След удар не иска да пали

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: След удар не иска да пали

Мнение от b00st » 16 Мар 2012, 1:25

slitter написа:
Gqbriel написа:прекъсва подаването на гориво,мисля до следващото подаване на контакт,но спира ток към алтернатора и в колата всичко работи - но няма да запали,според е46фанатиците можеш да опиташ да сложиш,кабела върху +-а и да запали...но в колата има ток..прекъсва някакво основно захранване - не съм много наясно,но трябва да отвори вратите и да пусне аварийни при удър :yes:
ю

мислиш, ама аз мисля, че спира всекакви тоци... поне на няколко пъти тук във форума съм чел мнения от ударили се колеги, че немат никакви тоци, дорде не окъсиш с рапидка патрона, ама не съм на 100% сигурен и не се подписвам под това мнение :) Мислех, че логиката на на нещата е да спре всички тоци, за да предотврати пожар от разлято гориво и оголени кабели след произшествие!


то разляното гориво няма кво да го запали друго освен, ако няма искра, а тва може да стане при повторно запалване. трябва да има ток за да се отворят вратите и да се напусне возилото, ама не трябва да се пали отново точно щото може да стане пожар ако има разлято гориво и затова са го сложили да работи по тоя начин.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1618
Регистриран на: 1.10.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330D
Мечтае да кара: ///M power
Детайли за колата: BMW - Bought My Wife

Re: След удар не иска да пали

Мнение от Next » 16 Мар 2012, 1:27

slitter написа:
Gqbriel написа:прекъсва подаването на гориво,мисля до следващото подаване на контакт,но спира ток към алтернатора и в колата всичко работи - но няма да запали,според е46фанатиците можеш да опиташ да сложиш,кабела върху +-а и да запали...но в колата има ток..прекъсва някакво основно захранване - не съм много наясно,но трябва да отвори вратите и да пусне аварийни при удър :yes:
ю

мислиш, ама аз мисля, че спира всекакви тоци... поне на няколко пъти тук във форума съм чел мнения от ударили се колеги, че немат никакви тоци, дорде не окъсиш с рапидка патрона, ама не съм на 100% сигурен и не се подписвам под това мнение :) Мислех, че логиката на на нещата е да спре всички тоци, за да предотврати пожар от разлято гориво и оголени кабели след произшествие!


Не съм от София на 350 км. съм. И ще се надявам сам да разреша проблемите си. Когато гръмнаха беговете не бях с колан ако има значение. Изключвам да ми е паднал акумулатора защото е нов и аварийните светеха 1 мин аз ги изгасих после. Колата ми е 99г 318i Дали да не пробвам да сложа два нови бега и да изтрия грешката за тях. Какво ще стане
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: След удар не иска да пали

Мнение от Gqbriel » 16 Мар 2012, 1:28

slitter написа:
Gqbriel написа:прекъсва подаването на гориво,мисля до следващото подаване на контакт,но спира ток към алтернатора и в колата всичко работи - но няма да запали,според е46фанатиците можеш да опиташ да сложиш,кабела върху +-а и да запали...но в колата има ток..прекъсва някакво основно захранване - не съм много наясно,но трябва да отвори вратите и да пусне аварийни при удър :yes:
ю

мислиш, ама аз мисля, че спира всекакви тоци... поне на няколко пъти тук във форума съм чел мнения от ударили се колеги, че немат никакви тоци, дорде не окъсиш с рапидка патрона, ама не съм на 100% сигурен и не се подписвам под това мнение :) Мислех, че логиката на на нещата е да спре всички тоци, за да предотврати пожар от разлято гориво и оголени кабели след произшествие!


Аз чета от другите форуми - тук не бях срещал тема в Е46 :yes: и аз не го твърдя,но съм имал инциденти и с други марки - не можеш да запалиш,но вратите се отварят ,аварийни задължително се пускат ..докато не натиснеш шоковия датчик не пали :yes: ...представи си следното - колко човека знаят ,че Е46 има двойна брава :mhihi: отделно,недай си боже става инцидент - как ще излезеш от колата ...аз мисля,че чисто технологично изходите винаги трябва да са свободни и да има сигнал,който да подадеш :yes: но и аз като теб не се подписвам под това
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1031
Регистриран на: 9.11.2010
Пол: Мъж
Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;

Re: След удар не иска да пали

Мнение от NikVanov » 16 Мар 2012, 8:41

Който разбира от токове да провери тук:
http://wds.spaghetticoder.org/en/e46/
къде е истината. Иначе и аз мисля, че спира само запалването, но тъй-като въпросът е доста важен, най-добре да го уточним на 100%.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 2.08.2006
Местоположение: София

Re: След удар не иска да пали

Мнение от tngeorgiev » 16 Мар 2012, 8:46

Next написа:
slitter написа:
Gqbriel написа:прекъсва подаването на гориво,мисля до следващото подаване на контакт,но спира ток към алтернатора и в колата всичко работи - но няма да запали,според е46фанатиците можеш да опиташ да сложиш,кабела върху +-а и да запали...но в колата има ток..прекъсва някакво основно захранване - не съм много наясно,но трябва да отвори вратите и да пусне аварийни при удър :yes:
ю

мислиш, ама аз мисля, че спира всекакви тоци... поне на няколко пъти тук във форума съм чел мнения от ударили се колеги, че немат никакви тоци, дорде не окъсиш с рапидка патрона, ама не съм на 100% сигурен и не се подписвам под това мнение :) Мислех, че логиката на на нещата е да спре всички тоци, за да предотврати пожар от разлято гориво и оголени кабели след произшествие!


Не съм от София на 350 км. съм. И ще се надявам сам да разреша проблемите си. Когато гръмнаха беговете не бях с колан ако има значение. Изключвам да ми е паднал акумулатора защото е нов и аварийните светеха 1 мин аз ги изгасих после. Колата ми е 99г 318i Дали да не пробвам да сложа два нови бега и да изтрия грешката за тях. Какво ще стане


-на мен ми се е случвало след удар да изгори бензиновата помпа, симптомите бяха същите, та 2 дена с тоци си губих времето, в чудо се видях ((
-подсказаха ми за помпата, смених я ,и колата тръгна все едно нищо не е било ))
E30 1986 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: След удар не иска да пали

Мнение от slitter » 16 Мар 2012, 10:31

Ако сложиш два нови бега и изтриеш грешките, просто ще остане само грешката за краш и евентуално за патроните на коланите, които би трябвало и те да са натегнали, независимо, че си бил без.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1618
Регистриран на: 1.10.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330D
Мечтае да кара: ///M power
Детайли за колата: BMW - Bought My Wife

Re: След удар не иска да пали

Мнение от Next » 16 Мар 2012, 15:21

Днес видях плюсовата клема има черна кутийка и вътре в нея са се разделили 2 части и спрял тока на двигателя иначе колата си има всички други останали тоци мислих и да я запаля, но термостата е счупен и ще почакам за нов.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 481
Регистриран на: 29.09.2010
Пол: Мъж
Кара: му се на вода

След удар не иска да пали

Мнение от frizzante » 16 Мар 2012, 15:26

Next написа:Днес видях плюсовата клема има черна кутийка и вътре в нея са се разделили 2 части и спрял тока на двигателя иначе колата си има всички други останали тоци мислих и да я запаля, но термостата е счупен и ще почакам за нов.

Ай дано я оправиш скоро...ако трябва помощ свиркай!
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: След удар не иска да пали

Мнение от Zagy » 16 Мар 2012, 16:54

Next написа:Днес видях плюсовата клема има черна кутийка и вътре в нея са се разделили 2 части и спрял тока на двигателя иначе колата си има всички други останали тоци мислих и да я запаля, но термостата е счупен и ще почакам за нов.

Ако трябва да придвижиш колата просто навий една по-дебела рапидка между двете метални повърхности.
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: След удар не иска да пали

Мнение от vavilon » 16 Мар 2012, 17:00

Next написа:Днес видях плюсовата клема има черна кутийка и вътре в нея са се разделили 2 части и спрял тока на двигателя иначе колата си има всички други останали тоци мислих и да я запаля, но термостата е счупен и ще почакам за нов.

Искренно се надявам да не я палиш без термостат. :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: След удар не иска да пали

Мнение от oci » 16 Мар 2012, 23:04

Zagy написа:
Next написа:Днес видях плюсовата клема има черна кутийка и вътре в нея са се разделили 2 части и спрял тока на двигателя иначе колата си има всички други останали тоци мислих и да я запаля, но термостата е счупен и ще почакам за нов.

Ако трябва да придвижиш колата просто навий една по-дебела рапидка между двете метални повърхности.

Това с рапидката е само временно и то колкото да мръднеш колата до някъде ако се загледаш колко е дебел кабела ще разбереш защо ти го казвам виждал съм доста изгорели коли поради тази причина включително и съединен кабел с болтове, гайки и шайби, просто тока който тече по този кабел е доста голям и с тази рапидка ще има голямо греене и ще почне да се топи първо изолацията на габела а после и самия кабел и така докато не пламне колата повярвай ми въждал съм го това затова те предупреждавам.
Относно централата на беговете тя си пази вина на колата но ако намериш същата централа по номер както твоята ще стане само като я сложиш и изтриеш грешките нищо че вина ще се разминава важното е кодировката да е за твоята кола т.е да е със същия брой бегове както при теб иначе ще трябва да се препрограмира самата централа и пак ще стане и тогава може да и се промени вина да си едно към едно за твоята кола.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1618
Регистриран на: 1.10.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330D
Мечтае да кара: ///M power
Детайли за колата: BMW - Bought My Wife

Re: След удар не иска да пали

Мнение от Next » 16 Мар 2012, 23:17

Oci не ти пиша ЛС за да научат повече хора как се процедира при това положение.
Значи има ли значение от беговете трябва ли да гледам нещо номера и по точно кои?
Не разбрах ако карам с моята централа какъв е проблема?
И къде се намира прословутата централа скъпа ли е на не ли стоят тези номера?
За пипропатрона е ясно ще си купя казаха ми 25 лв не знам дали е оферта :dunno:
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: След удар не иска да пали

Мнение от Zagy » 16 Мар 2012, 23:19

Знам, че тока, който тече там, е с висока мощност. Варианта с рапидката е само временен - колкото да придвижи колата до сервиз.
Si non confectus, non reficiat.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1031
Регистриран на: 9.11.2010
Пол: Мъж
Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;

Re: След удар не иска да пали

Мнение от NikVanov » 16 Мар 2012, 23:23

Да не отварям нова тема- защо в OEM дават схема само на пиропатрон за акумулатори в багажника /и струва към 300$/? Различен ли е патрона за коли с акумулатор при мотора?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 571
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: София-Сандански
Пол: Мъж
Кара: E61 530dA '04

Re: След удар не иска да пали

Мнение от koleto_78 » 17 Мар 2012, 0:30

Next написа:Oci не ти пиша ЛС за да научат повече хора как се процедира при това положение.
Значи има ли значение от беговете трябва ли да гледам нещо номера и по точно кои?
Не разбрах ако карам с моята централа какъв е проблема?
И къде се намира прословутата централа скъпа ли е на не ли стоят тези номера?
За пипропатрона е ясно ще си купя казаха ми 25 лв не знам дали е оферта :dunno:


Моят съвет относно централата е да си оправиш колата да я пуснеш в движение,да и наредиш еърбеци и да изчистиш грешките.След това ако има някакъв проблем ще се ориентираш към друга централа но мисля,че няма да има.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook