След удар не иска да пали
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: След удар не иска да пали
slitter написа:юGqbriel написа:прекъсва подаването на гориво,мисля до следващото подаване на контакт,но спира ток към алтернатора и в колата всичко работи - но няма да запали,според е46фанатиците можеш да опиташ да сложиш,кабела върху +-а и да запали...но в колата има ток..прекъсва някакво основно захранване - не съм много наясно,но трябва да отвори вратите и да пусне аварийни при удър
мислиш, ама аз мисля, че спира всекакви тоци... поне на няколко пъти тук във форума съм чел мнения от ударили се колеги, че немат никакви тоци, дорде не окъсиш с рапидка патрона, ама не съм на 100% сигурен и не се подписвам под това мнениеМислех, че логиката на на нещата е да спре всички тоци, за да предотврати пожар от разлято гориво и оголени кабели след произшествие!
то разляното гориво няма кво да го запали друго освен, ако няма искра, а тва може да стане при повторно запалване. трябва да има ток за да се отворят вратите и да се напусне возилото, ама не трябва да се пали отново точно щото може да стане пожар ако има разлято гориво и затова са го сложили да работи по тоя начин.
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: След удар не иска да пали
slitter написа:юGqbriel написа:прекъсва подаването на гориво,мисля до следващото подаване на контакт,но спира ток към алтернатора и в колата всичко работи - но няма да запали,според е46фанатиците можеш да опиташ да сложиш,кабела върху +-а и да запали...но в колата има ток..прекъсва някакво основно захранване - не съм много наясно,но трябва да отвори вратите и да пусне аварийни при удър
мислиш, ама аз мисля, че спира всекакви тоци... поне на няколко пъти тук във форума съм чел мнения от ударили се колеги, че немат никакви тоци, дорде не окъсиш с рапидка патрона, ама не съм на 100% сигурен и не се подписвам под това мнениеМислех, че логиката на на нещата е да спре всички тоци, за да предотврати пожар от разлято гориво и оголени кабели след произшествие!
Не съм от София на 350 км. съм. И ще се надявам сам да разреша проблемите си. Когато гръмнаха беговете не бях с колан ако има значение. Изключвам да ми е паднал акумулатора защото е нов и аварийните светеха 1 мин аз ги изгасих после. Колата ми е 99г 318i Дали да не пробвам да сложа два нови бега и да изтрия грешката за тях. Какво ще стане
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: След удар не иска да пали
slitter написа:юGqbriel написа:прекъсва подаването на гориво,мисля до следващото подаване на контакт,но спира ток към алтернатора и в колата всичко работи - но няма да запали,според е46фанатиците можеш да опиташ да сложиш,кабела върху +-а и да запали...но в колата има ток..прекъсва някакво основно захранване - не съм много наясно,но трябва да отвори вратите и да пусне аварийни при удър
мислиш, ама аз мисля, че спира всекакви тоци... поне на няколко пъти тук във форума съм чел мнения от ударили се колеги, че немат никакви тоци, дорде не окъсиш с рапидка патрона, ама не съм на 100% сигурен и не се подписвам под това мнениеМислех, че логиката на на нещата е да спре всички тоци, за да предотврати пожар от разлято гориво и оголени кабели след произшествие!
Аз чета от другите форуми - тук не бях срещал тема в Е46




bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: След удар не иска да пали
Който разбира от токове да провери тук:
http://wds.spaghetticoder.org/en/e46/
къде е истината. Иначе и аз мисля, че спира само запалването, но тъй-като въпросът е доста важен, най-добре да го уточним на 100%.
http://wds.spaghetticoder.org/en/e46/
къде е истината. Иначе и аз мисля, че спира само запалването, но тъй-като въпросът е доста важен, най-добре да го уточним на 100%.
- tngeorgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 2.08.2006
- Местоположение: София
Re: След удар не иска да пали
Next написа:slitter написа:юGqbriel написа:прекъсва подаването на гориво,мисля до следващото подаване на контакт,но спира ток към алтернатора и в колата всичко работи - но няма да запали,според е46фанатиците можеш да опиташ да сложиш,кабела върху +-а и да запали...но в колата има ток..прекъсва някакво основно захранване - не съм много наясно,но трябва да отвори вратите и да пусне аварийни при удър
мислиш, ама аз мисля, че спира всекакви тоци... поне на няколко пъти тук във форума съм чел мнения от ударили се колеги, че немат никакви тоци, дорде не окъсиш с рапидка патрона, ама не съм на 100% сигурен и не се подписвам под това мнениеМислех, че логиката на на нещата е да спре всички тоци, за да предотврати пожар от разлято гориво и оголени кабели след произшествие!
Не съм от София на 350 км. съм. И ще се надявам сам да разреша проблемите си. Когато гръмнаха беговете не бях с колан ако има значение. Изключвам да ми е паднал акумулатора защото е нов и аварийните светеха 1 мин аз ги изгасих после. Колата ми е 99г 318i Дали да не пробвам да сложа два нови бега и да изтрия грешката за тях. Какво ще стане
-на мен ми се е случвало след удар да изгори бензиновата помпа, симптомите бяха същите, та 2 дена с тоци си губих времето, в чудо се видях ((
-подсказаха ми за помпата, смених я ,и колата тръгна все едно нищо не е било ))
E30 1986 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318
Re: След удар не иска да пали
Ако сложиш два нови бега и изтриеш грешките, просто ще остане само грешката за краш и евентуално за патроните на коланите, които би трябвало и те да са натегнали, независимо, че си бил без.
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: След удар не иска да пали
Днес видях плюсовата клема има черна кутийка и вътре в нея са се разделили 2 части и спрял тока на двигателя иначе колата си има всички други останали тоци мислих и да я запаля, но термостата е счупен и ще почакам за нов.
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
След удар не иска да пали
Next написа:Днес видях плюсовата клема има черна кутийка и вътре в нея са се разделили 2 части и спрял тока на двигателя иначе колата си има всички други останали тоци мислих и да я запаля, но термостата е счупен и ще почакам за нов.
Ай дано я оправиш скоро...ако трябва помощ свиркай!
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: След удар не иска да пали
Next написа:Днес видях плюсовата клема има черна кутийка и вътре в нея са се разделили 2 части и спрял тока на двигателя иначе колата си има всички други останали тоци мислих и да я запаля, но термостата е счупен и ще почакам за нов.
Ако трябва да придвижиш колата просто навий една по-дебела рапидка между двете метални повърхности.
Si non confectus, non reficiat.
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: След удар не иска да пали
Next написа:Днес видях плюсовата клема има черна кутийка и вътре в нея са се разделили 2 части и спрял тока на двигателя иначе колата си има всички други останали тоци мислих и да я запаля, но термостата е счупен и ще почакам за нов.
Искренно се надявам да не я палиш без термостат.

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: След удар не иска да пали
Zagy написа:Next написа:Днес видях плюсовата клема има черна кутийка и вътре в нея са се разделили 2 части и спрял тока на двигателя иначе колата си има всички други останали тоци мислих и да я запаля, но термостата е счупен и ще почакам за нов.
Ако трябва да придвижиш колата просто навий една по-дебела рапидка между двете метални повърхности.
Това с рапидката е само временно и то колкото да мръднеш колата до някъде ако се загледаш колко е дебел кабела ще разбереш защо ти го казвам виждал съм доста изгорели коли поради тази причина включително и съединен кабел с болтове, гайки и шайби, просто тока който тече по този кабел е доста голям и с тази рапидка ще има голямо греене и ще почне да се топи първо изолацията на габела а после и самия кабел и така докато не пламне колата повярвай ми въждал съм го това затова те предупреждавам.
Относно централата на беговете тя си пази вина на колата но ако намериш същата централа по номер както твоята ще стане само като я сложиш и изтриеш грешките нищо че вина ще се разминава важното е кодировката да е за твоята кола т.е да е със същия брой бегове както при теб иначе ще трябва да се препрограмира самата централа и пак ще стане и тогава може да и се промени вина да си едно към едно за твоята кола.
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: След удар не иска да пали
Oci не ти пиша ЛС за да научат повече хора как се процедира при това положение.
Значи има ли значение от беговете трябва ли да гледам нещо номера и по точно кои?
Не разбрах ако карам с моята централа какъв е проблема?
И къде се намира прословутата централа скъпа ли е на не ли стоят тези номера?
За пипропатрона е ясно ще си купя казаха ми 25 лв не знам дали е оферта
Значи има ли значение от беговете трябва ли да гледам нещо номера и по точно кои?
Не разбрах ако карам с моята централа какъв е проблема?
И къде се намира прословутата централа скъпа ли е на не ли стоят тези номера?
За пипропатрона е ясно ще си купя казаха ми 25 лв не знам дали е оферта

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: След удар не иска да пали
Знам, че тока, който тече там, е с висока мощност. Варианта с рапидката е само временен - колкото да придвижи колата до сервиз.
Si non confectus, non reficiat.
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: След удар не иска да пали
Да не отварям нова тема- защо в OEM дават схема само на пиропатрон за акумулатори в багажника /и струва към 300$/? Различен ли е патрона за коли с акумулатор при мотора?
- koleto_78
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: София-Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530dA '04
Re: След удар не иска да пали
Next написа:Oci не ти пиша ЛС за да научат повече хора как се процедира при това положение.
Значи има ли значение от беговете трябва ли да гледам нещо номера и по точно кои?
Не разбрах ако карам с моята централа какъв е проблема?
И къде се намира прословутата централа скъпа ли е на не ли стоят тези номера?
За пипропатрона е ясно ще си купя казаха ми 25 лв не знам дали е оферта
Моят съвет относно централата е да си оправиш колата да я пуснеш в движение,да и наредиш еърбеци и да изчистиш грешките.След това ако има някакъв проблем ще се ориентираш към друга централа но мисля,че няма да има.
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани