относно 4ерен пу6ек

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 571
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: София-Сандански
Пол: Мъж
Кара: E61 530dA '04

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от koleto_78 » 15 Мар 2012, 0:37

А на чипа може ли да му се има доверие?
Кадърен ли е?
Питам защото при мен при скорост от 80км като и набия кикдауна и все едно тръгвам от светофар.Много хубаво изтегля.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 20.12.2011
Местоположение: Ст
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136к.с.

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от ivanofff » 15 Мар 2012, 0:49

koleto_78 написа:А на чипа може ли да му се има доверие?
Кадърен ли е?
Питам защото при мен при скорост от 80км като и набия кикдауна и все едно тръгвам от светофар.Много хубаво изтегля.

А ти с чип ли си! И при кикдаун виждаш ли леко изпушване на страничното огледало черен облак дим!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 571
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: София-Сандански
Пол: Мъж
Кара: E61 530dA '04

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от koleto_78 » 15 Мар 2012, 0:55

Да с чип съм но не се наблюдава изпушване при мен.

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 6.02.2011
Пол: Мъж
Кара: 320D 150hp
Мечтае да кара: M3

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от niki_eeeo » 16 Мар 2012, 19:34

Колеги,
намерих много добър клип в който много просто е обяснено действието на EGR системата. Мисля, че като за неразбирачи като мен би бил полезен :smoke:

http://www.youtube.com/watch?v=fz3-ycPE76g&feature=related
Изображение Once you kill a cow, you've got to make a burger :D

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 6.02.2011
Пол: Мъж
Кара: 320D 150hp
Мечтае да кара: M3

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от niki_eeeo » 17 Мар 2012, 18:51

Колеги днес си свалих колектора и EGR клапата да ги почистя. Ужасно задръстен EGR. Почистих го със спрей и се опитах да го отварям чрез натискане през отвора за изгорели газове. Отваря се с доста голямо усилие, иначе си се отваря и затваря от край до край. Чудя се калко силен трябва да е този вакуум за да отвори клапата. Пробвах и на ръка да я отворям - абсурд :lol:
37355
Изображение Once you kill a cow, you've got to make a burger :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 893
Регистриран на: 6.12.2009
Местоположение: Димитровград
Пол: Мъж
Кара: E46 M47N

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от mustang1986 » 17 Мар 2012, 19:28

Така и трябва да си е.Доста силно натискане иска.Най лесно се натиска с дръжката на отверката
Изображение

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 2.05.2003
Местоположение: По света и в Плевен
Кара: E92 Lci N55 /CBR 1100 XX/S1000RR

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от Mitiracing » 18 Мар 2012, 21:19

Ухааааа бая запушен тоз ЕГР,моя като го свалях беше мазен и с много по малко нагар. :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 20.12.2011
Местоположение: Ст
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136к.с.

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от ivanofff » 19 Мар 2012, 15:34

А някой ползал ли е това! http://yacco-bulgaria.com/homologations ... n%20BG.pdf И има ли ефект !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от Gqbriel » 01 Май 2012, 9:57

Айде да се включа - днес май ще изолирвам ЕГР - че снощи като пътувах полудях - 4-та с 70км/ч газ и не спира да пуши мамка му - не да изпуши и да спре,бе няма значение от предавката...та дюзи ,дебитомер,турбо уж са както трябва - гледали сме и живи данни всичко е ок..мотора е калибриран - Ванка :ok: ....само че не спира :banghead: ..
Като взех колата преди 6 месеца - колко ли не е тормозих - не пушеше...сега ми се ** маата и ми писна..сега сменил съм маслото уж с хубаво - само ,че нещо ме тормози:

*егр беше изолиран отначало - аз го направих да си работи - настроихме с Ванката да затваря по-бързо - резултат няма май
*маркучето към ЕГР обаче,като го слагах ми се стори доста твърдо и няма да се учудя ако някъде има дупчица - стори ми се ,че го пречупих тогава
*турбо пътища не са чистени

Притеснява ме и друго,че сутрин като запаля - пуши сивкаво/бяло докато не загрее всъщност паля работи си и в един момент - сивкаво/бял пушек - хубу де шок...както и да след това всичко чук - но може ли от некачествено масло да пуши сутрин - сякаш след смяната мотора стана по-шумен дори :dunno:
Освен днес да изолирам ЕГР и да проследя това маркуче къде отива,че нещо не виждам
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3146
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от mitaka7 » 01 Май 2012, 12:12

Точно от маслото ли да пуши, айде малко по-сериозно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от Gqbriel » 01 Май 2012, 13:44

mitaka7 написа:Точно от маслото ли да пуши, айде малко по-сериозно.


Не че нещо - но разбра ли какво точно питам и защо питам за евентуална връзка с масло...след ново масло да стане по-шумна,да пуши студена - нещо не се връзва :dunno: ... - сериозно или несериозно затова питам.... :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 20.12.2011
Местоположение: Ст
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136к.с.

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от ivanofff » 01 Май 2012, 14:10

Gqbriel написа:Айде да се включа - днес май ще изолирвам ЕГР - че снощи като пътувах полудях - 4-та с 70км/ч газ и не спира да пуши мамка му - не да изпуши и да спре,бе няма значение от предавката...та дюзи ,дебитомер,турбо уж са както трябва - гледали сме и живи данни всичко е ок..мотора е калибриран - Ванка :ok: ....само че не спира :banghead: ..
Като взех колата преди 6 месеца - колко ли не е тормозих - не пушеше...сега ми се ** маата и ми писна..сега сменил съм маслото уж с хубаво - само ,че нещо ме тормози:

*егр беше изолиран отначало - аз го направих да си работи - настроихме с Ванката да затваря по-бързо - резултат няма май
*маркучето към ЕГР обаче,като го слагах ми се стори доста твърдо и няма да се учудя ако някъде има дупчица - стори ми се ,че го пречупих тогава
*турбо пътища не са чистени

Притеснява ме и друго,че сутрин като запаля - пуши сивкаво/бяло докато не загрее всъщност паля работи си и в един момент - сивкаво/бял пушек - хубу де шок...както и да след това всичко чук - но може ли от некачествено масло да пуши сутрин - сякаш след смяната мотора стана по-шумен дори :dunno:
Освен днес да изолирам ЕГР и да проследя това маркуче къде отива,че нещо не виждам

Явно е имало някаква добавчица,Колега!!!

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от Zagy » 01 Май 2012, 14:17

Аз отдавна приказвам, че това недоразумение, наречено ЕГР, трябва да се разкарва/изолира.....
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от Gqbriel » 01 Май 2012, 14:51

ivanofff написа:
Gqbriel написа:Айде да се включа - днес май ще изолирвам ЕГР - че снощи като пътувах полудях - 4-та с 70км/ч газ и не спира да пуши мамка му - не да изпуши и да спре,бе няма значение от предавката...та дюзи ,дебитомер,турбо уж са както трябва - гледали сме и живи данни всичко е ок..мотора е калибриран - Ванка :ok: ....само че не спира :banghead: ..
Като взех колата преди 6 месеца - колко ли не е тормозих - не пушеше...сега ми се ** маата и ми писна..сега сменил съм маслото уж с хубаво - само ,че нещо ме тормози:

*егр беше изолиран отначало - аз го направих да си работи - настроихме с Ванката да затваря по-бързо - резултат няма май
*маркучето към ЕГР обаче,като го слагах ми се стори доста твърдо и няма да се учудя ако някъде има дупчица - стори ми се ,че го пречупих тогава
*турбо пътища не са чистени

Притеснява ме и друго,че сутрин като запаля - пуши сивкаво/бяло докато не загрее всъщност паля работи си и в един момент - сивкаво/бял пушек - хубу де шок...както и да след това всичко чук - но може ли от некачествено масло да пуши сутрин - сякаш след смяната мотора стана по-шумен дори :dunno:
Освен днес да изолирам ЕГР и да проследя това маркуче къде отива,че нещо не виждам

Явно е имало някаква добавчица,Колега!!!


За кога говориш?
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 20.12.2011
Местоположение: Ст
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136к.с.

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от ivanofff » 01 Май 2012, 14:57

Gqbriel написа:
ivanofff написа:
Gqbriel написа:Айде да се включа - днес май ще изолирвам ЕГР - че снощи като пътувах полудях - 4-та с 70км/ч газ и не спира да пуши мамка му - не да изпуши и да спре,бе няма значение от предавката...та дюзи ,дебитомер,турбо уж са както трябва - гледали сме и живи данни всичко е ок..мотора е калибриран - Ванка :ok: ....само че не спира :banghead: ..
Като взех колата преди 6 месеца - колко ли не е тормозих - не пушеше...сега ми се ** маата и ми писна..сега сменил съм маслото уж с хубаво - само ,че нещо ме тормози:

*егр беше изолиран отначало - аз го направих да си работи - настроихме с Ванката да затваря по-бързо - резултат няма май
*маркучето към ЕГР обаче,като го слагах ми се стори доста твърдо и няма да се учудя ако някъде има дупчица - стори ми се ,че го пречупих тогава
*турбо пътища не са чистени

Притеснява ме и друго,че сутрин като запаля - пуши сивкаво/бяло докато не загрее всъщност паля работи си и в един момент - сивкаво/бял пушек - хубу де шок...както и да след това всичко чук - но може ли от некачествено масло да пуши сутрин - сякаш след смяната мотора стана по-шумен дори :dunno:
Освен днес да изолирам ЕГР и да проследя това маркуче къде отива,че нещо не виждам

Явно е имало някаква добавчица,Колега!!!


За кога говориш?

За преди да смениш маслото!

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook