маховик или аксиален лагер

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 4.03.2011

маховик или аксиален лагер

Мнение от svetlana » 12 Мар 2012, 21:27

Моля колеги за мненине .Много четох по въпроса в форума но все още незнам каде е проблема.Имам следният проблем:Колата BMW 320 компакт 150коня 2003г.6-степенна скоростна кутия при запален двигател когото работи на ниски обороти /не е на скорост/ при натискане на съединителя се чува шум като по силно тракане на двигателя.Скоростите си влизат нормално.Съединителя нормално отделя.Няма претреперване при гасене и палене.Няма покачване на оборотите и шумът се чува когато се натисне съединителя 4-5 см от покой.Когато съединителя освободи претискателният диск шумът не се чува.Шумът е като този нормалният при дизелите който се чува но двойно по силно"като при трактор"
Моля за помощ защото цените са убйствени.Едни майстари казват маховник други аксиален лагер.Цените и смяната не позволяват да се рискува за това Вашето мнение е важно за мен

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: маховик или аксиален лагер

Мнение от RaHzElChO » 13 Мар 2012, 0:32

svetlana написа:Моля колеги за мненине .Много четох по въпроса в форума но все още незнам каде е проблема.Имам следният проблем:Колата BMW 320 компакт 150коня 2003г.6-степенна скоростна кутия при запален двигател когото работи на ниски обороти /не е на скорост/ при натискане на съединителя се чува шум като по силно тракане на двигателя.Скоростите си влизат нормално.Съединителя нормално отделя.Няма претреперване при гасене и палене.Няма покачване на оборотите и шумът се чува когато се натисне съединителя 4-5 см от покой.Когато съединителя освободи претискателният диск шумът не се чува.Шумът е като този нормалният при дизелите който се чува но двойно по силно"като при трактор"
Моля за помощ защото цените са убйствени.Едни майстари казват маховник други аксиален лагер.Цените и смяната не позволяват да се рискува за това Вашето мнение е важно за мен

Само сваляне ще покаже сумата на ремонта, а с предположения сумата може да мине 1500 лв.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 4.03.2011

Re: маховик или аксиален лагер

Мнение от svetlana » 13 Мар 2012, 9:48

знам че като се свали ще покаже каде му е болката но никои неиска безплатно да го свали и да ми каже проблема и ас неискам да плащам 2 пъти за демонтаж и монтаж тарса мнени което да ми помогне точно кое е маховика или аксиален лагер :!: :!: :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: маховик или аксиален лагер

Мнение от Gqbriel » 13 Мар 2012, 10:42

svetlana написа:Моля колеги за мненине .Много четох по въпроса в форума но все още незнам каде е проблема.Имам следният проблем:Колата BMW 320 компакт 150коня 2003г.6-степенна скоростна кутия при запален двигател когото работи на ниски обороти /не е на скорост/ при натискане на съединителя се чува шум като по силно тракане на двигателя.Скоростите си влизат нормално.Съединителя нормално отделя.Няма претреперване при гасене и палене.Няма покачване на оборотите и шумът се чува когато се натисне съединителя 4-5 см от покой.Когато съединителя освободи претискателният диск шумът не се чува.Шумът е като този нормалният при дизелите който се чува но двойно по силно"като при трактор"
Моля за помощ защото цените са убйствени.Едни майстари казват маховник други аксиален лагер.Цените и смяната не позволяват да се рискува за това Вашето мнение е важно за мен


Съединителя няма как да не отделя нормлано - само натягат се ,отделно да ти кажа ,че имаш късмет и маховика за твоята кола - е дооооста евтин и не се шегувам оригинален от Дару идва към няма и 600лв (по спомен а има от къде да се намери същия и с отстъпки дето се вика)...при 6 степенните скоростни кутии маховика е като на Е90 - който е сравнително евтин с този на 5 степенната скоростна кутия при Е46 фейс - 17000!! :banghead: :ranting:
Така както го обясняваш - най добре дай 200лв за преглед,приготви още малко за едно от 2-те ,това което обясняваш един добър майстор ще разбере какво - смени го да ти е мирна главата - имай предвид решиш ли маховик - смени и съединител ако не е нов - и колата заспива за следващите 150 000км - и ти се радваш :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 9.04.2009
Местоположение: София, Вълчедръм
Пол: Мъж
Кара: e36, e46
Мечтае да кара: e90, X5, Q7
Детайли за колата: 325 tds, 320 d, A4 1.9

Re: маховик или аксиален лагер

Мнение от docktorat » 13 Мар 2012, 10:57

Маховика ти най-вероятно е демферен :( и той си е заминал най-вероятно... Един колега на 328и беше с същите индикации като твойте, смени маховика и се оправиха нещата. Но внимавай с цените да не те метнат нещо, че само тоя демферен маховик е към 800 лв. а следват и лагер и притискателен диск и феродов :).
Има и оферта да си сложиш другия комплект с обикновен маховик и феродов диск и притискателен. мисля че този вариант може да ти се получи не е проблем и е поевтин. Всичко ново май е към 800-1000 лв. без труд.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: маховик или аксиален лагер

Мнение от Gqbriel » 13 Мар 2012, 11:12

docktorat написа:Маховика ти най-вероятно е демферен :( и той си е заминал най-вероятно... Един колега на 328и беше с същите индикации като твойте, смени маховика и се оправиха нещата. Но внимавай с цените да не те метнат нещо, че само тоя демферен маховик е към 800 лв. а следват и лагер и притискателен диск и феродов :).
Има и оферта да си сложиш другия комплект с обикновен маховик и феродов диск и притискателен. мисля че този вариант може да ти се получи не е проблем и е поевтин. Всичко ново май е към 800-1000 лв. без труд.


Стига сте бъркали момичето (предполагам) с цените ,не най-вероятно ами 100000000% е демпферен от години доста автомобили (печки) са с такъв с цел намалени вибраии и шум - по горе го споменах това е на Е90 320д (който е съвместим с нейния)
Номенклатурен номер : 21207573047
Описание : МАХОВИК
Ед.цена (с ДДС) : 667.87 BGN
Има наличност

Кви са тези 800лв за маховик незнам,само трябва да провери но съм убеден на 90% че и трябва точно това,като цената може да слезе надолу доста имайки предвид тази цена...като прибавиш и един съединител и колата заспива ..но САМО ако е едно от 2-те...така ,че отиди на "лекар" и проверете добре - отиди на няколко най-добре :mhihi:
А дори и не си помисляй обикновен маховик - че ще продадеш колата :yes:

п/с: пиши едно лично по твоя проблем на nik4o_83 той сменя с такъв на Е90 и мина меко казано тънко,защото за Е46 320д/тд 150к.с маховика като най-евтино не съм видял поф 1000 + лева ,докато ако се разтърсиш малко почти съм убеден ,че ще минеш с толкова за маховик=съеднител=труд :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1145
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 compact 320td

Re: маховик или аксиален лагер

Мнение от iv4o9999 » 13 Мар 2012, 11:16

съжалявам че се меся в темата на колежката, аз съм със същия автомобил само че 2001 с 5 скорости, има ли опция за смяна на скоростната кутия с 6 степенна и съответно маховика и съединителя със самата кутия.?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: маховик или аксиален лагер

Мнение от Gqbriel » 13 Мар 2012, 11:19

iv4o9999 написа:съжалявам че се меся в темата на колежката, аз съм със същия автомобил само че 2001 с 5 скорости, има ли опция за смяна на скоростната кутия с 6 степенна и съответно маховика и съединителя със самата кутия.?

Aко трябва да съм честен мислех го същото,защото е адската оферта за цената на нов маховик,може да вземеш скоростна кутия (6) + нов маховик + съединител -реално идея по висока макс скорсот и намален разход - само ,че има нещо друго - не съм сигурен за предавателните числа и как стоя нещата с дифа :dunno: но определено замислям този вариант :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1145
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 compact 320td

Re: маховик или аксиален лагер

Мнение от iv4o9999 » 13 Мар 2012, 13:27

за дифа не съм сигурен но кардана се сменя до колкото знам защото скоростната кутия е по дълга и съответно трябва нов по-къс кардан

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 4.06.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше AS71

Re: маховик или аксиален лагер

Мнение от firetux » 13 Мар 2012, 16:29

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 4.03.2011

Re: маховик или аксиален лагер

Мнение от svetlana » 15 Мар 2012, 15:35

здравеите днес закарах колата на доктор :) и проблема ми е в аксиалният лагер като се варти дере нещо в него.Сменян ми е претисквателният диск с друг (пак оригинален на БМВ ) които е подсилен незнам какво означава това и е малко по широк и има едно изяждане по рабовете с 2 думи може да изкара много може и малко за сега всичко ми излезна на 200 лв но ще видим за колко време :driving: които е от плевен и му трябва свестен маистор на народни цени да драсне лс да му дам кординатите :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 9.04.2009
Местоположение: София, Вълчедръм
Пол: Мъж
Кара: e36, e46
Мечтае да кара: e90, X5, Q7
Детайли за колата: 325 tds, 320 d, A4 1.9

Re: маховик или аксиален лагер

Мнение от docktorat » 15 Мар 2012, 23:55

браво :) . наслаждавай се на шофирането, и дано преди пак да го усетиш тоя лагер - да си седнала в по ново БМВ :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: маховик или аксиален лагер

Мнение от Gqbriel » 23 Мар 2012, 18:29

Аз да споделя малко инфо тук от чуденето дали е маховик или нещо друго - незнам дали тук е мястото но все пак...
Преди да оставя колата в сервиза имах големи съмнения - но какво се оказа в последствие...

Гумено каре на кардан - на пръв поглед никакви забележки,но след свалянето на кардана просто лъсна,как е меко казано за смяна - така че съвет,по-добре да се провери при свален кардан
Лагер на кардан + крива генерация и тампон на генерация - това всичко на куп води до отвратителни вибрация в колата особено при движение на по-високи предавки и по-ниски обороти..
Сега всичко заспа :driving: :ok:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 15.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46, 330D, 2002
Мечтае да кара: по хубави пътища.

Re: маховик или аксиален лагер

Мнение от shao » 03 Май 2012, 22:28

Gqbriel написа:Аз да споделя малко инфо тук от чуденето дали е маховик или нещо друго - незнам дали тук е мястото но все пак...
Преди да оставя колата в сервиза имах големи съмнения - но какво се оказа в последствие...

Гумено каре на кардан - на пръв поглед никакви забележки,но след свалянето на кардана просто лъсна,как е меко казано за смяна - така че съвет,по-добре да се провери при свален кардан
Лагер на кардан + крива генерация и тампон на генерация - това всичко на куп води до отвратителни вибрация в колата особено при движение на по-високи предавки и по-ниски обороти..
Сега всичко заспа :driving: :ok:


Gqbriel, би ли споменал колко ти излезе ремонта и какво точно прави? Да не би да смени генерацията?


svetlana, как се държи колата в последния месец и половина. Има ли подобрение след смяната на аксиалния лагер?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: маховик или аксиален лагер

Мнение от bai_ILIA » 04 Май 2012, 0:45

и аз от скоро имам идентичен проблем като при колежката. ще се сваля кутията за нов лагер и за феродов диск, че като врътнах 591НМ и почна леко да приплъзва, което не е голяма изненада...
"Чемодан, вокзал, Москва"

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook