отопление на изпарител

Мнение от Lawmaker » 18 Мар 2012, 22:38

NAPSTERS написа:когато се вземе подгрева от входящия маркуч на парното, циркулацията пада драстично през радиаторчето и парното вече не духа така топло като преди.

Ами ако се блендира изпарителя?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Отопление на изпарител

Мнение от Jordana » 18 Мар 2012, 22:52

Само с тройници байпасно на парното.Сичко друго е ала бала за момента по лесния начин.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1929
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: Отопление на изпарител

Мнение от boris » 19 Мар 2012, 0:19

NAPSTERS написа:когато се вземе подгрева от входящия маркуч на парното, циркулацията пада драстично през радиаторчето и парното вече не духа така топло като преди.

Няма такова нещо :nono: , може да се получи евентуално при позапушено радиаторче. Това е най-доброто место за взимане на вода за изпарителя.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Re: Отопление на изпарител

Мнение от b2 » 19 Мар 2012, 10:04

Аз от 4 години съм с ГИ и при мен са го вързали на подгрева на дросела. При ходене на друг газаджия, на който имам много повече доверие ми каза, че е много по-добре да се върже на парното, но на "майсторчетата" дето не им се занимава им е много по лесно да го вържат на дросела. И все пак специално от това проблеми не съм имал за тези 4 год.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 18.01.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 530i E39

Re: Отопление на изпарител

Мнение от kener » 20 Мар 2012, 11:08

Единствения проблем(евентуален) при вързване на водата от подгряването на дросела е, че изпарителя може да замръзне при каране с висока скорост(когато потока газ през изпарителя е голям).
На по маломощните двигатели няма проблем, но при големите двигатели не е така. Лесно се пробва дали има проблем - излизате (зимата) на магистралата настъпвате и гледате (с диагностика) температурата на изпарителя, ако започне да пада (под 30-40 гр.) имате проблем.
40653

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 27.07.2010
Пол: Мъж
Кара: лимузина

Re: Отопление на изпарител

Мнение от bat_gosho » 21 Мар 2012, 13:26

Не е толкова важно от къде се взима вода за изпаритела,по-важно е той да е ниско разположен в цялата система и съответно циркулацията през него да бъде максимално облекчена (да няма изкачвания,завъртания и т.н. на маркучите).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520i '96
Мечтае да кара: non-stop

Re: Отопление на изпарител

Мнение от Lawmaker » 21 Мар 2012, 21:03

Благодаря ви , колеги . Тези дни съм малко зает , но скоро ще се заема и ще пиша какво съм направил :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520i '96
Мечтае да кара: non-stop

Re: Отопление на изпарител

Мнение от Lawmaker » 30 Мар 2012, 21:46

Обещаното ..
Днес се заиграх , възстанових си подгряването на дросела , отклоних с тетки чрез маркуч с ф10 към изпарителя преди помпата и клапаните за парното .
Работата заспа след хубаво обезвъздушаване . Имам си пак хубаво парно и изпарителя ми е топъл на тихи обороти.
Благодаря на всички включили се колеги . :bchug:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook