След удар не иска да пали
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
След удар не иска да пали
Колеги леко ударих колата 2 прeдни бега хвръкнаха колата изгасна и си включи авариините, има си ток като дам контакт, но не пали само чатка все едно акумулатора слаб. Някъде има ли копче да се натисне да запали или има натрупани грешки.
И вижте ми подписа някой, ако има някакви части да помогне нека ми пише.
И вижте ми подписа някой, ако има някакви части да помогне нека ми пише.
Последна промяна Next на 16 Мар 2012, 1:22, променена общо 1 път
- koleto_78
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: София-Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530dA '04
Re: След удар не иска да пали
Може ли пиропатрона на акумулатора да бърка работата?Не знам дали спира цялото напрежение или при голям товар демек стартер изключва.
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
- koleto_78
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: София-Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530dA '04
Re: След удар не иска да пали
А такаа.Това вече е интересно
.Ако някой не даде инфо тръгвай по плюса и дано излезе някъде.

- guiltyboy86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: e46 323i
Re: След удар не иска да пали
трябжа да се пада отдясно на акумулатора над двигателя една 4ерна кутиика в която влиза червен кабел
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: След удар не иска да пали
Пиропатрона е на плюсовата клема на акумулатора - една малка черна кутийка.
Si non confectus, non reficiat.
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: След удар не иска да пали
Zagy написа:Пиропатрона е на плюсовата клема на акумулатора - една малка черна кутийка.
Да сетих се и какво се прави нов ли да търся ?
- koleto_78
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: София-Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530dA '04
Re: След удар не иска да пали
Next написа:Zagy написа:Пиропатрона е на плюсовата клема на акумулатора - една малка черна кутийка.
Да сетих се и какво се прави нов ли да търся ?
Аве то като при тия отзад.Що ме шашкаш като ти е отпред акумулатора

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: След удар не иска да пали
Някои навиват рапидка между полюсите и така карат... можеш спокойно да разкараш кабела с пиропатрона и да си сложиш най-обикновен непрекъснат кабел. А можеш и да потърсиш в обявите във форума и да си вземеш тва чудо от някоя кола на части 

Si non confectus, non reficiat.
- StelllsKi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 5.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i m43
- Мечтае да кара: X6 --- ----
Re: След удар не иска да пали
Next написа:Колеги леко ударих колата 2 прдни бега хвръкнаха колата изгасна и си включи авариините, има си ток като дам контакт, но не пали само чатка все едно акумулатора слаб. Някъде има ли копче да се натисне да запали или има натрупани грешки.
И вижте ми подписа някой, ако има някакви части да помогне нека ми пише.
кабела се разделя на две когато гръмне патрона и от едната страна е конус от другата страна отвор просто го съединяваш и притискаш добре,и това е без да монтираш нищо допълнително.След това по твое желание си намираш здрав пиропатрон и го слагаш на мястото на стария.
Re: След удар не иска да пали
Aбе ако не се лъжа като гръмне патрона спира всички тоци към колата и изобщо нема никой, а ти казваш, че таблото свети и чатка при запалване като на поизхабен акумулатор. Допускаш ли, че е възможно да е паднал акумулатора от седене на аварийни светлини докато чакаш помощ на произшествието примерно? Нека някой ме поправи, ако бъркам, ама няма смисъл да подава ток като работата му е да спре тока при такова нещо. Провери патрона дали от предишен удар не е с навита рапидка или изобщо с нещо изолиран и си пусни скритото меню и си виж напрежението колко е на контакт и при палене, за да се ориентираш в него ли да търсиш проблема или някъде другаде! А части бол за тези коли, предполагам бързо ще я оправиш само си прибави към списъка с частите нова централа на бега или търси някой да префлашне твоята, за да изтрие краш датата! Успех!
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: След удар не иска да пали
Това с краш дата ми се вижда проблем? Тези централи скъпи ли са? Аз имам кабел с инсталирани инпа и дис
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: След удар не иска да пали
slitter написа:Aбе ако не се лъжа като гръмне патрона спира всички тоци към колата и изобщо нема никой, а ти казваш, че таблото свети и чатка при запалване като на поизхабен акумулатор. Допускаш ли, че е възможно да е паднал акумулатора от седене на аварийни светлини докато чакаш помощ на произшествието примерно? Нека някой ме поправи, ако бъркам, ама няма смисъл да подава ток като работата му е да спре тока при такова нещо. Провери патрона дали от предишен удар не е с навита рапидка или изобщо с нещо изолиран и си пусни скритото меню и си виж напрежението колко е на контакт и при палене, за да се ориентираш в него ли да търсиш проблема или някъде другаде! А части бол за тези коли, предполагам бързо ще я оправиш само си прибави към списъка с частите нова централа на бега или търси някой да префлашне твоята, за да изтрие краш датата! Успех!
прекъсва подаването на гориво,мисля до следващото подаване на контакт,но спира ток към алтернатора и в колата всичко работи - но няма да запали,според е46фанатиците можеш да опиташ да сложиш,кабела върху +-а и да запали...но в колата има ток..прекъсва някакво основно захранване - не съм много наясно,но трябва да отвори вратите и да пусне аварийни при удър

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: След удар не иска да пали
Next написа:Това с краш дата ми се вижда проблем? Тези централи скъпи ли са? Аз имам кабел с инсталирани инпа и дис
Проблем - проблем, колко да е проблем, тук в Сф вървят по 50 тина лв. тия по-старите централки за преди 2001 г. коли. Тогава няма да има нужда от префлашване, а само от едно препрограмиране евентуално, ако еърбег екипировката се различава от твоята, ама и това не ми се вярва. Тогава ще са ти от полза твоите програми и то конкретно НЦС Експерт, щото иначе за префлаш не стават. Нека колегата оци, ако прочете темата да каже дали няма да има нужда и намеса със Скенер, че не помня централите пзеха ли инфо за ВИН номер, а той е вече спец по централите втора ръка! Та не е толко голям проблем, споко! И хубавото на Е46 е, че таблото е така направено, че не се къса нищо, а само махаш-слагаш бегове и заспива!
Re: След удар не иска да пали
юGqbriel написа:прекъсва подаването на гориво,мисля до следващото подаване на контакт,но спира ток към алтернатора и в колата всичко работи - но няма да запали,според е46фанатиците можеш да опиташ да сложиш,кабела върху +-а и да запали...но в колата има ток..прекъсва някакво основно захранване - не съм много наясно,но трябва да отвори вратите и да пусне аварийни при удър
мислиш, ама аз мисля, че спира всекакви тоци... поне на няколко пъти тук във форума съм чел мнения от ударили се колеги, че немат никакви тоци, дорде не окъсиш с рапидка патрона, ама не съм на 100% сигурен и не се подписвам под това мнение

40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани