силиконов съединител : дали , как и колко
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
64 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
amd написа:Всъщност като позагря колата и отворихме колата да пипнем центровката - при форсиране перката се движеше - значи всичко би трябвало да е ОК. Нема такъв читав мотор като тоя моя М10
Виж са ти май не си разбрал когато загрее хубави колата и силикона на перката се втвърдява и почва да се върти с оборотите на мотора без да приплъзва!
Когато е загряла и и дадеш рязко газ се чува едно силно свистене което идва от силната струя възух която загребва перката.
А когато я загасиш след това трябва трудно да се движи на ръка перката.
- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
64 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани