Тежък волан на 525 тдс
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Lawmaker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i '96
- Мечтае да кара: non-stop
Re: Тежък волан на 525 тдс
e39 FEN написа:Lawmaker написа:Да ви дам да повъртите волана на електрокара на място да видите тежък волан![]()
![]()
.
Моята помпа ръмжи леко , но не мога да кажа че ми е тежък волана . С Dex III съм на Castrol
Колега, декстрон 3-ката не е ли зеленаА за Е39 маи си дават само червено т.е. декс. 2
Червен си беше , като ягодов сироп ...

- alkapone777
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 10.10.2011
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 xdrive
Re: Тежък волан на 525 тдс
Колеги не разбирам много че наскоро се сдобих с една е39 520и 97г-От 2 дена забелезвам че волана стана по тежък-не беше така преди.някой има ли идея каде е проблема имам си масло в казанчето и уж всичко е наред но не е.Ако някои има идея от каде идва това ще съм много благодарен.
- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: Тежък волан на 525 тдс
колеги,да ви кажа сега си смених зимните гуми с джанти които са 15 цола,сложих летните те са 17,и волана се върти още по леко.
незнам от къде и от какво се получава но е факт.
незнам от къде и от какво се получава но е факт.
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Тежък волан на 525 тдс
Колеги, по принцип когато кормилната система е с рейка волана е по-тежък, отколкото ако е със секторна кутия. На Е39-ката волана ми е осезаемо по-тежък от на Е34-ката, която е с кутия. Често ги сменям и ме дразни разликата, но това да й е кусура на Е39 

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Тежък волан на 525 тдс
Alexch написа:Колеги, по принцип когато кормилната система е с рейка волана е по-тежък, отколкото ако е със секторна кутия. На Е39-ката волана ми е осезаемо по-тежък от на Е34-ката, която е с кутия. Често ги сменям и ме дразни разликата, но това да й е кусура на Е39
сложи си рейка със сервотроник и пак ще си говорим кой волан е по-лек

- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Тежък волан на 525 тдс
NAPSTERS написа:сложи си рейка със сервотроник и пак ще си говорим кой волан е по-лек
Сервотроника е ясен, говоря за без него

e39 FEN написа:Спокойно колеги и при мен е така, волана на Е39 си е тежък в сравнение с други коли, е освен ако не е с сервотроник, там вече е по добре но иначе си е дърво
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- ICHIBAN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 28.07.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61-530da-05г.
Re: Тежък волан на 525 тдс
А как се познава коя рейка е със сервотроник и коя без?
И да се гордея и да не се гордея,
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
Re: Тежък волан на 525 тдс
И моя имам чувството, че е една идея по-тежък от понятието "волан с хидравлика"
Но ако ще се прави ъпгрейд, то по-добре със сервотроник
Някой може ли да ми каже има ли разлика в здравината на такава със и без сервотроник? (по-малко или повече се разбиват или не оказва влияние?)


enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Re: Тежък волан на 525 тдс
doomy525 написа:И моя имам чувството, че е една идея по-тежък от понятието "волан с хидравлика"Но ако ще се прави ъпгрейд, то по-добре със сервотроник
Някой може ли да ми каже има ли разлика в здравината на такава със и без сервотроник? (по-малко или повече се разбиват или не оказва влияние?)
http://92.247.8.69/forums/viewtopic.php ... 7c103c9ec1

- Николай Диянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 24.03.2010
- Местоположение: София/Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39/ Е60
- Мечтае да кара: X6 цвят бордо
Re: Тежък волан на 525 тдс
Ами колега, доскоро и моята е39-ка беше с обикновена рейка. След професионалната намеса на колегата Napsters съм вече с такава сервотроник и казано по- общо разликата е огромна. Воланът е в пъти по- лек, което от своя страна прави паркирането и всякакви други маневри детска песен. Така че, на който рейката е за смяна и ако си намери читава сервотроник да слага.
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани