Шлайфане на маховик

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори


Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 9.02.2012

Шлайфане на маховик

Мнение от apostate » 10 Мар 2012, 23:56

колеги

ако се шлайфа огледалния дуск на маховика трябва ли да се отнеме и от периферията там където се захваща притескатля?

мерси

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Шлайфане на маховик

Мнение от Gqbriel » 12 Мар 2012, 12:50

apostate написа:колеги

ако се шлайфа огледалния дуск на маховика трябва ли да се отнеме и от периферията там където се захваща притескатля?

мерси


Toва с каква цел се прави ? :dunno:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Re: Шлайфане на маховик

Мнение от spower » 12 Мар 2012, 13:15

Да не претриса при потегляне, най-вероятно другия вариянт е олекотяване по- бързо развъртане на мотора, но спад във въртящия момент зависи за какво ще се използва колата ;)
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt


Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 9.02.2012

Re: Шлайфане на маховик

Мнение от apostate » 12 Мар 2012, 14:46

прави се когато е износен маховика там където ляга феродовия дуск и при смяната му както ми каза маистора

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 481
Регистриран на: 29.09.2010
Пол: Мъж
Кара: му се на вода

Шлайфане на маховик

Мнение от frizzante » 13 Мар 2012, 9:51

А ефект ще има ли? Някой правил ли го е?
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 9.04.2009
Местоположение: София, Вълчедръм
Пол: Мъж
Кара: e36, e46
Мечтае да кара: e90, X5, Q7
Детайли за колата: 325 tds, 320 d, A4 1.9

Re: Шлайфане на маховик

Мнение от docktorat » 13 Мар 2012, 10:45

Здравейте, Колеги
Шлайфането на маховика се прави когато той е износен -там дето е зацепвал феродовия диск трябва е по ниска повърхноста от
другите места дето същия не зацепва.
За да има толкова голяма нужа от шлайфане един маховик трябва феродовия диск да е каран толкова изтрит, че нитовете на диска да са надрали повърхноста на маховика. ако са видими тези белези и може и с пръст да се осетят да се шлайфа.
ПОГЛЕДНЕ И ПРИТСКАТЕЛНИЯ ДИСК, който е от другата страна на феродовия диск. Ако единия е "на-дран" на 99% и по другия има следи.
И като шлайфате си намерете добър шлайф с хубав камик... Хубаво е граповоста на повърхноста да от сорта на Ra 0.32 и надолу (Ra 0.2). Tази грапавост не се постига само от човека шлайфист а и от самия камик с който се шлайфа.
Успех :).


Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 9.02.2012

Re: Шлайфане на маховик

Мнение от apostate » 14 Мар 2012, 13:52

а конкретно по моя вапрос някои колега дали може да каже ?

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 9.04.2009
Местоположение: София, Вълчедръм
Пол: Мъж
Кара: e36, e46
Мечтае да кара: e90, X5, Q7
Детайли за колата: 325 tds, 320 d, A4 1.9

Re: Шлайфане на маховик

Мнение от docktorat » 15 Мар 2012, 13:47

Според мен не, но ако при шлайфането свалите повече от 1мм моби и да трябва да се отнема...
Обосновка на отговора е - когато ти е нов феродовия диск е с дебелина около 10 мм, след определно време от работа
тази дебелина може да достигне до към 5 мм (мах до нитовете). тай в определни граници може на шлайфането не е необходимо отнемане от периферията където се хваща притискателния диск.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Шлайфане на маховик

Мнение от Zagy » 15 Мар 2012, 15:18

Само да не се окаже после, че вследствие на шлайфането маховика се е разбалансирал...
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 481
Регистриран на: 29.09.2010
Пол: Мъж
Кара: му се на вода

Шлайфане на маховик

Мнение от frizzante » 15 Мар 2012, 15:28

Добре де, главно проблема при маховика не идва ли от демпферите в него?
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Шлайфане на маховик

Мнение от Zagy » 15 Мар 2012, 15:43

Проблема идва от лагера, на който се върти демпферната част - той се скапва.
Si non confectus, non reficiat.


Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 9.02.2012

Re: Шлайфане на маховик

Мнение от apostate » 15 Мар 2012, 16:08

маистора казва че е взел 3.6 стотни от огледалниа диск но твърди че трябва да се шлаифа и периферията със същия размер
това може ли да повлияе на баланса?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 481
Регистриран на: 29.09.2010
Пол: Мъж
Кара: му се на вода

Шлайфане на маховик

Мнение от frizzante » 15 Мар 2012, 16:09

А самите демпфери като поомекнат не се ли разтракват?
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Шлайфане на маховик

Мнение от Zagy » 15 Мар 2012, 17:05

Те са едни прости пружини (обикновенно 2 двойки) - като омекнат започва да притраква, но не е фатално. Фаталното е като се разбие лагера...
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 26.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 1999 BMW 320D

Re: Шлайфане на маховик

Мнение от b_velev » 16 Мар 2012, 22:22

Да не отварям нова тема ще питам тук. Имам един свален маховик. Как мога да разбера дали е заминал?

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook